Yeni Marka: "Couleurs By QNet" Makyaj Ürünleri

Herkese merhaba. 
Geçtiğimiz aylarda kozmetik piyasasına yeni giriş yapan Couleurs by QNet markası ile tanışmıştım. Bu marka QNet Türkiye tarafından piyasaya sürülmüş. Ürünlerin ambalajlarını özellikle de far paletini gördüğümde aa Pastel'in paletlerine benziyor demiştim, farkettim ki ikisi de Pinkar Kozmetik tarafından üretiliyormuş, benzerlik oradan geliyor yani:)

Güzelliğimiz Annemiz'den blogger etkinliğinde de Couleurs by QNet ürünleri hediye edilince koleksiyonum çoğalmıştı.

Geçtiğimiz günlerde firmadan yeni çıkardıkları yaz ürünlerinden oluşan bir paket aldım. Yaz makyajlarına uygun güzel bir set hazırlamışlar. Zaten pudra ve allıklarını çok beğenerek kullanıyordum, yenileri eklenince de oldukça sevindim:)

TEGV'li çocukların yaptıkları yaz resminin süslediği makyaj çantası da firmanın sosyal sorumluluk projelerine destek verdiğini gösteriyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmayan "Animal Testing Declaration" belgesine de sahipler.

Ürünlerin kutuları ve ambalajları sanki high-end ürün almışsınız hissi veriyor. Simsiyah olması zaten cezbedici:) Hoşuma giden kadifemsi bir yumuşaklık var yüzeylerinde, bu detayı da atlamamak lazım.


 Couleurs by QNet Yaz Işıltısı ürünleri içerisinde Yeşil Elma Göz Farı, Güneş Öpücüğü Ruju, Sarı Yıldız Allık ve Parıltılı Pudra bulunuyor. 

54 numaralı Yeşil Elma Göz Farı yeşil ve toprak tonlarının uyumundan oluşuyor. Bronz tene  oldukça yakışan renkler bunlar.  İçlerinde hafif simleri de var. Palette 2 uçlu bir far fırçası da bulunuyor.


Renklerin swatchları da şöyle. Pigmentasyonlarının çok iyi olduğunu söyleyemem, fırçayla uygulandığında renk tam olarak transfer edilemiyor, parmakla uygulayınca daha iyi sonuç aldım ben.

Koleksiyondaki diğer bir ürün Couleurs by QNet 82 numaralı Parıltılı Pudra. Daha önce 81 numaralı pudrasını severek kullanmıştım hatta dibini de gördüm diyebilirim. Makyajı sabitlemesi güzel.  82'nin rengi 81'e göre bir tık koyu, bronz tenlere uyum sağlayacak bir tonda. İnce yapılı, the balm'ın sexy mamasının performansına benzettim. Beni rahatsız etmeyen ama kişiye tuhaf da gelebilecek bir kokusu var. Ayrıca içeriğinde Talc maddesi var, bu konularda takıntılı olanlara duyurulur.

Ciltteki parlamaları bir nebze olsun dengeliyor ama tamamen önlüyor diyemem. Zaten öyle bir pudra varsa acilen bana da söyleyin :D  zira denediğim hiç bir pudrada sıfır parlama diye bir şey görmedim. İsmi parıltılı pudra ama öyle disko topuna döndürecek aman aman bir parıltısı yok. Ambalajın arkasındaki not tested on animals ibaresi için firmaya on yüz bin alkış:) 


Couleurs by QNet'in sevdiğim diğer ürünleri de allıkları. Daha öncesinden elimde şeftalimsi ve pembemsi 2 rengi vardı. (İlk resimde görebilirsiniz numaraları 70 ve 71di sanırım) Tekirdağ'da elimden düşürüp malesef şeftali rengini paramparça etmiştim halbuki çok severek kullanıyordum. Sağlık olsun dedim pembesini de tatilde yanımda getirdim:)

Bana gönderilen ise 72 numaralı biraz daha koyu tonlu, koyu şeftali renginde bir allık. Bronzer olarak kullanmayı daha uygun buldum ben. Hatta bu sabah uyguladım ve hoşuma gitti duruşu.



Koleksiyonun son ürünü ise Güneş Öpücüğü isimli 14 numaralı açık kahve nude tunlarda bir ruj. Bu ruju da sabah denedim ve rengini çok sevdim. Zaten bu yaz genelde açık kahve tunlarında rujlar tercih etmiştim makyajlarımda. Bu da sevdiğim rujlardan birisi olmuş oldu.




Daha önceden elimde bulunan kırmızı ve pembe renklerini de sizlere göstermek isterim. Pembe 13, kırmızı 15 numara.


Rujların kalıcılıkları güzel, sürerken kremsi bir yapıları var. Dudakları da kurutmuyorlar.

Ürünlerle ilgili söyleyebileceklerim bu kadar. Fiyatlarına gelecek olursak rujlar 27tl, göz farları 34tl, allıklar 30tl, pudralar 28 tl. Açıkçası bu fiyatlar oldukça yüksek geldi bana. Herkes bu fiyatlara ürün alamıyor sonuçta. Ürünleri www.portal.qnet.com.tr üzerinden inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. Firmaya ürün gönderimleri için teşekkür ediyorum.

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder