The Balm | "In The Balm of Your Hand" Greatest Hits Vol 1 Palet

Herkese merhabalar. 
Sevgililer günü indirimlerinde Gratis'ten çok güzel bir palet kapmış olabilirim:) The Balm'ın son gözdesi In The Balm of Your Hand'den bahsetmek istiyorum sizlere. Yeni yıl indiriminde indirime girmemişti ama sevgililer günü indirimlerine dahil edilmiş neyseki. The Balm standlarına koymuyorlar bunları, hep kasa arkasında oluyor. Yine öyleydi. Kasaya ödeme yapmak için geldiğimde fark ettim paleti, kasa görevlisinden istedim incelemek için, sonra da alıverdim.

Elimde aslında The Balm'ın bir çok far paleti ve allığı var, ama bir palette en iyilerin bir araya getirilmiş olması fikri hoşuma gitti. Özellikle seyahatlerde gereken herşeyi yanıma almış olabilicem bu palet sayesinde.

Paletin üst kısmında allıklar, alt kısmında ise farlar, aydınlatıcı ve ruj bulunuyor.

İlk sıradaki far Nars'ın meşhur orgasm allığına muadil olarak gösterilen Hot Mama. Benim ilk The Balm allığımdı sanırım. Yaz kış çok da severek kullanıyorum. Işıltılı şeftali tonlarında.

Onun hemen yanında Instain serisinden ülkemizde satılmayan Argyle allık bulunuyor. Tatlı bir pembeliği var. Bebek pembesi gibi. Downboya benziyor ama onun kadar soğuk yapıda değil. 

Alttaki farlardan ilki Shady Lady far paletindeki Insane Jane rengi. Kahve alt tonlu ışıltılı gri. Hemen yanındaki Shady Lady special edition far paletindeki Mischevious Marissa ışıltılı açık turuncu renkte.

Yukarıda 3.sırada gül kurusu tonlarında Cabanaboy allık bulunuyor. Kış aylarına çok yakışan bir renk. Instain pinstripe allığı anımsatıyor biraz ama onun kadar koyu değil.

Alttaki 3.far Nude Tude paletinde bulunan Sexy rengi. Nude Tude paleti benim ilk The Balm paletim o yüzden yeri ayrıdır. Sexy rengini de zaman zaman kullanıyorum. Mat koyu renkte güzel bir bordo.

Altta 4.sırada ise bende bulunmayan Balm Jovi paletinden Lead Zeppelin ışıltılı asker yeşili renginde. Çok beğendim bu rengi.

Yukarıda 4.sırada ise meşhur Bahama Mama bronzer bulunuyor. Bu bronzer ne zamandır aklımdaydı alsam mı almasam mı derken bu paletin içinde bulunması güzel oldu benim için. Bugün denedim hatta makyajımda, çok çok başarılı:)

Altta 5.sırada ise The Balm'ın en sevilenlerinden Mary Lou Manizer aydınlatıcı bulunuyor. Kimileri için aydınlatıcı makyajın en önemli parçalarından birisi, ama ben nedense pek kullanmıyorum. Hatta bu aydınlatıcının büyük hali de bulunuyor bende ama elim gitmiyor pek. Zaten düşürdüm paramparça oldu pressleyerek kurtardım bir kısmını:)

Yukarıda son sırada Apples allık ve ruj paletinden Caramel rengi, altta son sırada da The Balm Girls ruj serisinden Mia Moore kırmızı ruj bulunuyor.

Swatchlarını da aşağıda görebilirsiniz.




Palet gayet güzel ama en azından 1 tane açık renkli krem ya da ten renginde bir far olsa tadından yenmezdi.
Bu palet yılbaşı koleksiyonuna ait olduğu için bitmiş sanırım bütün mağazalarda ya da üretimi durdurulmuş da olabilir bilemiyorum. Umarım böyle güzel bir paletin üretimini durdurma gibi bir saçmalık yapmaz The Balm :)

Herkese sevgiler.

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar