İndirim Alışverişim | Watsons + Gratis + English Home

Herkese merhaba. 
Anneler günü yaklaşırken başlayan indirimler hepimizi cezbediyor. En çok da kozmetik indirimlerini dört gözle bekliyoruz sanırım:)

Watsons ve Gratis dün indirimlerini açıklamıştı, 10 Mayıs'a kadar da devam edecek. Ben de bugün iş çıkışı soluğu avmde aldım. Çok fazla ihtiyaç duyduğum ürün yoktu, sadece merak ettiğim ürünler vardı. Sabah iş yerinde alınacaklar listesi yaptım ve o listenin de dışına çıkmadım aferin bana:)) Kozmetik dışında English Home'dan da cici şeyler aldım. Fiyatlar ve indirim oranlarıyla hepsini yazıcam, okumaya devam:)

Öncelikle Watsons'a uğradım. Avm'nin giriş katında olduğu için hemen oraya giriverdim:) 

Rimmel London ürünlerinde %30 indirim var.
Göz altı kapatıcım bitmişti..Rimmel London'ın Match Perfection kapatıcısını kullanıyordum, yine onunla devam etmek istedim. Bir de Provocalips kalıcı rujlardan birini indirimdeyken denemek istedim 200 I'll Call You'yu aldım.

 Kapatıcı 12, ruj da 14tl'ye gelmiş oldu.

Watsons'tan sonra Gratis'e uğradım. Gratis indirimleri daha çekici gibi geldi bana. Üstelik 75tllik alışverişe 25tl puan yükleniyor karta. Yüklenen puanlar da 12 mayıs-30 haziran arasında kullanılıyormuş.

The Balm ürünlerinde %40 indirim var. Gratis kartınız varsa indirimli fiyat üzerinden %10luk bir indirim daha yapıyorlar. 
Daha önceki yazılarımda Gratis'ten alınabilecek The Balm ürünlerini yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

Direndim direndim sonunda Nude Dude'a karşı koyamadım. %40 indirimli fiyatı 41.90tl. Bu fiyat üzerinden %10 da kart indirimi yapıldı o da 4.40tl ediyor.. yani palet 37,5tl'ye gelmiş oldu.

Gosh ürünlerinde %50 indirim, Wet n Wild ürünlerinde de %40 indirim var. 
Merak ettiğim Gosh 150 Kitten Pink, 160 Delicious renkleri ile Wet n wild Megalast rujlardan Think Pink'i aldım. Gosh rujlar 9.25tl, wet n wild rujlar ise 5,90tl'ye geliyor. Megalast rujlardan bare it all, rose budve mauve outta pink'e de kesinlikle şans vermelisiniz.Bare it all'un yazısını buradan, Mauve outta pink'in yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Cala makyaj temizleme mendillerinde %50 indirim var. Hal böyle olunca 4 tane alıp stokladım.

Maybelline ürünlerinde %30 indirim var. Maybelline Affinimat fondöteni severek kullanıyorum. O da 16.75tl'ye gelmiş oldu.

Son olarak indirimle 3.90 gibi bi fiyata düşen Wet n Wild tekli farlardan merak ettiğim Nutty Noisette'yi aldım.

Kozmetik alışverişlerim bu kadar. Az ve öz:)
Daha sonra avmde dolaşırken English Home'a da bakiyim dedim çünkü ferforje ürünlerde %50 indirim olduğunu duymuştum. 

İçeri girdiğimde bir de ne göriyim çok uzun zamandır istediğim, mağazaya her gidişimde bulamadığım, internet sitesinde de geldiği gibi tükenen Nancy Ferforje Tuvalet Kağıtlık karşımda duruyordu:) Mağazaya yeni gelmiş hatta kasiyer kız kendime de ayırdım uzun zamandır gelmiyordu dedi. Bulunca bir de yarı fiyatına alınca harika oldu.

Nancy Ferforje Tuvalet Kağıtlık 23,45tl'ye geldi.

Henüz bir makyaj masam yok ama olursa çok severek kullanacağım Love Ferforje pembiş bir ayna buldum. Alt tarafına da bir şeyler belki ojeler yerleştirilebilir. Bu da 19.95'e geldi.

Son olarak takılarım için cici bir ferforje buldum. 
Tiny Ferforje Takılık 12.45e gelmiş oldu. 


Ayy işte benim Anneler Günü alışverişim böyleydi. Kendimi çok kaptırmadan ihtiyacım olan ve merak ettiğim ürünleri aldım. Umarım fikir verebilmişimdir sizlere. Herkese keyifli alışverişler diliyorum:)


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Rujlar harika :) Güle güle kullan :) Benim sayfama da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika cicim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan :) Şu Gosh Mersin'e gelsin artık yaa :(

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan pembiş aynana bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :) Gosh rujların renkleri çok hoşmuş.Direnişlerin paleti nude dude hep direniyoruz sonunda dayanamayıp alıyoruz :D

    YanıtlaSil
  7. Yalnız o kagıt havluluga bayıldım bende hemen bugun bakacagım:)))İnş. vardır Ve fiyatıda çok uygunmuş..GÜle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder