NOTE Kozmetik Ürün Deneyimlerim (Femme Fatale Ruj + Pearl Beige Kalem Far+ Mattifying Extreme Wear Fondöten)

Herkese merhaba.
NOTE çok hızlı bir atakla kozmetik piyasasına girmişti geçtiğimiz sene. Yaşadığım yerde NOTE ürünleri satan bir yer olmadığından ürünlerini deneme şansım olmamıştı. Gerek ambalajları gerekse yaptıkları lansmanlarla güçlü ve kaliteli bir marka olduklarını, son olarak Özge Ulusoy'u da marka yüzü seçerek göstermiş oldular.

NOTE ürünleriyle ilk tanışmam da #güzelliğimizannemizden blogger etkinliği ile oldu. Kullanmış olduğum 3 ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum.

Kalıcı likit ruj furyası uzun zamandır devam ediyor ve bir çok markada da mevcut. NOTE'un mattemoist lipgloss olarak isimlendirdiği rujları da değişik renk seçenekleriyle kozmetik severlerin beğenisine sunulmuş. Bendeki rengi 408 Femme Fatale. 

Çok çok iddialı bir renk öyle değil mi? Kış aylarına çok uygun olan kahverengi alt tonlu kırmızı renginde. Kokusunun çok hoş olduğunu söylemeliyim şekerli gibi. İçerisinde macadamia yağı ve e vitamini olduğu için dudakları kurutmuyor. Sürdükten sonra dudaklarda kadifemsi bir his oluşturuyor. Yalnız matlaşması biraz zaman alıyor. 

Koyu ve iddialı bir renk olduğundan hatayı kabul etmez diye düşünüyorum, dikkatli sürmekte fayda var. Ben öncelikle uygun renkte bir dudak kalemiyle çerçeve yapıyorum daha sonra bu ruju uyguluyorum. Çünkü kırmızı rujlarda en büyük korkum bulaşma yapması:) Rujun kalıcılığını beğendim, matlaştıktan sonra uzun süre bozulmadan kalıyor. 

Fırçası esnek ve yumuşacık, ruju kolayca uygulamayı sağlıyor.
  
Bendeki duruşunu da sizlere göstermek istedim. Resimlerde böyle renkler bana yakışıyor kabul ediyorum ama günlük yaşantımda iddialı renkleri kullanmaya korkuyorum genelde:) Bu seride çok güzel başka renkler de var. Özellikle 402 ve 403 renkleri şahane.

NOTE ürünlerinden kullandığım diğer bir ürün de kalem farlarından 01 Pearl Beige. Markanın bu kalem farları çok kişi tarafından beğenilerek kullanılıyor. Kremsi bir yapıda, kolayca uygulanıyor, yalnız çabuk sabitlendiğinden dağıtma işlemini hemen yapmak gerekiyor. 

Rengi ışıltılı bej olarak geçiyor. Serideki güzel renklerden birisi. Ben genelde tüm göz kapağıma uygulayıp, ardından kenarlara siyah farla gölge yaparak kullanıyorum. Kalıcılığını far bazı kullanarak arttırıyorum yoksa yağlı göz kapaklarımda farların duruşu bozuluyor 2-3 saat sonra. 

Kullandığım son NOTE ürünüm ise Mattifying Extreme Wear Fondöten 07 Apricot. 

Spf 15 içeriyor. Sanırım şu ana kadar kullandığım en mat bitişli fondöten bu. Zaten yağlı ciltler için çıkarılmış bir ürün.  İçeriğindeki sedir ağacı yağı sayesinde sebum üretiminin azaltılmasını sağlıyormuş.

Şık bir görüntüsü var. Cam gibi görünse de mika ambalajlı.35 ml boyutunda. Pompalı olması da oldukça kullanışlı. Kokusu hoş, insanı rahatsız etmiyor. 

İnce yapılı olduğunu söyleyemem, maske etkisi yaratıyor mu derseniz eh biraz. Ama verdiği matlık ve kapatıcılığı düşünürsek başarılı bir ürün bence. 
Yanağımdaki sivilceyi tek katta çok da güzel kapattı :)

07 rengi benim için oldukça koyu bir renk. Kendi cildime uygun olan rengini alıp denemeyi düşünüyorum. Elimdeki bu ürünü de şimdilik başka fondötenlerle karıştırıp kullanmaktan başka çare yok:)

Benim NOTE ürünlerim bunlar. Sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz?
Herkese sevgiler diliyorum.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. güle güle kullanın kalem farlarını bende merak ediyorum:)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder