Alışveriş Günlüğüm #5

Herkese merhaba. 
 15 tatilde Ankara'dayken yaptığım ufak alışverişler vardı, onları paylaşmak için fotoğraflamıştım ama araya hastalığımın girmesiyle yayınlamak bugüne kısmet oldu. Instagramdan takip edenler bilirler 1 ay önce bi rahatsızlık geçirdim. Meniere iç kulak tansiyonu diye bir şey. İlaçlarla kontrol altında tutuluyor, pek tedavisi olan bir hastalık değil malesef. İnsana büyük denge sorunları yaşatıyor. Bir kere atak geçirdim, umarım son olur ve bir daha da gelmez. Neyse ufak ufak kendimi iyi hissettiğim şu günlerde blogumla da ilgilenmek istedim. O zaman başlayalım alışveriş yazısına:)

Yves Rocher, H&M, LCW, Tantitoni, Missha, Flormar ve Deichmann'dan yaptım alışverişlerimi.

Yves Rocher'de kart sahipleri için 60tllik alışverişe 39tl öde şeklinde bir kampanya vardı şubat ayında, ben de göz makyaj temizleyicim ve nemlendiricim bitmişken bu kampanyadan yararlanmak istemiştim. Normalde sadece krem 42tl iken ben sanırım hespine 50 tl vermiştim. Çift fazlı makyaj temizleyicisi Pur Bleuet'ten oldukça memnunum. Daha önce de kullanmıştım zaten. Nemlendirici olarak da daha önce yazısını yazmış olduğum gözenek sıkılaştırıcı krem (buradan okuyabilirsiniz) yerine bu sefer ultra mat parlamaya karşı nemlendirici jel kremi denemek istedim. Pek deneyimleyemedim henüz, kullandıktan sonra yorumlarımı blogda belirtirim. Bu alışverişle birlikte roll-on, oje veya dudak balmı hediye seçenekleri vardı ben lavantalı roll-onu tercih ettim:) Sanırım bu kampanya 5 martta sona erdi, zaman zaman bu kampanyayı tekrarlıyorlar, daha sonrakilerde sizler de yararlanabilirsiniz. 

Ankara'ya geldiğimde Tantitoni'ye uğramadan edemiyorum. Bu pipetli kavanozlardan gına geldi biliyorum ama ben de bir tane almak istedim. Diğerleri de limon sıkacağı ve yemek kaşığı koyma silikonu:) Kavanoz 9tl, limon sıkacağı 1.67tl, silikon kaşıklık da 4tl gibi bişeydi sanırım.

Ankara'ya geldiğimde uğramadan gitmediğim diğer mağaza da h&m tabii ki. Bu sefer pek fazla şey almadım. Siyah örgü boyunluk, 4lü oje seti, taç ve yüzük aldım. 

Siyah boyunluk indirimli 15tl, taçların ikisi 8tl, yüzükler de 10tl. 

4'lü oje seti 15tlydi. Aslında bu renklerde ojelerim vardı ama görünce dayanamadım napiyim:))

Flormar mağazasına girince de oje standında kendimizi kaybettik onu mu alsak bunu mu alsak diye. Satin matte ve silky satin serisinden birer tane, normal ojelerden de siyah ve koyu kahve tonlarında 2 tane oje alıp çıktım. Satin matte ve silky satinler 4,25tl diğerleri de 2,5tlydi herhalde.

Türkiye'deki tek Missha mağazasını da ziyaret etmeden olmazdı. Kore kozmetiğinin öncü markalarından Missha'nın ürünleriyle daha önce blogger etkinliklerinde tanışmıştım ve çok sevmiştim. Özellikle kullanmalara doyamadığım el kremleri mükemmel. Tek kötü yanı minik olması ve bu yüzden de çabuk bitiyor olması:( 6lı süngerleri de kapatıcı sürmek için almıştım. Krem 10tl, süngerler de 7tlydi galiba. İnternet sitesi üzerinden de satış yapıyorlar, merak edenler inceleyebilir.

Bunlar da giyim alışverişim. LCW kırmızı siyah kareli gömleği Tekirdağ'da da beğenmiştim ama bedeni olmayınca alamamıştım, Ankara'da bulunca kaptım hemen. Diğeri de kolları deri detaylı salaş hırka. XS almama rağmen biraz bol gibi, belki değiştiririm karar veremedim. İkisi de 25er tlydi galiba.

Ankara'da Kızılay'a gitmişken Addax'a da uğramıştım. Uygun fiyatlı trend ürünler satın alabiliyorsunuz oradan. Hatta zaman zaman trendyol, markafoni gibi yerlerde de çıkıyor bu marka, mutlaka görmüşsünüzdür. Yandan fermuarlı tayt pantolonlar 16tl, deri pantolon da 19tlydi. Özellikle deri tayta bayıldım mükemmel duruyor. Deri pantolonlara 60-70tl vermek istedim, bu da aynı işi görüyor:)

Son olarak Deichmann'da ne zamandır istediğim çizme modelini bulunca almadan edemedim. Bunu iş yerinde eteklerle giymek için aldım. Günlük hayatta pek tercih edeceğim bir model değil. Tekirdağda numarası yoktu, internet sitesinde de yoktu, üzülmüştüm bulamayınca ama Ankara'da Gordion avmde bulunca kaptım hemen ehe :) Fiyatı da 110dan 80e düşmüştü. Daha ne olsun:)
Benim son zamanlardaki alışverişlerim böyleydi.
Herkese sağlık dolu, mutlu günler diliyorum.
Sevgiler :)
Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar

  1. büyük ihtimalle missha fuarda olacaktır herkesin çok övdüğü el kremlerine bakacağım bu sefer.. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. hepside çok güzel canım gülegüle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güzel günlerde kullanın, deri pantolonlara ben de ilk fırsatta bakmalıyım :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini :)) h&m ojeler çok tatlı

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş seçimler gülegülücük kullan hepicigini :-**

    YanıtlaSil
  6. Ankara'ya gidersem benim de ilk işim Addax'a uğramak olacak. Uygun fiyatlı güzel ürünler var.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder