Hacimli Kirpiklere Merhaba | Rival de Loop Super Star XXL Volume Mascara

Herkese merhaba. 
Son günlerde çok çok severek kullandığım bir mascaradan bahsetmek istiyorum sizlere. 

Hem hacim veren hem de uzatma özelliğine sahip bu mascara Rossmann'larda satılan Rival de Loop'un Young serisine ait Super Star XXL Volume Mascara.

Tekirdağ'da Rossmann mağazası olmadığından oradan alışveriş yapma şansım olmuyor, ürünlerini de hiç tanımıyorum. Ümmühan'ın güzelliğimizannemizden etkinliğinde Rossmann'ın ürünleri hediye edilince deneme fırsatım olacağı için mutlu olmuştum.

Rival de Loop Super Star XXL Volume Mascara

Öncelikle söylemeliyim ki mascarayı ilk açtığım zaman çok sıvı kıvamlı gelmişti. Fırçası da büyük olduğundan  sürerken göz kapağıma bulaştırıp sinir olmuştum. Bir kaç kez kullanıp bırakmıştım. Ama sonra pes etmedim ve 1 hafta sonra tekrar şans verdiğimde mascaranın kendine geldiğini fark ettim. Kıvamı tam oturmuştu ve artık sürerken sorun yaşamamaya başlamıştım:)

Fırçası kıl fırçalı ve oldukça büyük. 

Her sabah makyajımın olmazsa olmazlarından oldu bile. Günlük kullanıma gayet uygun. Benim kısa kirpiklerimi bile yola getirdiğine göre benim favori mascaralarımdan biri oldu diyebilirim. 


Akma, dökülme yapmıyor, çift fazlı göz temizleyiciyle de sorunsuz şekilde temizleniyor. Performansına göre fiyatı çok çok iyi. 10tl civarı olması lazım. İndirimlerde yarı fiyatına da alınırsa şahane olur.  Ankara'ya gitiğimde indirim zamanında Rossmann mağazasına gidip bir kaç tane almayı planlıyorum yedekte dursun:))

Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. merhaba cnm bu markanın rimmelleri çok güzel kokuyor:) buda öyle mi acaba !!! bu arada süper olmuş güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..bunun her hangi bir kokusu yok:)

      Sil
  2. Fiyatına göre güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçektende hacimli durmuş,güle güle kullan kirpiklerde güzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kirpiklerim çok kısa ve ince, güzel durduysa rimelin eseri diyebiliriz:)

      Sil
  4. Blogunuzu takip etmeye başladım. Yazılarınız gerçekten çok faydalı. Ben de bloguma beklerim :)
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder