Oriflame 'The One" Unlimited Mat Ruj + Eyes Wide Open Mascara + Wonder Liner

Herkese merhaba.
 Bir kaç aydır elimde olan ve denenmeyi bekleyen Oriflame ürünlerimi bugün keşfetmeye başladım. Hangi ürünler diye sorarsanız Oriflame'in geçtiğimiz yıl çıkardığı The One serisinden Eyes Wide Open Mascara, Colour Unlimited Red Passion Mat ruj ve Wonder Liner eyeliner

Öncelikle Colour Unlimited "Red Passion" mat rujdan bahsetmek istiyorum. 
Kadifemsi mat bitişli bir ruj. Ambalajı güzel, sürmesi kolay, sürdükten sonra matlaşan ama dudakları kurutmayan, dudakta varlığını anlamakta zorlandığım bir ruj bu. Yani  dudakları kurutmadığından insana rahatsızlık vermiyor. Peçeteyle silme, ruju çıkarma gereği duymuyorum. Bu da rujun önemli bir artısı tabii ki.

 Rengi de hoş bir kırmızı, daha çok kış rengi olsa da yazın gece makyajlarında da tercih edilebilir. 12 saate kadar kalıcılık vaat ediyor. O kadar uzun süre deneyimlemedim ama kalıcılığını beğendim. Bir şey yenmediği sürece çok uzun saatler dayanabilir.

Oriflame The One makyaj serisinden diğer bir ürün de Eyes Wide Open Mascara. Gözleri %30 oranında açarak daha büyük daha güzel gözler vaat ediyor. 

Koni şeklindeki ucu iç ve alt kirpikleri kıvırıyor ve yukarı kaldırıyor.
Alt kısmı ise daha uzun olan orta ve dış kirpiklere ulaşıyor.


Oriflame The One Wonder Liner da şu zamana kadar kullandığım eyelinerlardan oldukça farklı. Sanırım dip liner mı deniyor bunlara bilmiyorum.


Fırçası biraz kalın ama ucu eğik olduğu için sürümü kolay, kuyruk yapmak da eğimli ucu sayesinde kolay oluyor.

Verdiği siyahlık çok güzel. Parlak gibi görünse de bir süre sonra matlaşıyor. 

Wonder Liner çok hoşuma gitti, kuyruk yapımında çok zorlanırım normalde, ama bunda hemen yapabildim. Eyes Wide Open mascara konusunda kararsız kaldım. Kipriklerim kısa ve cılız, pek dolgunluk vermedi, uzatma konusunda istediğim sonucu alamadım. Uzun kirpikli kişilerin çok severeceğine eminim. Bir de mascaranın beni uğraştırmasını sevmiyorum yani üzerinden 1 kere geçtiğimde istediğim sonucu verebilmeli. Bunda 3-4 kez geçtim sanırım üzerinden. Alt kirpiklerdeki performansını sevdiğimi söyleyebilirim. 

Ürünleri denemem için bana ulaştıran Oriflame üst danışmanı Figen ERGÜL'e teşekkür ediyorum. Oriflame ürünleri hakkında daha fazla bilgi almak ve kayıt olup indirimli alışveriş yapabilmek için Oriflame sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Sevgilerimle
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar