-Essence Ürünleri ile Blog ve Instagram Çekilişim - [KAPANDI]

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar. Bir süredir instagramda ve özellikle blogda aktif olamıyorum. İş hayatı, kişisel meseleler derken kendimi hiç bir işe veremiyorum doğru düzgün. Umarım üstesinden gelirim en kısa zamanda:)

Bu arada bir kaç ay önce Essence çekilişi yapacağımı instagramda duyurmuştum. Onu da artık gerçekleştirmek istiyorum. Benden sizlere güzel bir yeni yıl hediyesi olur diye düşünüyorum. 
Umarım beğenirsiniz:)

Çekilişim hem instagram hem de blog üzerinden devam edecek. Elimde aynı ürünlerden 2şer adet var yani blogdan 1 kişi, instagramdan da 1 kişi aşağıda gördüğünüz ürünleri kazanacak. Çekilişe her iki platformda da katılıp şansınızı arttırabilirsiniz:)

Gelelim hediyelere

* Mor Essence makyaj çantası
* Essence Fancy Lashes Takma Kirpik
* Essence Get Big Lashes Volume Curl Mascara
* Essence XXXL Nude  03 Taste the Sweets Lipgloss
* Essence I Love Stage Far Bazı
* Essence The Gel Base Coat oje
* Essence The Gel Top Coat oje
* Essence The Gel Soft Matt 47 va-va-voom oje
* Essence Sheer & Shine  13 Like a princess  ruj
* Essence 78 Vanilla Milkshake Göz farı
* Essence 10 Peach Me Up Matt Touch Allık
* Essence Extra Longlasting Siyah Eyeliner 

Bitti sanırım:) Hediyelerim toplam 12 parçadan oluşuyor.
 

Kazanmak için yapmanız gerekenler oldukça basit;

Bu siteye katılın bölümünden blogumu GFC ile takip etmek ve Özlem's Blog facebook sayfamı beğenmek.

Ek hak istiyorum diyorsanız bu yayını resimli bir şekilde blogunuzda paylaşmanız +2 hak kazandıracak.
*En az 100 takipçili blog paylaşımları kabul edilir. 
Çekiliş için açılmış blog paylaşımları kabul edilmez.

Facebook duyurusu +1 hak kazandıracak. 

Twitter takibi ve duyurusu  +1 hak  kazandıracak.

Blogumu takip ettiğiniz ismi, Facebook sayfamı beğendiğiniz ismi, Twitter ve blog paylaşım linklerini,   e-mail adresinizle birlikte yorum olarak bırakmanız gerekiyor.

instagramdan da katılarak şansınızı arttırabilirsiniz.

Kargo ücreti bana aittir.
Kazananlar random.org ile belirlenecektir.

Son katılım 8 Ocak 2016

Herkese bol şans diliyorum:)

Not: Ürünlerin bir kısmı Essence firması tarafından karşılanmıştır. Sevgili Essence ailesine de destekleri için teşekkür ediyorum:)

Yorumlar