Sivilcelerden Kurtulma Yolları | Sivilce Kurutucular

Herkese merhaba. 
Birçoğumuzun baş belası sivilcelerle nasıl başa çıkıyorum ondan bahsetmek istiyorum sizlere.

Benim cilt tipim karma, yani T bölgem yağlı yanak bölgem kuru. Hal böyle olunca yaşım 30u geçmiş olmasına rağmen hala ergenler gibi sivilcele problemi yaşıyorum.

Cildim özellikle nemlendirici kremler sonrasında aşırı reaksiyon gösteriyor ve hemen sivilce ile karşılık veriyor. Hatta geçtiğimiz aylarda aldığım Braun yüz temizleme aparatı bile sivilce yaptı bende. O yüzden kullandığım ürünlere çok dikkat ediyorum. Çünkü sivilce çıktığı zaman kolay kolay geçmiyor ve malesef cildimde her seferinde kahverengi lekeler bırakıyor. Hatta bazen yaraya dönüşüp sonrasında bene dönüşmüş olanlar bile var. Burada tabii benim de suçum var çünkü sivilcelerle sürekle oynuyordum.

Son 1 yıldır sivilce kurutucu ürünleri keşfettiğimden beri sivilcelerle oynama huyumu bıraktım gibi. Ayrıca kurutma özelliklerinden ve çıkan sonıuçtan da memnun kaldım. 

Şimdiye kadar Neutrogena'nın Visibly Clear sivilce jelini kullandım bir süre. O jel şeklindeydi renksizdi. Ondan da memnundum. Renksiz olması nedeniyle ciltte kötü bir görüntü oluşturmuyor. Sürüldüğü anda içindeki alkolün etkisiyle yakıcı etkisi oluyor ve sivilceyi kurutup kontrol altına alıyor.



 Essence'in Pure Skin SOS sivilce kurutucusunu Gratis'te 1 alana 1 bedava kampanyası olduğu zaman alıp denemek istemiştim ve onun da performansından memnun kaldım.

Essence Pure Skin SOS Sivilce Kurutucu sivilcelere karşı acil çözüm olması için geliştirilmiş bir ürün.

*Clearderm Complex içeren formülü sivilceleri kurutur, onlarla hızlı ve etkin bir şekilde savaşır.
*Sivilceleri bir gecede söndürür ve gözle görülür iyileşme sağlar.
*Dermatologlar tarafından onaylanmıştır.
*%65 izopropil alkol içerir.

Ürünün kullanımı çok kolay. Yüzünüzü temizledikten sonra ürünü çalkalayıp sivilcelerin üzerine sürüyorsunuz. Ben özellikle gece yatmadan önce uyguluyorum bütün gece cildimde kalsın diye. Sabah da yüzümü yıkarak temizliyorum. Gün içinde evde kalıcaksam uyguladığım da oluyor. Kireç gibi beyaz bir kıvamı olduğundan dışarı bu şekilde çıkılamıyor tabi:) Sürüldüğü anda bunun da yakıcı bir etkisi oluyor ama hemen geçiyor telaşa gerek yok:)


Ben sivilce kurutucuları gayet kullanışlı buluyorum. Neutrogena Visibly Clear dan da Essence Pure Skin den de aynı sonucu aldım.  Yani hangisinin fiyatı uygunsa onu alıp kullanabilirsiniz. Hepsinin performansı aynı.

Yalnız şunu belirtmeliyim ki bu kurutucular tek tük çıkan sivilceler için çözüm olabilir, sürekli sivilceli olan ciltlerde bir iyileştirme etkisi olmayabilir, öyle durumlarda ilaç tedavisi daha sağlıklı olacaktır. 

Herkese sivilcesiz günler diliyorum.
Sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder