Flormar Aloe Vera'lı Göz Makyajı Temizleme Pedleri

Merhaba. Geçenlerde yaptığım Flormar online alışverişimde denemek için aldığım Aloe Vera'lı göz makyajı temizleme pedlerinden bahsetmek istiyorum. 

Aldığım günden beri kullanıyorum ve makyaj temizleme rutinime eklendi bile. Hani aman aman bişey olduğunu söyleyemem ama en azından benim beklentimi karşıladı. Gözlerimde herhangi bir tahrişe, kirpiklerimde dökülmeye neden olmadı. 

İçerisinde 100 adet ped var. Makyajımı temizlerken makyajın yoğunluğuna göre her gün 2-3 tane kullanıyorum, yani 1 aydan fazla bir süre kullanılabilecek bir ürün. Mikrofiber yapılı pamuk içeren bu pedlerin içerisinde aloe vera özlü losyon bulunuyor. Pedler ne kalın ne ince, şeffaf sayılmayacak kalınlıkta. Kokusunu beğendim,oldukça hafif ve rahatsız etmiyor. Pedlerdeki ıslaklık pek yeterli gelmedi bana. Göz makyajını temizlediğini düşünüyorum ama biraz daha ıslak olmasını tercih ederdim. Kapağını açık bırakmamaya çalışıyorum kuruma yapmasın diye.



İçeriğine baktığımızda pedler %60 pamuk, %40 polyesterden oluşuyor. Ph nötür. Alkol içermez yazıyor ama içindekiler bölümünde alkol de bulunuyor, anlayamadım bunu :)) Paraben de içermiyor sanırım. 
Ayrıca ürün lens kullanıcıları için de uygun.

Ben %50 indirimle 5.5tlye almıştım. 26 Mart akşamı 23.59'a kadar da kargo ücreti 1 tlymiş, indirim de devam ederken fırsat değerlendirilmeli,  bir kaç tane daha almayı düşünüyorum:) Kullanımı bana oldukça pratik geldi. Jojoba yağlı bir türü daha var bunun, bazıları ondan memnun kalmamışlar instagramda görmüştüm, onu denemedim ama Aloe veralı olan benim hoşuma gitti. Hafif makyajlar da yapmıyorum ben. Far, eyeliner, rimel, baz, kapatıcı vs. bir sürü ürün kullanıyorum. Göz makyajımı temizleme konusunda Flormar göz makyajı temizleme pedleri beni tatmin etti. 

Sizlerden bu ürünü denemiş olanlar var mı?
Sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Jojoba yağlı olan ürünü deneyimleyen biri olarak açıkçası gdip tekrar almam. üzerinden tekrar bir bioderma, cyrene misel su veya bebak makyaj temzleme ssütü geçince temiz sandığın halde baya bir çıkıyor.
    Bu zaten ancak zor gecelerin veya seyahatlerin pratik ürünü olabilir =) ama gene bir bebak makyaj temizleme mendili ya da Rossmannnın ürünü kadar yeterli değil gözümde.
    bu çeşidini beğenmene sevindim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben Uni kullanıyorum o daha ıslak tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder