Urbandecay.com.tr Alışverişim | Naked Far Paleti İncelemesi

Herkese merhabalar. 
Geçtiğimiz hafta sabah sabah instagramda dolaşırken urbandecay.com.tr'de online satışların başladığı haberini görmemle soluğu sitede aldım hemen:)) Naked paletlerde ne zamandır gözüm vardı ama yaşadığım şehirde Sephora olmadığından alamıyordum. Ankara'ya gittiğimde bakarım diyordum ama onu da erteliyordum hep:) Sonunda bu online alışveriş seçeneği imdadıma yetişti. 

Naked mi, Naked 2 mi yoksa Naked 3 mü alsam derken ilk palet daha iyi diyen büyük çoğunluğa uyarak ben de Naked siparişimi verdim. Ürün 5 gün içinde yurtiçi kargoyla teslim edildi. 

Öncelikle şunu söyliyim yüksek meblağlar ödeyip de aldığınız bir ürünün, özellikle de kargoyla taşınırken kırılabilecek nitelikte olan bir ürünün paketlemesinin çok iyi olması gerekiyor. Bu konuda sınıfta kaldılar çünkü sadece aşağıda gördüğünüz mor zarf içerisine paleti koyup, kutunun içine yerleştirip yollamışlar. İçerisinde çarpmalara karşı koruyan şişme ambalajlardan yoktu. Kutuda kırılabilir ibaresi de yoktu. Bu duruma çok şaşırdım çünkü başka sitelerden kozmetik alışverişi yaptığımda ürünleri sarıp sarmalanmış şekilde görmeye alışıktım. Bu durumu müşteri temsilcisine ilettim, önlem alacaklarını söylediler. 
 
Paletle birlikte 1 paket far bazı testerı geliyor. Sipariş esnasında ayrıca bir paket far bazı testerı daha ücretsiz olarak sepete eklenebiliyor.

Paketlerin içerisinde Original, Eden, Minor Sin, Sin, Anti-aging far bazı testerları var. 

Gelelim Naked paletimize:) Ürünün karton kutusu da, koyu kahve kadife ambalajı da oldukça şık.

Naked far paleti 12 renk mat ve ışıltılı fardan oluşuyor. Işıltılı ve parlak renkler ağırlıkta, o yüzden ışıltılı doğal renkleri sevenlerin beğeneceği bir palet olduğunu düşünüyorum. Farların pigmentasyonları oldukça iyi ama far bazıyla daha muhteşem oluyorlar. Paletin içerisinde bir de çift taraflı far fırçası bulunuyor. Ama fırçası hiç kullanışlı değil, özellikle küçük tarafı öyle sert ki, gözü bile çıkarabilir:))

İlk 6 renk paletin sağ tarafındaki renklere göre daha açık renklerden oluşuyor.  Tek tek inceleyecek olursak;

  • Virgin: Hafif ışıltılı nude bir bej rengi. Göz pınarlarını ve kaş altlarını aydınlatmada kullanılabilir.
  • Sin: Pembe alt tonlu ışıltılı şampanya rengi. 
  • Naked: Mat açık kahverengi. Crease bölgesi için iyi bir tercih olabilir.
  • Sidecar: Işıltılı kahve-bronz. Harika bir renk olduğunu düşünüyorum. 
  • Buck: Naked renginin koyusu, mat orta tonlu kahverengi. 
  • Half Baked: Işıltılı, altın-bronz. Sidecar gibi bunu da çok beğendim.

Paletin sağ tarafındaki diğer 6 renge bakıcak olursak;
  • Smog: Işıltılı bronz -bakır karışımı bir renk. 
  • Darkhorse: Altın ışıltılı çikolata kahve renginde.
  • Toasted: Kahve alt tonlu ışıltılı bir pembe. Paletin favorilerinden olmaya aday:)
  • Hustle: Kahve mürdüm karışımı hafif ışıltılı bir renk.
  • Creep: İçinde mavi, pembe, yeşil, gümüş minik minik ışıltıları olan siyah.
  • Gunmetal: Yine içinde renkli ışıltıları olan mavi alt tonlu bir siyah. 

Işıltılı shimmer farları seviyorum diyorsanız bu palete şans verebilirsiniz. Mat renkleri sevenler bu palet size uygun değil ;) Farlarda hafif tozutma sorunu var, ama zaten tozutmayan far paleti bulmak çok zor. Deli gibi tozutan The Balm paletleri bile bayıla bayıla kullanıyoruz sonuçta:) 

Naked far paletlerine Sephora mağazalarından ve urbandecay.com.tr internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Online satış fiyatı 180 tl. 

Naked severler kimler görelim bakalım, yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar