Disney'in Orijinal Lisanslı Ürünleri BİM'de (Minnie ve Mickey Mouse)

Herkese merhabalar.
12 şubat cuma gününden itibaren BİM marketlerinde Disney'in lisanslı Minnie ve Mickey Mouse ürünleri satılmaya başladı. Ürünler arasında şirin mi şirin peluş oyuncaklar, şapka, tişört, yastık, not defteri ve mutfak ürünleri var.
Ürünler 2 hafta süresince stantlarda olucakmış. Peluş oyuncaklar ve tişörtler bir çok yerde tükenmiş, ama ben bir kaç şube gezerek istediğim ürünleri bulabildim:)  Ben genelde merkezi yerlerde olmayan, sakin yerlerdeki şubelere gidiyorum, oralarda daha çok ürün kalmış oluyor:))

Gelelim neler aldığıma. 
Lacivert, üzerinde Minnie'nin saç tokası olan, %100 pamuk yumuşacık bir yastık aldım. Bunun dışında kırmızı, ve siyah renkte farklı desenli yastıklar da vardı. Yastıklar 35x35cm büyüklüğünde. Üzerindeki One of a kind da türünün tek örneği anlamına geliyor. Fiyatı 12.90tl. 


Not defterleri de pembe Minnie Mouse'lu ve siyah renkli Mickey Mouse'lu olmak üzere 2 çeşit. Defterler sert kapaklı ve 96 sayfadan oluşuyor. Boyutları da 9x14cm. Üzerindeki Forever Yours yazısı sonsuza kadar seninim anlamına geliyor. Fiyatı 6.90tl


Sayfaların kenarlarında da Minnie ve Mickey Mouse detayları var, çok şirin değil mi?:)




Siyah ve beyaz renkli olmak üzere 2 bayan tişörtü aldım. Siyah olanda One of a Kind, beyaz olanda da You be my mickey, and i'll be your minnie yazıyor. Siyahta S, beyaz da da M beden aldım. Başka yoktu, hep L bedenler kalmıştı:) 36 bedenseniz S de M de hoş duruyor. Ürünler %100 pamuk ve yine 12.90tl fiyatları.
 

Mutfak eldivenimin ucu yanmıştı o yüzden fırın eldiveni, 2li tutacak ve kurulama bezinden oluşan setten de aldım. Tutacakların birinde Minnie, diğerinde de Mickey baskısı var. Kurulama bezi ve fırın eldiveninde her ikisinin birden resmi var. Bunlar da yine %100 pamuktan üretilmiş. Fiyatı da set olarak 12.90tl

 Siz de benim gibi Minnie ve Mickey Mouse karakterlerini seviyorsanız en yakın Bim'e ışınlanın:)

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar