Clinique Online Alışverişim

Yeni yılın ilk haftasından herkese merhabalar:) Umarım 2015 hepimiz için harika bir yıl olur. Yeni yıla girmeden önce yapılan kozmetik indirimlerinden nasibimi almıştım ama Clinique'in online sitesindeki fırsatlara da kayıtsız kalamadım. Clinique'in cilt bakım ürünlerini kullanmıştım ama renkli kozmetik ürünlerini denememiştim hiç, o yüzden bir kaç şey almak istedim Yeni Yıl Butiği'nden. Bu arada butik hala açık yani fırsatlar devam ediyor. Belki bu alışverişim sizlere de fikir verebilir.

Ben 2014 senesinde en çok satılan ürünlerin bir araya getirildiği "Clinique'in Favorileri - Best Seller Online Özel" seti gözüme kestirmiştim:)

 510tl değerindeki set, yanına 2.bir ürün aldığınızda 99tl'ye geliyor. Ben de yanına denemek istediğim diğer ürünlerden oluşan "Party Favorites  Makyaj Seti"ni aldım. Fiyatı 65tl. 

Yani toplamda iki sete 164tl ödemiş oldum. Yanında da şirin hediyeler vardı tabii ki.. 
59tl değerindeki "Lashes to the Extreme Mascara Set"

 bestof2014 koduyla sepetime eklenen minnoş çantalı set



İşte bunlar da cicileerr :) 

Clinique'in Favorileri Best Seller Online Set içeriğinde bulunan ürünler 9 parçadan oluşuyor. Hepsi orijinal boy değil seyahat boy olanlar da var. Yalnız bir ürünüm eksik geldi, Take the day off göz makyaj temizleyicisi çıkmadı kutudan, firma en kısa zamanda yollayacağını söyledi, bekliyorum bakalım:)

Online özel gümüş rengi kozmetik seyahat çantası
Superdefense SPF 20 Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici 30 ml Kuru Karma.Cilt Tipi 1-2, orijinal boy
Quickliner For Eyes - Really Black, orijinal boy
Chubby Cheek Krem Allık -  Robust Rhubarb, orijinal boy
Take The Day Off Göz Makyaj Temizleyicisi 125 ml, orijinal boy
Clinique Smart Akıllı Onarım Serumu 10 ml
High Impact Siyah Maskara 3,5 ml
Chubby Stick Nemlendirici Dudak Parlatıcısı - Super Strawberry 1,2 ml
Airbrush Kapatıcı - Neutral 0,75 ml




Chubby Cheek 02 Robust Rhubarb şeftalimsi krem allığı bir kaç kez kullandım, ciltte duruşunu beğendim, mercan şeftali tonlarını çok seviyorum zaten:) 


 Chubby stick  07 Super Strawberry nemlendiricili dudak parlatıcısının pigmentasyonu pek fazla yok, lip balm ayarında bir ürün. Günlük kullanıma uygun.


 Airbrush 04 Neutral Fair kapatıcı. Genelde diğer kapatıcılarda ivory tonunu kullanıyorum, bu neutral fair de uyum sağladı göz altlarımla, kapatıcılıktan ziyade güzel aydınlatıyor.

Cream Shaper for eyes 101 Black Diamond göz kalemi, içinde minik ışıltılar var.

Bu setteki diğer ürünlerden Superdefense yaşlanma karşıtı kremin üzerinde kuru ciltler için yazıyor ama bir yandan da içerdiği 2 cilt tipi formülü ile tüm cilt tipleri için uygundur diye de yazıyor kutusunda. Pek bir anlam veremesem de kullandım ama karma cildime pek iyi gelmedi, sivilcelenme yaptığını düşünüyorum. O yüzden bir kaç kullanımdan sonra bıraktım.

Şimdi de Party Favorites Makyaj Seti'ne bakalım.

Bu setin içinde gümüş ve fuşya pembesi renginde harika bir makyaj çantası ve aşağıdaki ürünler var. Kimisi orijinal boy, kimisi seyahat boy.

Lash Power Maskara, Black Onyx, 6ml
Chubby Stick Nemlendirici Dudak Parlatıcısı, Chunky Cherry, 1,2g
Clinique Oje, Red Red Red, 4ml
Deep Comfort Vücut Losyonu, 100ml
Deep Comfort EL ve Tırnak Bakım Kremi, 40ml

Bir chubby stickim daha oldu o da 05 Chunky Cherry


Bunlar da bestof2014 koduyla gelen set ve Lashes To The Extreme Mascara Seti.

Renkli minik makyaj çantasına ve orijinal boy 17 Rosette High Impact Ruj'un rengine bayıldım. Mascara setindeki 79tl değerindeki High Impact Extreme Volume Mascara da orijinal boy ve bir kaç gündür kullanıyorum tek tek ayırmasını çok sevdim. Testerlar da cabası. 

Clinique online alışverişimden memnun kaldım diyebilirim. Çok uygun fiyata denemek istediğim bir sürü renkli kozmetiğe sahip oldum. 
Yeni yıl butiği fırsatları bitmeden siz de eksiklerinizi tamamlayabilirsiniz.

Herkese sevgiler:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. hepsi de çok güzel gözüküyor
    güle güle güzel günlerde kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Çok karlı bir alış veriş olmuş iyi günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder