REVLON | 933 Chameleon Oje

Herkese merhaba.
Revlon ürünleri Watsons mağazalarına geleli uzunca bir zaman oldu. Daha önce Revlon markasına ait lip butter ve matte balm rujlardan kullanmıştım, (Revlon ürün inceleme yazılarımı buradan okuyabilirsiniz) ojelerini de denemek istedim ve geçtiğimiz günlerde yaptığım Watsons alışverişimde 933 Chameleon ve 217 Extravagant renklerini aldım.

Revlon ülkemize ilk geldiğinde instagram paylaşımlarda oldukça sık gördüğüm bir renkti Chameleon. Hatta Revlon stantlarını gördüğümde gözüm bu ojeyi arardı ama bulamıyordum, sanırım markanın en çok tercih edilen ojelerinden birisi bu.

Chameleon bukalemun anlamına geliyor, isminden de anlaşılacağı üzere oje ışığa göre renk değiştiriyor, yanar dönerli. Yeşil, sarı ve bronz tonlar barındırıyor. 

Tek kat sürüldüğünde renk verdiğini söyleyemem, şeffaf bir görüntüsü oluyor. 2. hatta 3.katta tam rengini veriyor.
Fırçası biraz ince, ama sürerken sıkıntı yaratmıyor yol yol izler bırakmıyor, tüm tırnağa güzel yayılıyor. Kuruma hızı da iyi gibi geldi bana. Kıvamı oldukça sıvı hatta şişenin içinde su varmış gibi görünüyor, benimkisi mi öyleydi yoksa bütün hepsinin kıvamı böyle mi bilemiyorum :D 

Tırnaklarımda duruşu da böyle. Gün ışığında daha sarımsı bronz renkte, ışıksız yerde de yeşile çalan bir renk alıyor.


Oje koleksiyonumda sevdiğim ojelerinden oldu bile Revlon Chameleon:) 
Fiyatı diğer ojelere nazaran biraz daha pahalı. 9.90 tl'ye Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ben bu kadar para veremem bir ojeye derseniz de zaman zaman indirimler oluyor onları takip edebilirsiniz.

Herkese sevgiler:)
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bu renkte uzun zamandır gözüm var =)) Sanırım dayanamayıp alacağım =))

    YanıtlaSil
  2. Biri ışıl ışıl bir ojeden mi bahsediyor ??? Alışveriş listemde ilk sırada yerini aldı :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş Durmuş canım :)

    YanıtlaSil
  4. ,eğer tırnagımda diğer markaların altın renklı ojelerı gıbı durmassa bende alıcam çok güzel yansımaları var cunku,gule gule surustur canımcık.

    YanıtlaSil
  5. :OO böyle bi ojenin varlığından haberimin olması harika oldu, ba yıl dım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder