Wellness & Beauty Zucker - Öl - Peeling // Mango Çekirdeği Yağı ve Hindistan Cevizli Vücut Peelingi

Herkese merhabalar.
Ben banyo esnasında vücut peelingi kullanmayı çok seviyorum. Zaman zaman tüm vücuduma bazen de sadece bacaklarıma uyguluyorum. Batıklardan kurtulmam konusunda en büyük yardımcım olduğu için özellikle bacaklarıma peeling uygulamayı hiç ihmal etmiyorum. Bir süredir kullandığım Rossmann mağazalarında satılan Wellness & Beauty markasına ait Mango Çekirdeği Yağı ve Hindistan cevizli peelingten bahsetmek istiyorum sizlere.

Öncelikle ambalajının beni cezbettiğini söylemeliyim:) 300grlık cam bir kavanoz, plastik kapağı ve metal açma kapama bölümü var. Açma-kapama bölümünün biraz zorlayıcı olduğunu düşünüyorum, ya da benimkinin ambalajı mı öyle bilmiyorum. 

Bu tarz ürünlerde içeriğe önem vermeye çalışıyorum. Wellness&Beauty ürünleri de oldukça temiz içerikli. Alkol, silikon, paraben ve mineral yağlar içermiyor. 


Ürünü ilk aldığınızda üst tabakasında mango çekirdeği yağı birikmiş durumda oluyor. Ben bir çubuk yardımıyla ürünü iyice karıştırdım ve yukarıdaki gibi karışım haline getirdim. Banyodayken ıslak cildime fazla bastırmadan masaj yaparak uyguluyorum. İçerisinde deniz tuzu, şeker ve hindistan cevizi parçacıkları bulunuyor. Fazla bastırmama nedenim de taneciklerinin biraz iri olması yüzünden. Hassas ciltliler kullanırken daha dikkat etmelerinde fayda var. Kokusunun misler gibi olduğunu söylemeliyim. Daha önce tatlı badem yağlı olanını da kullanmıştım, koku olarak bu ondan çok çok güzel. 

Deniz tuzu, şeker ve hindistan cevizli tanecikli yapı masaj esnasında bir miktar eriyor ve cilt üzerinde birikmiş, kurumuş olan ölü cilt hücrelerinin atılmasına yardımcı oluyor, aynı zamanda ciltteki kan dolaşımını hızlandırıyor. Mango çekirdeği yağı ise cildi besliyor ve yumuşatıyor.

Ben vücudumda yarattığı etkiyi çok seviyorum. Banyo sonrasında da ciltteki yumuşaklık hissini devam ettiren bir ürün bu. Ekstradan vücut losyonu sürmeye gerek kalmıyor çoğu zaman:)
Yalnız bacaklarınızı jiletledikten sonrası uygularsanız tuzdan dolayı feci yanma yapıyor benden söylemesi:)) Haftada 1 kez uyguluyorum, sık sık uygulanması önerilmiyor zaten peelinglerin.

Ürün sadece Rossmann mağazalarında satılıyor. Tekirdağ'da ne yazık ki Rossmann yok, ben de İstanbul ya da Ankara'ya gittiğimde oradan alışveriş yapabiliyorum. 12.90tlye almıştım sanırım. Ki bu fiyat böyle temiz içerikli bir ürün için çok çok uygun bir fiyat. Normalde buna benzer muadil ürünlere 30-40tl verdiğimi de biliyorum. 

Sizlerden Wellness&Beauty ürünlerini kullananlar var mı, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar