Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 3 - 5 - 11

Herkese merhabalar.
Likit mat ruj furyası aldı başını gidiyor. Ülkemizde Note, The Balm likit mat rujları oldukça popülerken  son dönemde Golden Rose'un çıkarttığı yeni seri de oldukça dikkat çekti. Ben de geçtiğimiz günlerde beğendiğim üç rengini aldım ve sizlerle de paylaşmak istedim. 

Ben Golden Rose'un internet sitesinden sipariş vermiştim. Çünkü Tekirdağ'da golden rose store yok, avmdeki watsons ve gratiste standı var ama yeni ürünler hiç gelmiyor. Sitedeki renkler biraz yanıltıcı olabiliyor o yüzden instagram ve bloglardan swatchlarını inceleyerek seçtim alacağım renkleri. 3, 5 ve 11'de karar kıldım:)

Aslına bakarsanız bu rujlar arasında en çok patlayan renk 10 numaraydı. Çok açık tonlarda lila gibi bir rengi var, onu sürersem Corpse Bride (ölü gelin) filminden fırlamış gibi olacağımı düşündüğüm için almadım:D Tercih ettiğim renkler günlük hayatta kolayca kullanabileceğim renkler oldu. 

En alttaki 03 bebek pembesi, ortadaki 05 kırmızı alt tonlu mor, üstteki 11 ise tam bir nude kahverengi ayrıca içinde minik ışıltılar da var. Bu arada bu ışıltılar 12 numaranın içinde de varmış.

Rujların yapılarına bakıcak olursak, likit olmaları nedeniyle yumuşacık çok kolay sürülüyorlar. Kuruma ve matlaşma hemen olmuyor tabi. 1 dk içinde kuruyor ama öpücük testi yaptığınızda bulaşma yapıyor. 3-4 dkdan sonra bulaşma sorunu da ortadan kalkıyor, tamamen kurumuş oluyor. 

Rujların kalıcıkları gayet iyi ama her likit mat rujda olduğu gibi kuruluk sorunu bunlarda da var. İlk saatlerde sıkıntı yaşatmıyor ama 7-8 saat sonra benim için katlanılmaz hale geliyor verdiği kuruluk. Dudak içleri zaten çıkmış oluyor, kötü bir görüntü çıkıyor ortaya tabi. Geçenlerde sabah sürüp, iş çıkış avmye gitmiştim akşam saatlerinde o kadar rahatsız oldum ki dudaklarımdan kazımak istedim resmen ruju :D Altına lip balm uyguladığımda nispeten daha iyi oluyor, kuruluk azalmış oluyor. Bir de ben gün içinde tazelemiştim üst üste sürünce belki kuruluk oranı da artmış olabilir bilemiyorum. 

Sırasıyla 03-05 ve 11'in bendeki duruşları da aşağıda gördüğünüz gibi. Ben çerçevelemek için kalem de kullandım. 03 için essence cute pink, 05 için emily 215 (biraz fazla mor kaldı kalem ama elimde daha uygun bir renk yoktu),  11 için de essence in the nude kullandım.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipsticklerin satış fiyatı 16.90tl.  

Herkese sevgiler:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar