Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhabalar.
Son zamanlarda kullandığım, hatta bir şişesini bitirip ikincisine başladığım favori ürünlerimden olmuş olan Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'ndan bahsetmek istiyorum sizlere.

Göz makyajımı temizlerken şimdiye kadar hep çift fazlı ürünleri tercih ettim.  Çift fazlı olmayan misel sular da denedim şimdiye kadar. Mesela Bioderma H20 Sensibio, Garnier'in pembe kapaklı suyu vs. Onlardan memnun kalmamıştım hatta kirpiklerimde dökülmeye de neden olmuşlardı. O yüzden uzun zamandır Neutrogena'nın çift fazlı temizleyicisini kullanıyordum. Garnier bu yeni ürünü çıkardığında da indirimi bile beklemeden hemen alıp denemek istedim.
Garnier çift fazlı micellar makyaj temizleme suyunun içerisinde argan yağı bulunuyor. Bu sebeple suyun içinde altın sarısı gösterişli bir yağ tabakası var. Ben o renge vuruldum:) Kullanırken çalkalayıp su ve yağın birbirine karıştırılması gerekiyor. Ürünün en büyük avantajı ise gözler dışında yüz ve dudaklarda da kullanılabiliyor oluşu. Daha önce kullandığım Neutrogenalar sadece gözlerde kullanılıyordu. Ayrıca makyaj temizleme mendili kullanıp yüzümü ve dudaklarımı silmem gerekiyordu. Garnier'le birlikte artık tek ürünle tüm makyajımı çıkarabiliyorum.
Ürün 400ml'lik dev bir ambalaja sahip. 200 kullanıma eşit olduğunu yazmışlar ama benimkisi 40 günde filan bitti. Her gün kullanmamışımdır ama kullanmış olsam bile maksimum 40 kullanımda bitti benimkisi..Sanırım ben çok bol bol döküyorum pamuğa:)

Makyajı güzel temizlediğini düşünüyorum. Sabah uyandığımda siyah kalıntılar görmüyorum göz altlarımda. Cilt makyajımı çıkardıktan sonra argan yağından dolayı önce cildimde yağlı bir his varmış gibi oluyor, ama sonra bu his tamamen geçiyor ve yerini tatlı bir yumuşaklığa bırakıyor. Kokusunun da çok çok güzel olduğunu söylemeyelim. 

Garnier ürünlerini pek tercih eden biri değildim ama bu Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu bittikçe alacağım ürünlerden birisi oldu bile. Watsons, Gratis mağazalarında indirimsiz fiyatı 20tlydi yanlış hatırlamıyorsam. Son indirimlerde 12tlye almıştım ben.

Sizlerden kullanıp da memnun kalanlar oldu mu, yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar