Missha Creamy Greentea Latte Cleansing Foam (Temizleme Köpüğü)

Herkese merhaba:)
Bugünlerde deneyimlediğim ve memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Missha Creamy Greentea Latte Cleansing Foam..Karma/Yağlı ciltler için bir temizleme köpüğü bu. Makyajdunyam Duygu'nun etkinliğinde tanıştığım bir markaydı Missha. Aslında bu markanın ismini sık sık duyuyordum,  BB kremleri ilk kez piyasaya çıkaran Kore markasının tam kendisidir Missha:) BB kremleri dışında çok çok güzel başka ürünleri de varmış, bu etkinlik sayesinde deneyimleme şansım oldu bazılarını..Kullandıkça blogumda olucaklar:)

Bu temizleme köpüğünü yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim sizlerle. Öncelikle ürünün ambalajını çok beğendim, beyaz saflığı ve temizliği simgeliyor zaten, onun dışında genelde missha ürünlerinde görmeye alışık olduğum parlak detaylar var üzerinde. Kahve fincanı resmi de hoş olmuş:)

Ürünün içeriğinde yeşil çay sütü olduğundan karma/yağlı ciltler için uygun bir temizleme ürünü bu. İsmindeki creamy latte ise krem şeklinde yumuşak oluşundan ve latte proteini içermesinden geliyor.
Ürün 416 mg Yeşil Çay sütü içeriyormuş.  Yağlanma benzeri cilt sorunlarını yok ederek cildin güzelliğini korumada etkili rol oynayıp cildi besliyormuş.

Bazı ürünleri kullanırken ekstra keyif alırsınız ya, benim için bu ürün de öyle. Sabah akşam cilt temizliği yapmak bazen insanı yoruyor, üşengeçlik yapıyoruz ama bu ürünü kullanmak keyif verdiği için üşenmeden temizliğimi yapıyorum:) 
Verdiği hissi çok beğendim. Öncelikle yumuşacık, köpük kıvamında olduğu için olsa gerek kadifemsi bir his oluşuyor cildinizde. Ben yüzümü hafif ıslatıyorum daha sonra da köpüğü cildime yayarak ve iyice köpürterek uyguluyorum. Kokusunu  tam olarak tarif edemiyorum ama temizlik hissi veren, hafif bir koku, yeşil çay ve latte karışımı bişeydir belki de, bilemiyorum.     

Yüzünüze yaydığınızda kremsi bir hal alıyor. Sebum fazlasını kontrol altına alma özelliği var. Temizlik sonrasında cildi gerginleştiriyor. Bir çok temizleme ürününde bu gerginlik hissini yaşıyorum zaten. Ama mesela yves rocher sebo vegetal temizleme jelini uyguladıktan sonra cildimde oluşan gerginlik, mimik hareketleri yaptığımda cildimi acıtabiliyor, illa ki nemlendirici uygulama ihtiyacı hissediyorum. Bu üründe de cilt gerginliği yaşadım ama cildimi acıtmadı. Daha nazik sanki:)


1 haftadır kullanıyorum ve cildimde önceki zamanlardan kalan bir türlü geçmeyen sivilceler var. Tam emin olamamakla birlikte temizlik rutinimde aylardır kullandığım temizleme ürünü sivilce miktarını her geçen gün 1er 1er artırıyordu. Onu kullanmaya ara verip bu ürünle devam ettiğimde sivilcelerde artış olmadı. O açıdan bu ürün beni mutlu etti diyebilirim.


 Ürün kore'den ithal edildiği için sadece dışındaki jelatinde Türkçe açıklamalar var, onu çıkardığınızda ürünün kendi ambalajındaki her şey kore dilinde:) Ürün paraben içeriyor, paraben takıntısı olanların hoşuna gitmeyebilir bu durum.

Ürünün gramajı baya fazla. 172ml kocaman, uzun süre kullanılabilir. 1 yılı geçirmemek şartıyla:) Satış fiyatı da 17tl. Gramajına bakarsak fiyatını gayet makul buldum ben..

Burada bahsettiğim karma/yağlı ciltler için olan Creamy Latte dışında,
Kuru ciltler için Strawberry Latte
Normal ciltler için Chocolate Latte seçenekleri de var.
(Missha'nın kendi sitesinde cilt tipine göre yapılmış her hangi bir ayrım yoktu, Lila Kutu sitesindeki ürün bilgilerinde görmüştüm bu bilgileri, satın alırken hangi cilt tipine hangisi uygun sormakta fayda var:) )

Yaşadığı yerde Missha mağazası olmayanlar internet sitesinden missha ürünlerine ulaşabilirler. 

Ben denedim ve beğendim, bittiğinde tekrar almayı düşündüğüm ürünlerden biri oldu.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgiyle kalın:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Kuruciltler.icin strawberry latte mi bende o ve cildimi asiri kuruttuyo cok memnun kaldim o ayri ama kuru ciltlere kesinlikle tavsiye etmem ama karma ciltli olaral ben bayiliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. missha'nın kendi sitesinde değil ama lila kutu'da ürün bilgilerinde öyle yazıyordu:)

      Sil

Yorum Gönder