Watsons Balmi Lip Balm

Herkese merhaba..Kış aylarında soğuk havalar yüzünden kuruyan dudaklarımız için şirin bir lip balm önerim olacak sizlere. Meşhur Eos lip balmları bilmeyen yoktur herhalde. Ülkemizde satışı yok ne yazık ki, ama Watsonslarda satılan Balmi Lip Balmlar onlar kadar güzel görünüyor. Ambalajı çok değişik, küp şeklindeki tasarımıyla ülkemizde satışta olan diğer lip balmlardan oldukça farklı. Aynı zamanda anahtarlığa takabilmek için askısı da var. Her daim lip balmla gezenler için güzel düşünülmüş bir özellik.
20141104_16104920141104_161126
Bende bu pembiş çilekliden var. Çilekli dışında hindistan cevizli, ahududulu ve mentollü çeşitleri de var.
Ben çok lip balm insanı değilimdir yani dudaklarımda çok kuruluk çatlak olmadığından gün içinde ya da makyaj yaparken rujdan önce kullanma ihtiyacı duymuyorum ama gece yatmadan önce kremlenme faslında mutlaka lip balmımı da sürüyorum:) 
Elimde Balmi dışında bir kaç çeşit lip balm daha var. Pastel kisses lip balm, Nivea lip butter, Rubby kisses pot o'miracle hatta bir kaç markanınki daha vardır. Ama genelde Balmi ve Nivea'nın lip butter'ını tercih ediyorum. Balmi'nin çilekli kokusunu çok seviyorum sürerken kokudan dolayı yiyesim geliyor hatta:) Tadı yok denecek kadar az. Nemlendirmesi güzel, dudakları yumuşacık yapıyor, hafif yağlı gibi bir kıvamı var ama nivea lip buttera göre daha az hissediliyor bu yağlı his, rahatsız etmiyor. Dudaklarınıza renksiz parlatıcı sürmüşsünüz gibi oluyor bence. Hatta mat rujları yumuşatmak için baz olarak da tercih edilebilir.
20141104_161149
Küp şeklindeki ambalaj 2 parçadan oluşuyor, kapağını çevirip açtığınızda üst kısmı koni şeklinde olan renksiz lip balmımız ortaya çıkıyor. Sürme konusunda şu an sıkıntı çekmiyorum ucu sivri olduğundan ruj sürer gibi dudakta gezdirerek sürülebiliyor ama bitmeye yakın zamanlarda ucu eridiği zaman parmakla sürmek gerekecek sanırım:)
20141104_161103
Balmi Lip Balm 7grlık bir ambalajda satılıyor ve uzun süre yetecek kadar var içinde. Watsonslardan ocak ayı boyunca 8.99tl'ye satın alabilirsiniz.
Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ben bu balmlar'dan yana şansım yok. Kapakları hep kırılıyor :(((

    YanıtlaSil
  2. Baya çabuk bitiyor bu ya :) http://makyajdevrimi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bende çileklisini kullanıyorum, o kadar lipbalm aşığı değilim ancak yine o güzel koku ve ambalajları sayesinde her daim çantaya ekleniyorlar :) Bu arada bende bloguma katılmanızı dilerim..

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim .çok şekermiş kesinlikle denemeliyim.Bloğunu takibe aldım canım .Beklerim...

    YanıtlaSil
  5. Fiyatı ne kadar ve hala satılıyor mu acaba hiç görmedim?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder