Favori Nemlendiricim | Derma E Hydrating Day Creme ( Gündüz Kremi)

Herkese merhabalar.
Yaklaşık 3 aydır çok severek kullandığım Derma E'nin Hydrating(nemlendirici) serisinde bulunan Hydrating Gündüz Kreminden bahsetmek istiyorum sizlere.

Derma E  Amerika menşeili bir marka. Ürünlerinin vegan (hayvansal ürün içermeyen) olmasının yanı sıra,  içeriklerinde paraben, sülfat, mineral yağ, ftalat, yapay renklendirici gibi zararlı maddeler bulunmuyor, aynı zamanda marka hayvanlar üzerinde de test yapmıyor.

Hydrating serisi normalden kuruya dönük ciltler için ideal. Ancak benim karma cildimle de uyum sağladı. Cildim karma olmasının yanı sıra sivilcelenmeye de müsait. O yüzden her markanın ürünü cildimle uyum sağlamıyor malesef, pahalı markalar da buna dahil. Cildim hemen sivilce ile tepki veriyor. 
Derma E Hydrating Gündüz Kremi'ni dener denemez farkını hissetmiştim. Cildim ürünü hemen emiyor ve cildimi başarılı bir şekilde nemlendiriyor. 

Ürünün Anti-aging etkisi de var. İnce çizgilerin ve kırışıkların görünümü azaltmaya yardımcı olup cildin kolajen ve elastin yapısını güçlendirmeyi vaat ediyor.

Ürün 56grlık cam kavanoz içerisinde. Hyalüronik asit (cildin yaşlanmasını önleyen madde), yeşil çay ve E vitamini ile güçlendirilmiş olup derinlemesine nem sağlıyor. Kokusu da oldukça güzel.


Derma E Hydrating Gündüz Kremi günlük cilt bakım rutinimin en önemli ürünlerinden biri oldu bile. Sabahları cildimi temizledikten sonra küçük bir miktar nemlendiriciyi tüm yüzüme, yukarıya doğru hareketlerle masaj yapar gibi uyguluyorum. Boyun bölgeme de sürüyorum. 
Ben sabahları kullanıyorum ama gün içinde neme ihtiyaç duyulan zamanlarda da kullanılabilir. Aslında bunun gece kremi de var, ama bende olmadığı için ben bu ürünü gece cildimi temizlediğimde de kullanıyorum:)

Ürünü 3 aydır kullanıyorum, daha bir 3 ay daha gider herhalde:) Cildimde tahriş ya da sivilcelenme yapmadı. Bu benim için oldukça sevindirici.

Hydrating serisinde gece kremi, serum, maske, göz altı kremi, temizleyici, bakım yağı gibi ürünler de var.
Derma E ürünlerini eczanelerde ve dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz. Sizlerden Derma E ürünlerini kullanmış olanlar var mı? Başka hangi ürünlerini önerebilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar