Hangi Real Techniques Makyaj Fırçasını Ne İçin Kullanıyorum?

Herkese merhaba, bu yazımda Real Techniques makyaj fırçalarımdan bahsedicem. Bu markayı ve cici makyaj fırçalarını duymayan yoktur herhalde. Geçen seneye kadar ülkemizde satışı yoktu ama artık Watsons ve Gratislerde her çeşidi olmasa bile makyaj için gerekli olabilecek temel fırçalarını bulabiliyoruz.

Real Techniques makyaj fırçaları ünlü makyaj artisti ve youtuber Samantha Chapman tarafından tasarlandı ve kısa zamanda tüm dünyada büyük ilgi gördü, çünkü fırçaların üretiminde yüksek teknoloji bir ürün olan Taklon kullanılıyor ve yüzünüze kuş tüyü sürüyormuşsunuz gibi bir hisse kapılıyorsunuz, fırçaların kılları yumuşacık. Taklon sentetik bir malzeme, hiç bir şekilde hayvanlardan elde edilmiyor, protein içermediğinden alerjiye neden olmuyor ciltte. Fırçaların renkleri, tasarımları çok şık. En büyük artılarından biri de kıllarının dökülme yapmaması. Bir çok kez yıkamama rağmen hiç dökülme olmadı.

Benim kullandığım Real Techniques fırçalar şimdilik bu kadar. İhtiyaçlarımı karşılıyor hepsi.


POWDER BRUSH
Powder Brush pudra fırçası olarak kullanılıyor. Kökten uca doğru genişleyen kocaman pofuduk bir fırça olduğu için makyajı sabitleme konusunda oldukça başarılı. Pudrayı sürerken suratımıza yayarak sürmek yerine minik dokunuşlarla pıt pıt şeklinde sürmekte fayda var. Uygulama yüzeyi geniş olduğundan kısa sürede uygulama yapabiliyoruz. Meşhur The Balm Sexy Mama pudramla birlikte kullanıyorum tabii ki:)


BLUSH BRUSH
Blush Brush allık fırçası olarak kullanılıyor. Alışılagelmiş allık fırçalarından biraz farklı bir görünümü ile kökten uca doğru sivrilen kılları var. Allığı transfer etme konusunda çok başarılı, doğal sonuçlar elde etmenizi sağlıyor. Allık ve bronzerlarınızı bu fırçayla rahatlıkla sürebilirsiniz.

STIPPLING BRUSH
Stippling Brush fondöten ve bb krem sürerken kullandığım bir fırça. Bu iş için Expert face brush da kullanılabilir ama ben Stippling'i daha uygun buluyorum. Duo Fiber olduğu için uzunlu kısalı kılları var ve ucu keskin bitişli. Az miktarda ürünle harika işler başarıyor.Yüzümde ulaşamadığı yer yok, burun kenarlarına kadar her yere ürünü kolayca uyguluyor. Çok miktarda ürünü bir anda yüzümüze sürersek çizgilenme yapabiliyor, o yüzden az az sürüp yetmediğinde tekrar almak daha mantıklı.

EXPERT FACE BRUSH
Expert Face Brush benim ilk fırçam olduğu için yeri ayrıdır bende:) İlk aldığım zamanlarda fondöten, bb krem uygulamalarında bu fırçayı kullanıyordum. Ucu minik ve top gibi, kılları çok sık stippling'e göre. Bu fırça aslında her uygulama için kullanılabilir, fondöten, allık, pudra, kapatıcı vs. Ben  göz altı kapatıcısı, aydınlatma, krem allık uygulamalarında kullanıyorum. Göz altlarımda her hangi bir batmaya neden olmuyor.


Gelelim göz makyajı için kullandığım fırçalara. Bunlar Ankara'dan çok sevdiğim arkadaşım Elvin'in doğum günümde aldığı Eye Starter fırçaları. Artık ne kadar çok bahsettiysem almak istiyorum diye o da alıp gönderivermiş:))

EYE STARTER SET
Eye Starter Set 5 parça üründen oluşuyor aynı zamanda siyah taşıma çantası da var.


Base Shadow Brush en çok kullandığım fırçalardan biri. Far sürmekten ziyade karıştırma amacıyla kullandığım bir fırça bu. Aynı zamanda Crease yani göz kapağının katlanma bölgesini gölgelendirmek için de kullanıyorum. The Balm'ın give crease a chance fırçası da iyi karıştırıyor ama bu fırça daha bi güzel sanki:) Kılları da yumuşacık harika geçişler elde etmeyi sağlıyor.

Fine Liner Brush'ı eyeliner sürerken kullanıyorum. Zamanla kılları birazcık açıldı ama yine de kullanmaya devam ediyorum, ince çizgiler çekmek için işe yarıyor bu haliyle bile.

Accent Brush'ı alt kirpik diplerime far sürmek için ya da göz pınarlarıma aydınlatıcı far sürmek için kullanıyorum, küçük uçlu olduğu için rahat uygulama yapılabiliyor.

Brow Brush yine her gün elimden düşmeyen bir fırça. Kaşlarımı farla doldurmak ve şekillendirmek için kullanıyorum. Açılı olduğu için kullanımı çok rahat.

Delux Crease Brush'ı da yine karıştırma, dağıtma ve kaş altlarımı farla aydınlatma amacıyla kullanıyorum. Diğerlerine göre ucu daha büyük, pofidik bir fırça.

Fırçaların kullanımına örnek olsun diye The Balm Balmsai paletini seçtim. 
Wipe out rengini - delux crease brush ile kaş altı aydınlatma 
Epic rengini - base shadow brush ile crease bölgesi gölgelendirme ardından far uygulama ve karıştırma
High Tide rengini - accent brush ile göz pınarı aydınlatma
Dibini gördüğüm Dig it rengini - brow brush ile kaş doldurma için kullanıyorum.

Fine liner brush ile de Maybelline black drama jel eyelinerımı sürüyorum.


Benim Real Techniques makyaj fırçalarım bunlar, hepsini de çok severek kullanıyorum. Eminim sizlerden de bu fırçaları kullananlar ya da satın almak isteyenler vardır. Denemeyi düşünenlere fikir verebildiysem ne mutlu bana:)

Herkese sevgiler:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bir tek eye starter seti almadım daha ama diğerlerini aynen bu tür uygulamalar için kullanıyorum ben de.Hangi fırçayı ne tarz ürünlerde kullandığını göstererek anlatman fikir vermek açısından son derece yararlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. yararlı bır yazı olmuş canım ellerıne sağlık:* aynen Sııtplıng bendede çizgilenme yapabılıyor

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş ablacimm

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ben yeni makyaj yapmaya başladım ürünleri tanımıyorum deneyimlere ihtiyacım var artık sizinleyim

    YanıtlaSil
  5. Ben fondöten kullanmak için stippling ve expert face arasında kalmıştım o yüzden bu yazı çok faydalı oldu benim için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  6. ben ara sıra fondoten genelde de bb krem kullanıyorum tek bir fırça almak istiyorum expert face mi almalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stippling de olur expert face de..siz bilirsiniz..

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder