Revlon Colorburst Matte Balm | 225 Sultry

Herkese selamlar:)
Bu yazımda daha bugün elime geçen, sıcak sıcak dumanı tüten bir rujdan bahsedicem sizlere:)
Revlon markasını artık duymayan kalmamıştır herhalde. Watsons dev mir marka olan Revlon'u sonunda Türkiye'ye getirdi ve hepimizin yüzünü güldürdü. Marka şu an tüm Watsons mağazalarında yok ama yavaş yavaş her yerde olacakmış, Tekirdağ'a ne zaman gelir bilmem ama ben dayanamadım ve görür görmez rengine vurulduğum Colorburst Matte Balm Sultry ruju instagramdaki bir hesaptan satın aldım. Hesabı merak edenler Türkiye'de bulunmayan markaların ürünlerini satın alabileceğiniz Şımartkendini hesabını inceleyebilirler. Ürünlerim 2 günde sorunsuz bir şekilde geldi. Kendilerine de teşekkür ediyorum.

Gelelim o harika ruja. İşte karşınızda Revlon Colorburst Matte Balm 225 Sultry


Revlon'un Colorburst Matte Balm serisindeki rujlar adından da anlaşıldığı gibi mat rujlar, ama ilginç bir şekilde kremsi bir yapıları var. Bu yüzden bu ruj benden geçer not aldı zaten:) Çünkü dudağımda kupkuru duran mat rujları hiç sevmiyorum. 
Kalem ruj şeklinde ve çevirmeli olduğu için de kullanımı kolay. 2.7grlık ruj var içinde. Bu arada kokusundan bahsetmem gerekirse mentollü bir kokusu var. Bu renkte bir rujda mentol kokusu ilginç geliyor insana:) Ama rahatsız edici bir koku olduğunu düşünmüyorum.

Aşağıda da gördüğünüz gibi tatlı mı tatlı bir rengi var. Daha çok kış rengi gibi duruyor ama bu mevsimde de kullanılabilir bir renk. Her makyajla uyum sağlayacağını düşünüyorum.

Swatchta kızılımsı bir rengi varmış gibi duruyor ama aslında mora çalan bir pembe gibi.



Rujum gelir gelmez hemen denedim tabii ki, düzgün ışığı bir türlü yakalayamadım zaten bu s3 ün kamerası da artık çok yetersiz kalıyor, elimden geldiğince rengi yansıtmaya çalıştım.

Ruj dudakta var mı yok mu belli etmiyor kendini, rahatsızlık vermiyor. Kalıcılığı gerçekten çok iyi. Saatlerdir dudağımda ve hiç çıkmadı. Bir şeyler yediğim zaman da çok silinmiyor, olduğu yerde kalıyor.

Ay ben çok sevdim bunu:)) Kremsi yapıda olması, rengi, kokusu, kalıcılığı bu zamana kadar kullandığım en güzel rujlardan biri oldu Revlon Colorburst Matte Balm Sultry,  Siz neler düşünüyorsunuz? 

Watsons en kısa zamanda bütün şubelerine Revlon'u getirir inşallah. Yanlış hatırlamıyorsam rujun fiyatı 29.90tl gibi birşeydi. Aslında normal gibi. Loreal'in kalem rujları da bu fiyata satılıyor. İndirim zamanlarında Watsons Revlon'da da indirim yaparsa o zaman tadından yenmez işte ehe:) 

Bunun dışında bir tane de lip butter almıştım, yakında onu da blogumda yazıcam. 
Herkese sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder