Revlon Colorburst Lip Butter | 050 Berry Smoothie

Herkese merhaba. 
Dünkü Revlon Colorburst Matte Balm Sultry rujumdan sonra bugün de sizlere Revlon'un yine efsaneleşmiş Colorburst Lip Butterlarından Berry Smoothie'yi göstermek istiyorum. Şu an bütün Watsons şubelerinde olmasa bile, yakında bir çoğunda Revlon markasını görmüş olucaz ve sizlere de fikir vermesi açısından ürün inceleme yazımı bir an önce yazmak istedim:)

Lip Butterların renklerine karar vermek baya bi vaktimi aldım çünkü resimde de gördüğünüz gibi çok fazla seçenek var. Ben Peach Parfait ve Berry Smoothie renkleri arasında kalmıştım ama swatchlarını ve youtubeda videolarını izledikten sonra Peach Parfait pek renk vermiyormuş gibi hissettim ve tercihimi Berry Smoothie'den yana kullandım.

Öncelikle söylemeliyim ki bu lip butterların ambalajı çok şeker. Her lip butterın kendi rengine göre dış ambalajının rengi de rujların renginde. Güzel bi detay bence.

Lip butterları ruj gibi düşünmek yanlış olur, çünkü bunlar renkli lip balm gibi dudakta pek fazla renk vermiyorlar çünkü asıl görevleri dudakları bol bol nemlendirmek ve parlak ciciş bir görünüm vermek:)


Resimden de anlaşılıyordur, ruj ıslak yapılı. Hatta çok sıcak ortamlarda bırakmamak lazım eriyip sürme esnasında da kırılabilir. İnternette rastlamıştım öyle bir görüntüye, kız ruju sürerken ruj erimiş olduğu için bir kısmı kırılıp dudağına yapışıyordu ehe, böyle şeylerin olmasını istemeyiz tabi:)

Swatchta da gördüğünüz gibi pembemsi bir rengi var. Ben burada 3-4 kat sürmüştüm renk belli olsun diye. Tek katta açık pembe oluyor, diğer katlarda şeftali pembemsi bir hal alıyor sanki. Sedefli gibi parlak bir yapısı var.


Ben tek kat olarak uyguladığımda aşağıdaki gibi bir sonuç aldım. Yalnız o kadar şeker görünüyordu ki aynada dudaklarıma bakıp durdum ehe:) İsteyenler bir kaç kat sürüp daha koyu bir renk de elde edebilirler.






Sürümü çok kolay, sürerken yağ gibi kayıyor deyim yerindeyse. Bendeki bebek pembesi duruşunu da sevdim. Dudaklarında ruj ruj durmayan, sadece renk versin diyenler Revlon Colorburts Lip Butterlar tam size göre. Ben pek lip butter insanı değilimdir ama bu çok hoşuma gitti. Günlük bir makyajda çok rahatlıkla kullanılabilir, özellikle bahar aylarında pembiş pembiş doğal görünümlü dudaklar için Berry Smoothie rengi uygun olabilir. Kalıcılığı orta seviyede, fazla bulaşma yapmıyor, bir şeyler yenmediği sürece 2-3 saat kalıyor dudakta.



Watsonslarda 29.90tl gibi bir fiyatı var. Tüm rujlara aynı fiyat konmuş, aslında bu pek de mantıklı olmamış, Lip Butterlar biraz daha ucuz olabilirdi mesela 15-20 arası bir şey daha uygun olabilirdi. Artık indirim zamanlarını kovalamak gerekicek:))
Umarım en kısa zamanda bütün Watsonslarda Revlon markası yerini alır. Daha incelemek istediğim bir çok ürün var.

Sizlerden var mı Revlon lip butterlardan kullanmış olanlar, Berry Smoothie hakkında ne düşünüyorsunuz yorumlarınızı merak ediyorum.
Herkese sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder