Bugün Ne Giydim #1

Merhaba arkadaşlar, umarım keyifler yerindedir;)
Blogumun menülerini değiştireli baya bi zaman olmuştu,  yeni eklediğim bölümlerden biri de "Ne Giydim" bölümüydü. Oraya hiç bir şey eklememiş olduğumu farkettiğimden bugün okula giderken ne giydiğimi sizlerle paylaşmak istedim. Instagramda paylaşmıştım, burada da bulunsun bari:)

Okul açıldığından beri hiç etek giymemiştim herhalde, bugün değişiklik olsun dedim. Siyah renge bayıldığımdan genelde siyah ağırlıklı giyiniyorum sonbahar ve kış aylarında. Zaten zayıfım iyice zayıf gösteriyor bazen beni ama napiyim asil bi renk işte vazgeçemiyorum. Leopar desen de her zaman favorim olmuştur tabii Nur Yerlitaş kadar değil eheh:))


Siyah ve altın sarısının uyumu kadar güzel bi uyum başka renkler arasında yoktur benim gözümde. O ayakkabılara o yüzden ilk görüşte vuruldum:) Ayakkabımın önündeki ve topuk kısmındaki altın sarı detaylara uysun diye saatimi ve küpelerimi de o renkten seçtim. Çantamın açma kapama fermuarı ve resimde de görünen ön tarafındaki 3 şerit halindeki fermuar detayı da yine altın sarısı renginde. Merak edenler için çantamı Koton'dan aldım, hatta şu an hala satışta, mağazalarda bulabilirsiniz. Ben alalı 2 hafta filan oldu ve şu sıralar elimden hiç düşürmüyorum, Celine çantalara benzetmişler, bi tek ağız kısmı eksik:) 

Makyajımı da yine uygun renklerde yapmaya çalıştım. Göz makyajım için vazgeçilmez paletim olan The Balm Nude Tude'u, allık olarak da The Balm Hot Mama'yı kullandım. Eyeliner maybelline black intense jel eyeliner, rimel Rimmel London Wonderful Argan Oil Mascara, rujum da Loreal Glam shine 914 Fall For Watermelon

Saçım birazcık özensiz oldu, sabah alel acele toplayıverdim ehe:)
 Umarım beğenmişsinizdir. 

Hepinizi kocaman öptüm
Sevgiler

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Çok da güzel olmuş kombininiz. :) Meslektaşız ^_^ Elbise, ceket ve ayakkabıyı nereden aldığınızı da merak etmiyor değilim. Paylaşırsanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim meslektaş olmamıza da sevindim:) Aslında o elbise değil siyah etek ve siyah basic body :) Ceket ve etek yeni olmadığı için yani bulmak isteyip de bulamazsınız diye yazmamıştım ama söyliyim o zaman :) etek defacto, ceket lcw, siyah body halen satılıyor kotonlarda çok memnunum bir çok rengi var bende. ayakkabımı da tekirdağda birol diye bi ayakkabıcıdan aldım, buraya özgü bi mağaza sanırım:)

      Sil
    2. Aaa elbise değil miymiş o?.. ^_^ Ceket gerçekten çok şık, bulamayacağıma üzüldüm... Bence öğrencilerinizden bol bol iltifat almışsınızdır. :)

      Sil
    3. sıradan giyinsem bile çok güzel olmuşsunuz diyorlar, her halimi seviyorlar galiba ehehe:))

      Sil
  2. Çok şık olmuşşun tatlım özelliklede o leopar parçayı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuşsun kuzum bayıldım ayakkabıların, çantan ayrıca süperler. Altın sarısı olsun 3 kuruş fazla olsun hele ki siyahla uyumu. Maşallah arkadaşıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gözdeciiiiimm, öyle arada bazen oluyor işte şıklık ;)

      Sil

Yorum Gönder