Koton - Bershka - Pull&Bear - Flo Alışverişim

Herkese merhabalar. 
Birkaç gün önce küçük kardeşimi Sealife Akvaryum'a götürmek için Forum İstanbul'a gitmiştim. Alışveriş için pek fazla zaman yaratamadım ama yine de minik bir alışveriş yapmadan çıkmadım oradan:D Hazır indirimler de devam ediyorken aldıklarımla belki fikir vermiş olurum sizlere de.

İlk önce Koton alışverişimden bahsediyim. Ben klasik giysilerde Koton ürünlerini beğeniyorum, sık sık alışveriş yaptığım bir mağaza o yüzden:)  Bir çok giysi ve takılar neredeyse sezon fiyatlarının yarısına düşmüş. Tekirdağdaki mağazadan sonrası orası o kadar büyüktü ki pek inceleyemedim bile her şeyi. Yakası taşlı gömlekler bu kış oldukça favori parçalardan. Özellikle yakasını kapatıp, üzerine kazak giyilerek güzel kombinler oluşturulabiliyor.
Bordo, siyah ve lacivert renklerini aldım. Bordo ve siyah olanlar normal gömleklere göre biraz daha uzun, arkaları da öne göre daha uzun, taytlarla da rahatlıkla giyilebilir. Lacivert olan tül gibi ince içi gösteriyor ama en çok da onu sevdim:) Gömleklerin indirimli fiyatı 30tl.

İnditex mağazalarında 2.indirimler devam ediyor hala.  Zara'ya gittim, istediğim bir mont vardı ama malesef kalmamıştı. Ben de istediğim modele yakın olan yakası kürklü, siyah şişme, kısa bir mont aldım Bershka'dan. Aslında kapişonlu, fermuar detayları da altın sarısı bir mont arıyordum ama bu model de üzerimde hoş durunca aklımda kalacağına dolabımda kalsın dedim:) Bunda indirim yoktu fiyatı 150tl.


Pull&Bear'da pek bişey yoktu, sadece kot pantolonlar çarptı gözüme. Yırtık pantolonlarıma bir yenisini daha ekledim:)  Kesimi çok güzel, skinny bacakları sarıyor, beli de ne düşük ne yüksek orta karar. Paçaları da hoşuma gitti yüksek topuklu stiletto ve botlarla güzel duruyor. 120tl'den 50'ye düşmüş fiyatı.

Flo'ya zaman zaman uğrayıp kayda değer birşeyler var mı diye bakarken çantaların indirime girdiğini gördüm. Daha önce beğendiğim Polaris çanta 110tl'den 70'e düşünce kaçırmak istemedim. Siyah renkte, altın sarısı detayları olan çantaları çok seviyorum, bu çanta da ağır, şık bir çanta gibi göründü gözüme. İhtiyacım varken aliyim dedim.

Minik alışverişimle ilgili detaylar böyleydi. Herkese sevgiler:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar