"Özlemle Kelebeketkisi 1 Yaşında" Blog Çekilişimin Sonucuuu:)

Merhaba arkadaşlar.
Blogumun 1.yaşı şerefine 28 ağustosta başlattığım çekilişim 26 eylülde sona ermişti. Yoğun olduğum için sonucu açıklamakta birazcık geciktim. Bayram tatilinde de ailemin yanına gidemediğimden evde bol bol vaktim oldu, gerekli kontrolleri yaparak kazanan kişiyi belirledim bugün..Bakalım tüm bu cicileri kim kazanmış:)


Blog takibi, facebook, twitter, blog paylaşımları, instagram takibi haklarıyla birlikte toplamda 607 katılım oldu.

  Her zamanki gibi Random.org aracılığıyla belirledim sonucu. Şanslı numara 285 oldu:)































Kazanan Gülay Berber isimli takipçim oldu. Çok kocaman tebrik ediyorum seniiii..
Yorumda bıraktığın mail adresinden iletişim bilgilerini bana yani ozlem20@gmail.com'a yollarsan sevinirim ;)
Ayrıca katılan herkese çok teşekkürler, kazanamayanlar üzülmesin ne olur, ilerde yeni çekilişlerle yeniden sizlerle olucam, takipte kalın.

Hepinizi öpüyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder