Moshos Garden Hot Cloth Facial Cleanser / Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi

Herkese selamlar. Bugün çok severek kullandığım bir ürünle daha sizlerleyim. Hayvanlar üzerinde test yapmayan, %100 doğal ve organik sertifikasına sahip olan Türk markası Moshos Garden'ın Sıcak havlu yüz temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.

Bu markayla ilk olarak geçtiğimiz yıl katıldığım blogger etkinliklerinde tanışmıştım. Sadece internet üzerinden satış yapan bir marka. Ürünlerini kullanıp etkilerini gördükçe kendim de satın alıp kullanmaya devam ettim. Hot Cloth Facial Cleanser yani sıcak havlu yüz temizliyicisi de onlardan biriydi. Şu ana kadar 2 tane bitirdim, 3. ürünüme başladım:)

Moshos Garden ürünlerinin ambalajlarını da çok beğeniyorum. Metal kapağı cam kavanozuyla şık bir görünümü var bence.

Temizleme ürünü olarak düşündüğümüzde alışılmışın dışında bir ürün aslında. Yani katı kıvamlı bir temizleme ürünü görmemiştim bu şekilde. Havluyla birlikte kullanılıyor olması da işi eğlenceli hale getiriyor:) Tüm cilt tipleri için uygun. Ürünün içeriğinde kakao yağı, bal mumu, zeytinyağı, sarı kantaron yağı, badem yağı ve kayısı çekirdeği yağı var. Ürünü kullanırken kakao kokusunu hafiften hissedebiliyorsunuz. Ürün 50ml ve 100ml olmak üzere 2 farklı boyda satılıyor. Satın aldığınızda yanında ikeanın beyaz havlusu da geliyor. 
Makyaj temizleme rutinim içerisinde her gün yer verdiğim bir ürün bu.  Gelelim nasıl kullandığıma..Öncelikle göz makyajımı misel solüsyonlarla ya da bebak acı badem sütüyle temizliyorum. Ardından makyaj mendiliyle cildimdeki makyajın kabasını alıyorum. Son aşamada cildimi tamamen temizlemek için de bu ürünü kullanıyorum. 
Ürün katı kıvamlı olduğu için yeni açtığım zamanlarda içine sıcak su damlatarak eritiyorum. Bitmeye yakın zamanlarda da kaloriferin üzerinde bekleterek kullanıyorum. Zaten erimiş yumuşacık hale gelmiş oluyor:)

Ben genelde bol bol sürmeyi seviyorum o yüzden çabuk bitiriyorum galiba. Parmağımda gördüğünüz kadarı da yeterli olur zaten, yüzüme dairesel hareketlerle masaj yaparak yağı sürüyorum. Ardından sıcak suda beklettiğim havluyla çok da bastırmadan yüzümü siliyorum. Makyaj temizleme mendiliyle makyajınızın çıktığını düşünmeyin sakın, havludaki kalıntıları görüyorsunuz. Havlunun temizliği de çok kolay, beyaz hacı şakirle tertemiz oluyor. Havluyu ıslak bir şekilde bırakmamakta da fayda var. Kalorifere asıp kurutuyorum. 3-4 kullanımdan sonra da makinede yıkıyorum havluyu. 





Gelelim cildimdeki etkilerine:
-Cildi makyaj kalıntılarından tamamen arındırıyor.
- Nemlendirmesi çok güzel, cildim yumuşacık oluyor, nemlendirici krem sürmeye gerek bile kalmıyor çoğu zaman.
-Karma cildimde her hangi bir irritasyona sivilceye kızarıklığa neden olmadı.

Bazılarına zor gelebilir havluyla uğraşmak ama ben severek kullanıyorum, içinde zararlı maddelerin olmaması da içimi rahatlatıyor. 
İnternet siparişlerimde hiç bir sorunla karşılaşmadım, özellikle indirim zamanlarında yakalarsanız tadından yenmez ehe:)

Bu ürünü kullananlar var mı aranızda? 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, herkese sevgiler.

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Her gün bu ürüne elim gitmiyor uğraştırıcı gibi geliyor ama muhakkak ağır makyaj yaptığım günler ya da haftalık olarak vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir tek ben mi uğraştırıcı bulmuyorum acaba eheh:)

      Sil
  2. Bende daha denemedim ama bu hafta denemeyi planlıyorum.biraz uğraşıracak gibi duruyor ama onun dışında doğal oluşu çok önemli benim için :))) bu arada Takipteyim bana da beklerim :))
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder