Çekiliş Sonucu: HC Hair Care

Herkese merhaba. 5 mayısta başlatmış olduğum, blog ve instagram üzerinden eş zamanlı olarak yürüyen HC Hair Care sponsorluğundaki çekilişim 15 mayıs cuma 23.59 itibariyle sona ermişti. 

Blogdan 1 kişiye HC Hair Care Ovex saç maskesi, instagram üzerinden de 1 kişiye HC Complex saç bakım yağı hediye ediyorum. Şunu söylemeliyim ki bu ürünleri kendim de çok severek kullanıyorum:)

Gelelim çekiliş sonucuna. 
Toplam 33 katılım oldu, ekstra haklarla birlikte toplamda 57 hak oldu. İsimleri kağıtlara yazdım ve video ile kazananı belirledim. 

Kazanan Tuğba Çiftçi oldu. Tuğba 1 adet HC Hair Care Ovex Saç Maskesi kazandı. Kendisini tebrik ediyorum. Bıraktığı yorumunda bu markayı merak ettiğini belirtmiş, umarım severek kullanırsın;)


Belirttiğin e-mail adresinden bana iletişim bilgilerini yollamanı bekliyorum. 
Çekiliş sponsorum HC Hair Care'e ve çekilişe katılan herkese teşekkürler:)

Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim,denemek için sabırsızlanıyorum :) ozlem20@gmail.com 'a mail attım iletişim bilgilerimi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder