Gratis'te Real Techniques Makyaj Fırçaları İndirimdeee :)

Merhaba kızlar, size harika bir haberim var. 
Makyaj tutkunlarının ve tabii benim de çok severek kullandığım Real Techniques makyaj fırçaları 10-11-12 ekim tarihlerinde Gratis mağazalarında %40 indirimli olarak satılıyor. Ben bugün iş çıkışı hemen gidip bir fırça kaptım bile :)

Ünlü makyaj artisti ve youtuber Samantha Chapman tarafından tasarlanan bu fırçalar kısa zamanda tüm dünyada büyük ilgi gördü, çünkü fırçaların üretiminde yüksek teknoloji bir ürün olan Taklon kullanılıyor ve yüzünüze kuş tüyü sürüyormuşsunuz gibi bir hisse kapılıyorsunuz, fırçaların kılları yumuşacık:) Taklon sentetik bir malzeme, hiç bir şekilde hayvanlardan elde edilmiyor, protein içermediğinden alerjiye neden olmuyor ciltte. Ayrıca fırçaların el üretimi olduğunu, makine kesimi olmadan tek tek elle kesildiğini biliyor muydunuz? :)


Profesyonel fırçalara sahip olmak istiyorsanız, Gratislerde hazır indirim de varken kaçırmayın bence.
Ben size fikir verebilmek açısından kendi kullandığım fırçalarımı yaziyim, aklımda kaldığı kadarıyla fiyatlarını da ekliyim.

Expert Face Brush (Yüz Fırçası)
Fondöten, bb krem uygulamak için kullanıyorum. Ama aslında bu çok amaçlı bir fırça, allık, pudra uygulamak için de kullanılıyor. Benim ilk fırçam buydu, ilk kez alacak olanlar bu fırçayla başlayabilirler:) İndirimli fiyatı 19tl.


Blush Brush (Allık Fırçası)
Alışılagelmiş allık fırçalarından çok daha farklı bir fırça bu. Kökten uca doğru sivrilen kılları var ve allığınızı çok doğal bir şekilde uygulayabilmenizi sağlıyor. Pembiş pembiş çok sevimli değil mi:) Normalde 35tl civarında sanırım, indirimli 20.70tl ye alabilirsiniz.


Powder Brush (Pudra Fırçası)
Kocaman pofuduk bir fırça bu, çok seviyoruuum. Büyük olduğu için pudra uygulamak da kolay oluyor, 2-3 pıt pıt yeterli:) Benim gittiğim gratiste pudra fırçası yoktu o yüzden fiyatını bilemiyorum 25tl civarındadır herhalde.


Eye Starter Set (Göz Makyajı Seti)
Bunları aslında henüz bir kaç gündür kullanıyorum. Ankara'dan çok sevdiğim arkadaşım Elvin bana doğum günü hediyesi olarak alıp göndermiş, çook mutlu oldum  uzun zamandır almak istiyordum bu seti. İçinde far fırçası, karıştırma fırçası, kirpik dipleri için kullanılabilecek minik bir fırça, eyeliner fırçası ve kaş doldurma fırçası var. Detaylı göz makyajı yapanların seveceği bir set. Normal fiyatı 63tl, indirimli hali de 38tl.


Bunların dışında benim bugün aldığım Expert face brush gibi fondöten uygulamalarında kullanılan Stippling Brush var, 20.70tl fiyatı. Bu iki fırça birbiriyle çok kıyaslanıyor ama expert face brush'ın daha iyi olduğu söyleniyor, deneyip görücez bakalım:) Ben biraz da sürekli aynı fırçayı kullanmiyim diye yedek olsun diye aldım bunu. Pembiş olması da çok hoş tabi:)
stippling brush

Bu yazdıklarımın dışında Fondöten fırçası ve Core Collection Set de satılıyor Gratis'te. Aslında çok fazla fırça var ama Türkiye'ye gelenler bunlarla sınırlı. 

Fondöten fırçasını bir arkadaşım almıştı ve memnun kalmadığını söylemişti o yüzden ben de tercih etmedim. Fondöten uygulamak için çok yassı bence. Fiyatı 16tl.
foundation brush

Core Collection Set de güzel fırçalardan oluşuyor. Özellikle en sondaki Buffing Brush'ın pudra ve fondöten uygulamada başarılı olduğu söyleniyor. Diğer fırçalar da kontür ve detay fırçaları. Normal fiyatı 80tl, indirimli hali 48tlydi.
core collection

Umarım sizlere fikir verebilmişimdir. Yarın avm ziyareti yaparsanız kendiniz stantlarda inceleyip mıncıklayabilirsiniz fırçaları, eminim çok beğeneceksiniz..

Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. ben de aldım :) allık fırçası ile expert face brush vardı. fondoten falan da kullanmadıgım için allık fırçası iyidir dedim. ama gratis artık indirim yapmasın yahu. her indirimde bişeyler alır oldum :))

    Bu arada blogunu severek takip ediyorum. Benim de nail art çalışmalarımı paylaştığım bir blogum var. Görmek istersen http://nailartinwonderland.blogspot.com 'a beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de güle güle kullan o zaman. takip ettim bile blogunu ;)

      Sil
  2. ben çok merak ediyorum bunları sanırım ilk tercihim expert face olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Selam severek takip ettigim bloggerlardan birisin ve sansli gunundeymissin :) ikinci magazada ancak son iki real techniques kalmisti bende hemen kaptim biri core collection digeri fondoten fircasiydi yazini okuyunca fondoten fircasini aldigima uzuldum biraz ama olsun deneyip gorelim bu arada gule gule kullan yeni fircani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) fondöten fırçasını denemedim ama iyidir belki de bilemiyorum, sadece görüntü itibariyle pek fondöten uygulamaya elverişli değil gibi görünüyor:) ..fondöten için expert face brush, stippling ya da senin aldığın core collectiondaki buffing brsuhı tercih ediyorlar, bakalım sen nasıl bulucaksın deneyince..güle güle kullan;)

      Sil
  4. Ay nasıl kaçırırım bu indirimi !!!! 😞

    YanıtlaSil

Yorum Gönder