Farmasi'den Yeni Yıl Hediyelerim - İlk İzlenim

Herkese merhabalar:) Geçen hafta, sevdiğim kozmetik markalarından biri olan Farmasi'den cici bir yeni yıl hediyesi aldım. Ürünlerle ilgili ilk izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istedim.

Farmasi son zamanlarda ön plana çıkmış olan başarılı Türk markalarından birisi. Bazı ürünlerini denedim hatta blogumda da yorumlamıştım, onlara yenileri de eklenmiş oldu.
 Farmasi ürünleri ile ilgili yazmış olduğum eski yazılara aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Paketin içindeki ürünler:
Tender Blush On 09 Allık
Trio Eyeshadow - Kahve
Lip Liner 206
Perfect Volumizing Mascara
Matte Lipstick 03
3 in 1 Pure Gloss 07


03 numaralı kırmızı Mat ruj. Mat olmasına rağmen sürümü gayet yumuşak. Rahatsız edici bir kokusu yok, bi tadı var gibi ama ne olduğuna karar veremedim:) Rengi de gayet güzel.


Mat ruj ve 206 numaralı dudak kalemi güzel uyum sağlamış. Yalnız biraz sert geldi bana sürümü. Ruj olarak kullanılamaz.

Pek gloss insanı olmasam da Jojoba yağı ve E vitaminli  3in1 pure gloss 07 numarayı geçenlerde günlük makyajımda kullanmıştım, parlaklığı hoşuma gitti. 


Setin en güzel ürünlerinden biri de kuşkusuz mat şeftali tonlarındaki bu 
09 Tender Blush On Allık.






Perfect Volumizing Mascarayı bugün denedim. Yumuşacık ve esnek bir fırçası var. Yalnız kısa ve cılız kirpiklerimde pek etkili olmadı, tek katta istediğim volümü alamadım. Kat kat sürmeye de üşeniyorum ben genelde. Tek seferde performans bekliyorum. Daha uzun kirpikli olanlar sevebilir. Tek tek ayırmasını sevdim. İçinde yağ varmış gibi ince yumuşak bir yapısı var. Topaklanma kesinlikle olmuyor. Siyahlığı güzel, temizlerken de kolayca siliniyor. Ambalajı da altın renkli, şık görünüyor.


Trio üçlü kahve göz farı paleti paketteki en şık görünümlü ürünlerden biri. Üzerindeki eyeshadow yazıları çok estetik durmuş:)


Palet soft kahve tonlarından oluşuyor. Renkleri sevdim, henüz kullanmadım makyajımda ama denedikçe yorumlarım blogumda ve instagram hesabımda olacak.

Paketin içinde bir de parfüm vardı. Nymphe Jolly 30mllik Edp parfüm. Üst notaları limon, portakal, elma; orta notaları ahududu, gül, misk; alt notaları da bal, paçuli ve amberden oluşuyor. Kokusunu çok beğendim, kalıcı ve insanı boğmayan, ağır olmayan bir koku. Bu günlerde sürekli elim buna gidiyor:)

Farmasi yeni yıl paketimin içeriği bu şekildeydi, Farmasi satışı yapan tanıdıklarınız varsa bu ürünlere göz atabilirsiniz. Özellikle ruj, far paleti, allık ve parfüm favorilerim arasında. Ürünleri internet sitesinden de inceleyebilirsiniz.

Paket için Farmasi'ye teşekkür ediyorum.
Herkese sevgiler:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar