Son Zamanlarda Bitirdiğim Ürünler

Herkese merhabalar. 
Bitenler yazısı yazmayalı aylar oldu herhalde:) Son zamanlarda bitirdiğim ürünleri atmayıp biriktirmiştim, bugün de onlardan bahsetmek istiyorum sizlere.

İlk olarak şampuanlardan başlayalım o zaman. Revox At Kuyruğu Şampuanı'nın ürün inceleme yazısını daha önceden yazmıştım (okumak için buraya tıklayınız). Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Saçlarımın dökülme oranını azalttığını ve ürün tamamen bittiğinde bebek saçlarımın da yavaş yavaş çıkmaya başladığını farketmiştim. Tek olumsuz yanı saç uçlarını sertleştirmesi. Mutlaka saç kremiyle desteklenmesi gerekiyor.

Yağlı saçlar için olan Biberiye özlü Tresan Canlandırıcı Bakım Şampuanı'nı da severek kullandım. Yağlı saçları arındırma konusunda oldukça başarılı. Bazı şampuanlarda arındırma hissini alamıyorum. Yıkayıp kuruttuktan sonra bile saç diplerimde ağırlık hissedebiliyorum. Tresan Biberiye özlüyü o açıdan beğendim. Biberiye kokusu da çok güzel bir ferahlık veriyor.

Yağlı saçlı biri olarak kuru şampuanlar benim büyük kurtarıcım oluyor. Bu zamana kadar en memnun kaldığım hep Elidor Kuru Şampuan oldu.  Tek sıkıntı Elidor'un fiyatında sürekli bir artış oluyor anlamak güç.  13 tü 15 oldu derken, geçenlerde watsonsta 20tl'ye gördüm. Yani fiyatları Batiste'ninkine yaklaşmış, bu durumda 3-5 daha verip Batiste almak daha mantıklı bence. Şu aralar indirimde bulunca Batiste Original aldım, bir süre onu da deneyimleyeceğim. Bu arada 2 yıl önce Elidor'un inceleme yazısını yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.

Kokusuna, yapısına, etkisine herşeyine bayıldığım Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Bakım Yağı bittikçe aldığım ürünlerden birisi. İnceleme yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. Saç uçlarındaki etkisini beğeniyorum. Kurutma sonrası saç uçlarıma sürüyorum ve verdiği yumuşaklık hissi, kırık görünümünü azaltması, saç uçlarını yatıştırması ve elektriklenmeyi alması hoşuma gidiyor.

Bakım ürünlerden devam edelim o zaman. Yves Rocher'in Dünya Bahçelerinden Aromalı Duş Jellerine bayılıyorum. Florida Portakalı ve Malezya Karambolası özlü olanlarını kullanıp bitirdim. Aslında tam bitirmemişim dibindekileri de ziyan etmicem tabii ki:) Yves rocher duş jelleri paraben içermiyor ve %98 içerikli bitkisel içeriğe sahipler. Kokuları da muazzam. Diğer çeşitlerini de denemeyi düşünüyorum.

Moshos Garden Amber&Rose  Kil Maskesi'ni uzun zamandır severek kullanıyordum ama malesef bitti:) Ürün inceleme yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. (Yazının resimlerinde bir sıkıntı olmuş görünmüyorlar ama en azından yazdıklarımı okuyabilirsiniz) Karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği bir maske bu. Cildi temizlemesinin yanı sıra içeriğindeki yağlarla cildi yumuşacık yapıyor. Ürünün ambalajı yenilenmiş çok daha şık olmuş yeni hali. Moshos Garden güzel bir indirim yaparsa en kısa zamanda tekrar almayı düşünüyorum:)

Her gün makyaj yapan biri olarak en çok bitirdiğim ürünler de makyaj temizleme ürünleri oluyor haliyle. Göz makyajımı temizlerken özellikle çift fazlı olanları tercih ediyorum. Yves Rocher Purbleuet ve Neutrogena'nın temizleyicilerini uzun zamandır kullanıyorum. Neutrogena benim için bir tık daha önde. Temizlemesini daha çok beğeniyorum. Bittikçe tekrar tekrar alıyorum, indirimlerde stokluyorum. Yakında inceleme yazısı gelebilir:)

Makyaj temizleme mendilleri de yine her gün kullandığım ürünlerden birisi. Cala ve Freshnsoft mendillerini beğenerek kullanıyordum. Onları bitirmişken Gratis'e uğradığım bir zaman Benri'nin de makyaj temizleme mendili çıkardığını farketmiştim. Normal ve karma ciltler için olan Macademia yağı özlü A, E ve F vitaminli mendillerden de alıp denemek istemiştim. Artık yeni favorim olmuş durumda, stokladım bile:)

Bitirdiğim renkli kozmetik ürünlerine gelecek olursak, fondöten en çok bitirdiğim ürünler arasında ilk sırada. Uzun zamandır favori fondötenim de Maybelline Affinimat Perfecting+Mattfying Fondöten. Karma ve yağlı ciltler için uygun. Spf 17 güneş koruması içeriyor. T bölgesindeki parlamayı kontrol altına alıyor diyemem, çok mat bir görünüm veriyor diyemem ama sarı alt tonu cildime uyum sağladığı için severek kullanıyorum. Daha iyisini bulana kadar bununla devam ediyorum yoluma:)

Bitirdiğim diğer renkli kozmetik ürünleri de Rival de Loop Young serisinden Super Star XXL Voluma Mascara, Rimmel London Brow This Way kaş mascarası ve WetnWild Creme Brulee far. Bu üçü de yine bittikçe aldığım ürünlerden. Super Star mascaranın inceleme yazısını buradan okuyabilirsiniz. Kirpiklere oldukça iyi hacim veriyor. 
Kaş mascarasının rengini ve yapısını beğeniyorum. Fırçası kalın ama ben zaten Real Techniques brow brushla uyguluyorum ve güzel sonuç alıyorum. WetnWild Creme Brulee far herkesin favorisi sanırım. Şu zamana kadar kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Göz kapaklarını çok güzel nörtlüyor, kırmızı ve damarlı görünümü yok ediyor. Kaş altına sürüp aydınlık bir görüntü de vermeyi sağlıyor.

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler böyleydi. Sizin de kullanıp memnun kaldığınız ya da memnun kalmadığınız ürünler var mı bunlar arasında yorumlarınızı bekliyorum.

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar