Philips Lumea #Benimzamanim Maceram Devam Ediyor - İlk İzlenim

Herkese merhabalar. 
Philips Lumea ile 4.haftayı geride bıraktım. Dün 3.seansımı gerçekleştirdim. Yoğun ışık atımlı epilasyon uygulaması yapmayı sağlayan IPL teknolojisi ile ev ortamında tüylerimizden kurtulma konforu sunan Philips Lumea ile ilgili geçen ay yazdığım ilk tanışma yazımı buradan okuyabilirsiniz.

Philips Lumea'nın kullanımı ilgili çektiğim kısa videoyu da izleyebilirsiniz.

Philips Lumea'yı 2 haftada 1 seans olacak şekilde uyguluyorum ben. Uygulama öncesi cihazı tam şarj ediyorum. Uygulama bölgelerini tıraş etmiş olmak ya da tüyleri kısaltmak gerekiyor. Ağda yapıyorsanız epilasyon uygulamasını 24 saat sonra uygulamak daha uygun olur. Cihazın kıl köklerini görmesi gerekiyor. Ben cihazı yüzümde de kullanıyorum. Yüzümü tıraş etme fikri beni korkuttuğundan dudak üstü, yanak, çene bölgelerindeki tüyleri ağda bandıyla aldıktan sonra uygulama yapıyorum.

Uygulama yapmadan önce kendimiz için uygun ışık seviyesini belirlememiz gerekiyor.

Işık seviyesini cihazın kullanma kılavuzunda belirtilen tabloyu da inceleyerek cilt rengimize ve tüylerin rengine göre ayarlıyoruz. 

Ben bacaklarımda ve kollarımda 5.seviyede, bikini bölgesinde 3-4, yüzümde de 3-4.seviyede kullanıyorum. Cihazın kullanımı esnasında bir acı hissetmiyorum. Hassas bölgelerde illa ki minik ısırık gibi bir his oluşuyor ama önemsenecek kadar değil. Yüz bölgesinde 5.seviyeyi denediğimde incecik yanık izleri farketmiştim. Sorun olmadı 1-2 gün sonra geçti. O yüzden diğer uygulamada daha düşük ayarda kullanmıştım. Uzun tüyler varsa atış sırasında yanıyorlar, ütülenmiş tavuk gibi kokma durumu olabiliyor :D

Bir uygulama süresince bütün bölgeler için cihazın şarjı yetmiyor malesef. Bacaklardan başladığım için ve sürekli 5.seviyede çalıştığı için 1,5 bacaktan sonra şarj bitiyor. Tekrar şarj ettikten sonra kalan yerleri tamamlayabiliyorum. Cihaz 1 saat 40 dakikada tam şarj oluyor.  

İlk seanstan sonra tüylerin uzama hızında bir değişiklik gözlemlemedim , hatta bende işe yaramayacak mı acaba diye düşünmüştüm. Çünkü internette yazılan yorumlarda ilk uygulamadan sonra dökülme olduğu söyleniyordu. Kullanmaya devam edince 2.seansta değişimleri fark etmeye başladım.

2.seansla birlikte özellikle kollarımda ve bacaklarımda tüylerin uzama hızında değişiklik olduğunu farketmeye başladım. Hatta tüylerde azalma da olmaya başladı. Bacaklarda özellikle de bikini bölgesi ve koltuk altlarımda azalmayı çok net farkediyorum.   2.seans uygulamasından sonra 1 haftanın ardından kollarımın durumu böyleydi. Şu an ki hali de gayet iyi, minik minik çıkmış durumda tüyler. 

 Yüzümdeki tüyler konusunda da pek emin değilim. Tüyler  ince ve açık renkli olduğundan 3-4.seanstan sonra belki farkı anlayabilirim. Bacaklarda özellikle alt bacak, koltuk altı ve bikini bölgesinde tüyler siyah ve sert olduğundan daha iyi sonuç alınıyor. 

Benim 2 seans sonundaki ilk izlenimlerim böyleydi. Şu anki gidişattan oldukça memnunum.. İlerleyen zamanlarda çok çok daha iyi olacağını düşünüyorum.

Benim ve Philips Lumea'yı deneyimleyen diğer arkadaşlarımın deneyimlerini instagramda #benimzamanim hashtaginden takip edebilirsiniz. Kampanya süresince devam edecek sürpriz yarışmalar için de Tavsiye Kanalı blog sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar