Biten Ürünler | Temmuz + Ağustos

Herkese yeniden merhaba. 
Uzun zamandır biten ürünler yazısı yazmıyordum. Tatilde bitirdiğim ürünleri biriktirdim ve hangi ürünleri kullanmışım sizlerle de paylaşmak istedim.

1. Benri kare pamuk: Benri kare pamukları hangimiz sevmiyoruz ve paket paket bitirmiyoruz ki:) Büyük olması ve yapısının güzel olması nedeniyle sürekli bu pamuğu tercih ediyorum. Özellikle indirim zamanlarında fazlaca stokluyorum.

2. Mediwell muz aromalı lipbalm: Mediwell'in meyve aromalı lipbalmlarına bayıldım ben. Elimde çilekli, muzlu ve tutti fruttili olanları var. Aslında hepsini aynı anda kullanıyorum, canım hangisini isterse onu sürüyorum. Muzlu en önce bitti :)

3. Essence pureskin sos sivilce kurutucu: Daha önce de blogumda yazısını yazdığım bir ürün bu. Buradan okuyabilirsiniz. İndirimde bulunca sürekli alıyorum. Sivilce çıktığında söndürmek için kurtarıcım oluyor bu ve bunun gibi kurutucular. Yazın allahtan pek sivilce problemim olmadı o yüzden tekrar alma gereği de duymadım. 

4. Pantene ProV Onarıcı ve Koruyucu Şampuan ve Saç Kremi: Yıpranmış saçlar için olan bu seriyi yaz boyunca kullandım.  Saçlarımın uçları yıpranmış durumda kestirme vakti geldi de geçti bile. Bu serinin saçlarımda etkisi oldu mu olmadı mı pek anlayamadım ama en azından saçlarımda erken yağlanma, kepek, sertlik gibi sorunlara yol açmadı. O açıdan beğendiğimi söyleyebilirim. 

5. Le Petit Marseillais Beyaz Şeftali ve NektarinDuş Jeli: Kokusuna bayılarak aldığım bir üründü bu. Banyoda köpürmesi filan güzel ama nedense o beğendiğim koku duş sırasında acayip bir kokuya dönüştü ya da bana öyle geldi. Kullandığım lifle mi ilgiliydi acaba bilemiyorum. Sizlerden benzer bir sorun yaşayan oldu mu?

6. Oriflame Optimals Normal/Karma Ciltler için Yüz Yıkama Jeli: Çok beğenerek kullandığım bir temizleme jeli oldu bu. Hatta yazısını da yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. Cildimi kurutmadı, sivilce veya benzer sorunlara da yol açmadı. Tekrar almayı düşüneceğim ürünlerden birisi oldu.

7. Loreal Casting SunKiss Renk Açıcı Jel: Aylar önce blogumda yazdığım ve tıklanma rekorları kıran boyasız saçlar için olan bu renk açıcı jeli ilk kullandığımda sadece saç uçlarıma uygulamıştım. Geçenlerde aldığımda da saçımın tümüne uyguladım. Saçlarımın üst kısmını da biraz açmış oldum bu sayede. Ürünün yazısını buradan okuyabilirsiniz. 

8. Avon Only Imagine Edp Parfüm: Benim ilk çıktığı zamandan beri severek kullandığım bir parfüm bu. Bu kaçıncı şişe bilemiyorum ama tekrar alırım büyük ihtimalle. Meyveli-çiçeksi bir koku. Yeşil elma kokusu da barındırıyor. Şişesi zaten tam kokoş:) 

9. Watsons Cocoa Browni Kuru Şampuan: Kuru şampuanlar hayatımıza girdiğinden beri büyük kolaylık oldu bizler için. Değişik markalar denedim. Bu da onlardan biriydi. 2-3 şişe bitirdim sanırım. Tek sevmediğim yönü ellerime kahverengi renk bulaştırması oldu. Saçım topluyken sorun olmuyor ama açıkken hele ki elimi saçıma attığımda elimin boya olması hoş bir durum değil. Elimde 1 şişe daha var, sanırım bir dahaki alışımda renksiz olanını alıcam. Elidor'u da severek kullanıyorum ama bu onun yarı fiyatı kadar o yüzden tercih edilebilir.

10. Neutrogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Ürünü daha önce kullanmamıştım ama methini duyunca cosmetica indirimlerinde 3 tane alıp stoklamıştım. Beğenmezsem nasıl kullanıcam bunların hepsini diyordum ama allahtan hoşuma gitti:) Çift fazlı ürünleri zaten oldukça beğeniyorum bununla da iyi anlaştık. Göz makyajını güzel temizliyor, gözleri yakmıyor. 2 tane daha stoğum var ohh:)

11. Cala Güllü Makyaj Temizleme Mendili: Bu mendilleri geçen yıl Merve Özkaynak'ın videosunda gördüğümden beri sürekli alıyorum. Gratislerde satılıyor. İndirimsiz zamanlarda 5tl verip de almıyorum ama indirim zamanlarında yarı fiyatına düştüğü zaman bolca alıp koyuyorum eve. Salatalık, aloe vera, gül özlü olanlarını kullandım oldukça da beğendim. Makyaj kalıntılarını nazikçe temizliyor. Yalnız içinde paraben, sls filan var. En son alışverişimde Gratis'in kendi markası olan Benri'nin de makyaj temizleme mendili çıkardığını gördüm hem de gayet uygun fiyatlıydı. Cala mendilim bittiği ve stoklarım Tekirdağ'da kaldığı için Benri mendili aldım. İçinde paraben ve alkol de yok o yüzden onu da tercih edebilirim Cala stoklaırm bittikten sonra:)

Bir tane de Wet n Wild Creme Brulee bitirmiştim. O da çok sevdiğim ve makyajımda sürekli kullandığım bir ürün. Göz kapağı rengini nötrlemeyi sağlıyor. Tabii yenisini almıştım hemen.


Benim Temmuz ve Ağustos aylarında bitirdiğim ürünler bunlardı.
Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. La Petit Marseillais Nektarin dus jelinde bende de ayni durum oldu.ilk başta çok guzel bir koku geliyor sonrasinda ısırganımsı bir kokuya dönüşüyor.

    YanıtlaSil
  2. neutrogena yine indirimli cosmeticada, 7,90 dı yanılmıyorsam. ben pek makyaj yapmadığım için almadım.

    YanıtlaSil
  3. bitenler yazılarını çok severim gelsin yeniler o halde :)

    YanıtlaSil
  4. evet loreal saç açıcı tıklanma rekorları kırdı sayfanda ben de alıcam ve kullanıcam ama komik ki yaşadığım şehirde satılmıyor :D Bim de vardı kaçırdım :D

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bitirmişsin Özlemcim tebrikler.. bu le petite marseillais duj jellerinin hepsinde bir falso çıkıyor benim aldığım sıvı sabunu da sonradan ilaç gibi kokmaya başlamıştı :-((

    YanıtlaSil
  6. Avonun lıttle black harıç butun bayan parfumlerını ciceksi buluyorum ve almıyorum çok şekerımsı yada cıcekimsi gelıyor,kafama göre vanılyamsı kremsi şöyle hoş bir parfüm alamıyorum kolay kolay,senınkınnde şişesı cıdden cok tatlışmış,merak ettım bakıcıgım en kısa ve zamanımın bol oldugu bır vakitte :)

    YanıtlaSil
  7. ben de duş jelini sevmeyengillerdenim :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder