Revlon Colorburst Lip Butter | 080 Strawberry Shortcake

Herkese merhaba. 
Bu günlerde en çok kullandığım dudak ürünlerinden birini sizlerle paylaşmak istedim. Revlon'un lip butterlarından 080 Strawberry Shortcake.

Daha önce lip butterlardan 050 Berry Smoothie'yi de yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. 

Lip butterlar bu sıcak havalarda çok pratik geliyor bana. Mat, kalıcı ruj filan pek tercih edemiyorum, sıcakta zaten cildim makyajı kusmaya başlıyor parlamalar vs, en azından dudaklarım rahat etsin diyorum:) Revlon lip butterlar zaten pek ruj gibi düşünülmüyor, daha çok renkli lip balm gibiler. Ayrıca renk skalası oldukça geniş, mutlaka kendinize uygun bir kaç renk bulabiliyorsunuz.

Strawberry Shortcake şeker pembesi renginde. Dudakta hoş bir duruşu var. 

Revlon lip butterlar dudakları bol bol nemlendiriyor ve parlak bir görüntü veriyor. Kalıcılıklarının fazla olduğunu söyleyemem, bir şeyler yenmediği sürece 2-3 saat kalıyor.


Ben kullanırken genelde dudak kalemi ile çerçeve yapıyorum. Bunun için de Essence'in cute pink dudak kalemi tercihim oluyor. Lip butterlar yumuşak yapıda olduğu için bazen kenarlara taşma yapabiliyor bunu önlemek için dudak kalemi ideal oluyor.



Revlon Lip Butter 080 Strawberry Shortcake'in bendeki duruşu da böyle.





Bildiğiniz gibi Revlon ürünleri ülkemizde Watsons mağazalarında satılıyor. Lip Butterların satış fiyatları 29.90tl. Anneler günü indiriminde Revlon'da indirimler olmuştu ama malesef seçili ürünlerde vardı ve lip butterlar da buna dahil değildi. 

Lip butterların fiyatları biraz fazla gibi, ben de sırf meraktan aldım işte:) 

Siz neler düşünüyorsunuz Revlon Lip Butterlar hakkında, yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. aynı renkten bende vardı. otuz liraya değmez. flormar ya da maybelline de aynı yapıda ürünler çok daha ucuz. bana da hediye idi ve kendime çok yakıştırmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat konusunda haklısın. neden bu kadar fazla yaparlar ki anlamış değilim..

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan tatlım.Kalıcı olmasalarda bu rujları seviyorum ♥

    YanıtlaSil
  3. yurt dışında çok uygun olan ürüler maşallah türkiye de uçuyor resmen :) ama bu tarz renkleri çok severim sana da yakışış tatlış!

    YanıtlaSil
  4. Ben zaten çoğunlukla ruj yerine lip balm tercih ediyorum. Bunları da merak ediyorum ama fiyatı gereksiz fazla bence de. Yine de bir indirimde denk gelirim belki.

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil

Yorum Gönder