MakyajDunyam Event - Blogger Buluşmamız

Merhabalar, mutlu haftalar herkese:)
Geç kalmış bir etkinlik yazısıyla sizlerleyim, ancak fırsat bulabildim yazmaya. Sevgili Makyajdunyam Duygu'nun 27 Eylül Cumartesi günü İstanbul'da düzenlediği hem blogunun 1.yaşını kutladığı hem de 30.yaşını kutladığı çok güzel bir etkinliğe davetliydim. Duygu'ya nazik daveti için çok teşekkür ediyorum. 

Etkinlik cumartesi sabahı 11.30da olduğundan ben bir gün öncesinden yola çıkarak arkadaşıma gittim, sabah mekana gidişim böylece daha kolay oldu. Şansıma cuma günü öyle bi yağmur yağdı ki 16da Tekirdağ'dan yola çıktım 4 buçuk saat sonra Ataşehir'e varabilmiştim, trafik felç durumdaydı İstanbul bana garezin mi var senin yavrucum:)

Neyse yağmur çamur derken cumartesi sabahı hazırlandım ve 11.00'de Bostancı Traffic Cafe'de yerimi aldım. Oraya gittiğimde etkinlik sahibesi Duygucum ve adaşım Özlem hazırlıklar içindeydi. Tanıştık kaynaştık sonra yavaş yavaş diğer arkadaşlar da gelmeye başladılar.
























Duygu çok güzel hazırlanmış, herşey kusursuzdu. Masada bizi bekleyen cicilerden
Amerikan servisler için Partikelebeği'ne, cupcake ve kurabiyeler için Homemadeistanbul'a, lavanta şişeleri için Neviberguzar'a, kırmızı lavanta keseleri için Lavantadankeseler'e, masamıza güzellik katan aynalar için Sibelinrenklidunyası'na teşekkür ederiz. Hepsi de çok şık görünüyor.

 Traffic Cafe  Bostancı vapur iskelesinde, ulaşım açısından çok kolay bi yerde olduğundan sorusuz bir şekilde hepimiz mekana ulaşabildik. 
resim
Hava serindi yağmur da atıştırıyordu o gün, kenarları açık alanda oturduğumuz için kafe çalışanları hemen ısıtıcıları çalıştırdılar. Hatta benim sakarlığım tutup da zeytin kasesini yere düşürüp büyük bir gürültüyle kırdığımda, tabii olayın şokunda ne olup bittiğini anlamaya çalışırken, Serap oradan nazar çıktı diye gülümserken, baktım hemen servis elemanı biryerinize birşey döküldü mü diyerekten peçete uzatıverdi:)) Çok kibar ve ilgililerdi kesinlikle. Kahvaltımız da bence mükemmeldi. Kafe çalışanlarına teşekkür ederiz. 
Ve herkes geldiğine göre kahvaltıya başlayabiliriz:) 
Firma yetkilileri de etkinliğimizde bizleri yalnız bırakmadılar.
Artebella Art&Craft da onlardan biriydi. Eğitmen Gülçin Hanım bizlere hem firmayla ilgili, hem yaptıkları çalışmalar hem de "Siz de Yapabilirsiniz Setleri" hakkında bilgi verdi. Artebella kutu ürünleriyle herkes ilgi alanına giren konuda çalışmalar yapabiliyor. Mesela ebru kutusu, ahşap boyama kutusu, baskı transfer kutuları, cam eşya boyama, transfer vs. Benim acayip hoşuma gitti, detaylı bilgi için sitelerine bakabilirsiniz. 


Gülçin Hanım çekilişle hepimize değişik setler hediye etti. Bana Şirin Baykuş Kırlent çıktı. En kısa zamanda uygulayıp blogumda paylaşıcam tabii ki:)

Farmasi'den Zümrüt Hanım da bizlerleydi. Yenilenen parabensiz içeriklerinden ve ürünlerinden bahsetti.

Ürün kurcalamak bizim işimiz:)


Otantikboncuk takılarımızla bileklik kardeşliğimiz:)

Ve finalde Duygu pastasını üflüyor. 
Nice yıllara, sağlıklı mutlu güzel yıllar geçirmen dileğiyle canım. Blogunun da senin de yeni yaşınız kutlu olsun;)

Etkinlik pastamız bi harikaydı, tadı da görüntüsü kadar müthişti. Bazen pastaların sadece dışına özen gösterilip içini berbat yapıyorlar ama bu pastayı çok başarılı buldum..Seda Hanım'ın ellerine sağlık. Duygu'ya çok benzemiş ya öyle değil mi?:)


Duyguyla siyahlar içinde olmuşuz o gün:)

İki Özlem yan yana. Güzel adaşım Özlemindunyasından

Uzun süre instagramdan takip edip nihayet karşılaşabildiğim çok sevdiğim arkadaşım Ümmühan:)

İlk etkinliğimden bu yana her etkinlikte karşılaşmaktan keyif aldığım güzel Selin:)

Çok severek takip ettiğim blogger dünyasının 2 fenomeni Serap ve Şebnem :)

Ve topluca etkinliğe katılan blogger arkadaşlarım soldan sağa

Çoook güzeliz:)
Şimdi de firmaların bizleri şımarttığı güzel hediyelere geldi sıra.

Missha maske, bb krem, far, mascara, concealer, temizleme köpüğü, el kremi gibi bir çok ürün göndermiş. Missha'nın hiç bir etkinlikte bu kadar bonkör olduğunu görmemiştim çok şaşırdım:)

Watsons etkinliklerin 1 numaralı firması bence, yine çok güzel ürünler göndermiş. Bazılarını kullanmaya başladım bile. Yorumlar instagram ve blogumda olucak:)
Kozmoklinik Murad, Batiste, John Frieda, Femfresh, Sally Hansen, Bliss ürünlerinden oluşan set yollamış. Batiste kuru şampuanı çok merak ediyordum bitirdim bile:)

Marvis Türkiye çok merak ettiğim diş macunlarından yollamış, benimkisi Tarçınlı.
Burmino.com ve Dalton Kozmetik de lipm balm yollamışlar. Özellikle Hurraw'ın çok başarılı olduğunu duymuştum deneyip görücez:)

Farmasi de blogger etkinliklerine katkı yapan önemli Türk firmalarından birisi. Parabensiz çift fazlı göz makyaj temizleyicisi, maske ve el kremi göndermiş. Teşekkürler.

En sevdiklerimden %100 doğal içerikli Moshos Garden de yüz maskesi ve sıcak havlulu yüz temizleme kremi göndermiş. Mis gibi bunlar, teşekkürler:)

Beliz Kozmetik Kiss, impress, biopoint, i-envy markalı ürünler yollamış, çok cici görünüyorlar. Takma tırnaklar ve takma kirpik 'i denemek için sabırsızlanıyoruuum:)

FULSER Krauterhof Krem ve M.Asam meşhur Magic Finish fondöten

 Şeffaf clutch için Jellypack'e, isim soyisim baş harflerinden oluşan kese için Rulotipo'ya,  bileklikler için Otantikboncuk'a, cici pembiş kalem için Hediyerengi.com'a,  lavanta şişeleri için Neviberguzar'a , kırmızı lavanta keseleri için Lavantadankeseler'e, masamıza güzellik katan aynalar için Sibelinrenklidunyası'na teşekkür ederiz.

Instagram'dan ojedukkanı kuru oje ve nail_art_shopp da nail art ürünleri yollamış:)

Dermadolin cilt ve saç bakım ürünleri göndermiş. 

Sevdiğim markalardan biri olan Rus markası Faberlic de bizlere güzel ürünler yollamış, teşekkürler:)

Bebak, Cyrene ve Otacı da bize ürünler göndermiş. Özellikle Otacı'nın makyaj temizleme suyunu çok merak ediyorum, en kısa zamanda denicem :)


Nunussworld'ten S3 üm için Chanel ojeli telefon kılıfı, çok sevdim etkinlik gününden beri kullanıyorum tabii ki:)

Abartmak gibi olmasın ama mis mis mis diyorum başka da bişey demiyorum. Kutuyu açtığınız an eve harika kokular yayılıyor. Bu kokulu taşların görüntüsüne de kokusuna da bayıldımm :) Teşekkürler Parisien Home.

 İsmimize özel anahtarlık hazırlayan Şepşekers'e teşekkürler:)

Pembiş keratinli saç bakım maskesi için Selen Kozmetik'e ve Urban Care Türkiye'ye de teşekkürler. 


Umarım gözümden kaçan bir firma olmamıştır. Duygucum herşey için tekrar teşekkür ediyorum, yine görüşmek dileğiyle:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Etkinlik cok sik ve sade bir yerde sik insanlardan olusmus. Inan resimlerden bunu hissettim. Hepinizden hanimefendilik damliyor. Icimden geldigi gibi yazdim inan buna. Hatta bende etkinlik duzenlemek istiyorum ama ben cok yeniyim ;((

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne güzel anlatmışsın bu arada zeytin kasesi düştüğünde ben nerdeydim :) sanırım heyecandan farkına varamamışım geçmiş olsun canım.. Iyi ki geldin öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım artebelladan gülçin hanım hararetli hararetli anlatırken düşürdüm minik zeytin kasesini hatta herkes döndü baktı yaa, sen nasıl görmedin ehehe:)) ben de öptüüüm ;)

      Sil

Yorum Gönder