Derma E Çok Amaçlı Saç, Tırnak ve Cilt Bakım Yağı

Herkese merhaba.
Saç, tırnak ve cilt bakımı biz kadınlar için hiç kuşkusuz hayatımızdaki en önemli detaylardan birisi. Hem saçımıza, hem tırnaklarımıza hem de cildimize baştan aşağıya bakım yapan çok amaçlı Derma E Skin, Hair and Nail Oil bakım yağından bahsetmek istiyorum sizlere.

Ürünü mayıs ayından beri çoğunlukla tırnak bakımım için, zaman zaman da saç uçlarım ve vücudumun kuruyan bölgelerinde (dirsekler, ayak tırnakları vs.) kullanıyorum. Oldukça memnun kaldım.

Daha önce Derma E Hydrating gündüz kremini yazarken de bahsetmiştim Derma E Amerika menşeili bir marka. Ürünlerinin vegan (hayvansal ürün içermeyen) olmasının yanı sıra,  içeriklerinde paraben, sülfat, mineral yağ, ftalat, yapay renklendirici gibi zararlı maddeler bulunmuyor, aynı zamanda marka hayvanlar üzerinde de test yapmıyor.

Derma E Skin, Hair and Nail Oil bakım yağı 30ml'lik cam şişede ve damlalık yardımıyla kullanılıyor.

Ben ilk kez bu tarz damlalıklı bir ürün kullandım ve kullanımı oldukça eğlenceli:) Ucundaki beyaz yumuşak kısmı yağın içine daldırıyoruz ve sıkıyoruz, bu şekilde yağ damlalığın içine dolmaya başlıyor. Az yağ gelsin istiyorsak kısa süre sıkıyoruz, damlalık tamamen dolsun istiyorsak daha uzun süre sıkıyoruz. Yağı boşaltmak için de yine yumuşak kısmı sıkmamız gerekiyor. 

Ürünü her an kullanabiliyorum, sabah akşam diye bir kaide yok. Genelde yatmadan önce ya da gün içinde ihtiyacım olan zamanlarda tırnak etlerimi yumuşatmak için kullanıyorum. Yağ ellerde yağlı yağlı bir his bırakmıyor bu özelliğini sevdim, hemen emiliyor.

İçeriğinde argan, kukui ve jojoba yağları var. Rahatsız edici bir kokusu yok. 30mllik ambalaj küçük gibi dursa da yağ çok bereketli, ben 4 aydır kullanıyorum ve daha çok çok uzun süre gider diye düşünüyorum:)

Derma E Skin, Hair and Nail Oil Bakım yağını saçlarınızda uygulamak isterseniz kuru ya da nemli saça çok az miktarda uygulayın, 2-3 damla yeterli geliyor. Saç uçlarındaki kırık gönünümünü azaltmaya yardımcı olup canlı bir görünüm veriyor. 

Tırnaklarıma uygularken de damlalığın içine az miktarda yağ alıp tırnak kenarlarımda gezdiriyorum. Daha sonra masaj yaparak yağı yediriyorum. Tırnak etlerim yumuşacık oluyor ve kütikül görünümü azalıyor. Aynı şekilde ayak tırnaklarıma da uyguluyorum. 

Derma E ürünlerini dermokozmetik sitelerinde ve eczanelerde bulabilirsiniz. 
Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. vay sen bitirdin bile. ben pek sevmedim bana yeterli gelmedi. nemlendiricilerime eklicem öyle kullancam

    YanıtlaSil
  2. evet bu yağlar gerçekten çok uzun ömürlü oluyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder