İndirim Döneminde Watsons, Gratis ve Rossmann'dan Neler Alınabilir?

Herkese merhaba. İndirim dönemlerinde Watsons, Gratis ve Rossmann mağazalarından neler alabilirsiniz bu yazımda onu paylaşmak istiyorum sizlerle. Keyifli okumalar:)

Watsons denilince akla gelen ilk markalar Rimmel London ve Revlon 'dur herhalde. Bu markalarda uygulanan büyük indirimlerle beğendiğimiz ürünleri çok uygun fiyatlara alabiliyoruzÖnce Rimmel London'la başlayalım.
 Rimmel London'ın Stay Matte transparan pudrasını  uzun zamandır beğenerek kullanıyorum. Pudra transparan olduğu için renk vermiyor, renk veren çeşitleri de var. Makyajı güzel sabitliyor. Ama yine de karma ciltte günün ilerleyen saatlerinde yetersiz kalabiliyor. Parlayan yerlerin üzerinden geçmek gerekebiliyor. Yine de uygun fiyatlı bir şey arıyorum diyorsanız buna şans verebilirsiniz. Yalnız paraben içeriyor onu da belirtmeden geçmiyim.

Rimmel London'ın yeni çıkan Kate Sculpting kontür kiti de indirimde değerlendirilebilir. Aydınlatıcı, allık, kontür 3ü 1 arada. Toz yapıda olan ürünleri kremsi ürünlere nazaran daha rahat kullanabiliyorum. 002 Coral Glow'daki renkleri de çok beğendim, günlük makyajımın vazgeçilmezlerinden oldu bile.
Rimmel London'ın Kate Moss ve Moisture Renew serisi rujları da güzel. Ben moisture serisinden 720 Notting Hill Nude kullanıyorum, nemlendirme özelliği baya yüksek güzel bir nude renk. Kate Moss Nude serisinde de 45 ve 48 numara oldukça başarılı. Kate Moss Nude rujların inceleme yazılarını buradan okuyabilirsiniz.



Rimmel London #insta Flawless renkli makyaj bazı da son zamanlarda beğenerek kullandığım ürünlerden. Hatta inceleme yazısını da yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Yok gibi olan No make up makyajlarında tercih edilebilir. Cilt tonunu eşitleyip daha sağlıklı bir görünüm veriyor. 



Yine Rimmel London'ın sevdiğim ürünlerinden birisi de Lasting Finish concealer/correcteur. Cildimdeki lekeleri kapatmak için kullanıyorum. Göz altları için biraz kuru kalıyor, çizgilere dolma sorunu oluşuyor. Eğer ki göz altıma uygulayacaksam önce göz altı kremi ardından da bunu sürüyorum.  Bendeki warm beige rengi.


r da göz altları için oldukça güzel bir kapatıcı. Ben 030 Classic Beige rengini kullanıyorum. Sıvı kıvamlı, ucu fırçalı sürümü de gayet kolay. 




Rimmel London'ın beğenerek kullandığım diğer bir ürünü de Scandaleyes 005 Nude ten rengi göz kalemi. Göz altına sürüldüğünde gözleri büyük gibi gösteriyor, gözler daha canlı hale geliyor. Yumuşacık bir kalem, ben oldukça memnunum.

Ne kadar çok Rimmel London ürünü kullanıyormuşum onu farkettim:) Magnif'Eyes ikili kalem farlardan 003 Queens of the Bronzed Age'i çok beğenmiştim hatta inceleme yazısını da yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz. Tek dezavantajı pek sağlam olmaması, farlar ince kalem şeklinde ve çok kremsi olduğu için çabuk kırılıyor ama renkleri şahane:)


Yaşadığınız yerdeki Watsons'ta Revlon markası varsa şanslısınız demektir. Tekirdağ'da yok malesef ama zaman zaman istanbula ankaraya gittiğim zamanlarda denk gelebiliyorum neyse ki:)
Revlon markasından kullanıp da memnun kaldığım ürünler genellikle ruj grubu. Ama fondötenlerini de denemeyi istiyorum. Haftasonu istanbul kaçamağı yaparsam mutlaka bakıcam:)

Önerebileceğim ilk ürün Colorburst 225 Matte Balm Sultry ruj. Uzun uzadıya bahsetmicem inceleme yazısı yazmıştım buradan okuyabilirsiniz;) Müthiş bir renk ve harika bir mentol kokusu var.


Bir de Revlon'un meşhur lip butterları var. Yapıları çok çok yumuşak şeker gibi renkleri var. Ben 050 Berry Smoothie ve 080 Strawberry Shortcake renklerini kullanıyorum. Genelde yaz aylarında tercih ediyorum. İnceleme yazılarını da yazmıştım aşağıdan tıklayarak ulaşabilirsiniz.
050 Berry Smoothie


080 Strawberry Shortcake



Revlon markasına ait önerebileceğim son ürün ise bir oje. Hem de rengiyle dillere destan bir oje 933 Chameleon. İnceleme yazısı için tıklayınız.



Gelelim Gratis indirimlerine. Gratis  indirim oranları markalara göre değişiyor, kiminde %50, kiminde %40, kimisinde %30.

The Balm severler için Gratis indirimleri daha heyecan verici oluyor tabii ki.  Wet'n'Wild da unutmamak lazım. The Balm'da genelde %40 indirim oluyor, Wtw'de ise kimi zaman hiç indirim olmuyor, kimi zaman da %30 ya da %50 yapabiliyorlar. Tavsiye edebileceğim ürünlere bakalım o zaman.


Far paleti olarak In The Balm of Your Hand, Nude Tude, Nude Dude, Balm Voyage ve Balmsai kullanıyorum. Hepsini alın diyemem ama Nude Dude mutlaka olsun bence elinizde. In The Balm of Your Hand de aydınlatıcı, bronzer, far, ruj, allık içeren karma bir palet. Herşeyim tek bir palette olsun diyorsanız ona da şans verebilirsiniz. Paletlerle ilgili inceleme yazılarıma linklerden ulaşabilirsiniz.

In The Balm of Your Hand
Nude Dude
Balm Voyage
Nude Tude
Balmsai

Bunların dışında mutlaka edinmeniz gereken ürünlerden biri de kesinlikle Put a Lid On it far bazı olmalı. Sabah 8de yaptığım göz makyajını abartmıyorum gece geç saatlere kadar yeni yapılmış gibi bozulmadan tutabiliyor. Ürün inceleme yazımı buradan okuyabilirsiniz.



Allıklara bakıcak olursak Hot Mama, Downboy ve Instain serisinden de Pinstripe, Toile, Houndstooth kullanıyorum. Bunlar arasından Hot Mama olmazsa olmazım hatta hit the pan olmuş durumda, dibini gördüm:) Yaz kış kullanılabilecek sedefli şeftali tonlarında bir allık.





Hot Mama dışında mürdüm renkli Instain Pinstripe ve pembe tonlarda olan Instain Houndstooth da sürekli elimin gittiği allıklar. 


Pudra olarak Sexy Mama'yı önerebilirim. Transparan pudra olduğu için her hangi bir renk vermiyor cilde uygularken, fondöteni doğal hale getiriyor ve makyajı güzel sabitliyor. İçinde paraben olmaması da güzel. Bir süredir Rimmel London stay matte ile yoluma devam ediyorum ama her an dönebilirim buna tekrar:)

Geçen indirim döneminde aldığım, çok çok memnun kaldığım ve bundan sonra da yoluma onunla devam ederim diye düşündüğüm The Balm Schwing Eyeliner'a bir göz atın bence. Siyahlığı, kalıcılığı harika, ayrıca bulaşma derdi de yok. Benim göz kapaklarım hafiften düşükler, o yüzden gün içinde yukarı baktığım göz hareketlerim sonucunda göz kapağıma eyelinerın bulaştığına şahit oluyordum. Bu eyelinerla birlikte o sorun da ortadan kalkmış oldu:)


The Balm'ın sevdiğim bir diğer ürünü de Give crease a chance far fırçası. İnceleme yazısını yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.  Geniş tarafı farı çok iyi transfer ediyor göz kapağına, Real techniques far fırçalarım da olmasına rağmen hala bunu elimden düşürmüyorum ben:) İnce tarafı da farı güzel dağıtıyor, herkeste bulunmalı bu fırçadan.

 

Benim için çok da gerekli olmayan ama kenarda dursun lazım olur diyebileceğim ürünlerden biri Time Balm makyaj bazı, diğeri de MaryLou aydınlatıcı.  Makyajınızı uzun saatler sabit tutmak isterseniz Time Balm'ı tercih edebilirsiniz.  Mary Lou aydınlatıcıyı da ilk aldığım zamanlar çok kullanırdım ama artık elim gitmiyor, bi de düşürdüm paramparça oldu pressledim filan o yüzden uzaklaştım sanırım ondan. Kaş kemiğini, göz pınarlarını, yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz bölümleri burun çizgisi, burun ucu, üst dudağın V bölümü, elmacık kemiklerinin üzeri vs. bununla aydınlatabilirsiniz. 


 Wet'n'Wild ürünleri arasında en çok kullandıklarım hiç kuşkusuz Creme Brulee far ve Comfort Zone paleti. Paletteki renkler şahane, pigmentasyonları mükemmel. Onunla ilgili günün makyajı yazısı yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz.


Creme Brulee far benim makyajımın vazgeçilmez ürünü.Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Göz kapaklarını çok güzel nötürlüyor, koyu göz kapağı ve damarlı görünümünüz varsa kesinlikle denemelisiniz. Oldukça da uygun fiyatlı.


 Wet'n'Wild Megalast rujları da unutmamak lazım. Ruj grubunda pek indirim olmuyor ama yine de onlardan da favori rujlarımı yaziyim. Bare it all, Rose bud, In the flesh, Mocha-Licious, Spiked with rum.


  

Benri Kare Pamuklardan ve Koyu Renk Oje Çıkarıcılardan da oldukça memnunum.

Watsons ve Gratis markalarına ait önerebileceğim ürünler bunlardı. Tabii bunlar dışında kullanıp da memnun kaldığım diğer markalara ait ürünler de var.  Garnier'in çift fazlı, Argan yağlı yüz ve göz makyaj temizleyicisi. Garnier gözler dışında cilt makyajını temizlemede de kullanıldığı için şişe şişe bitiriyorum diyebilirim.
  


Maybelline Color Tattoo krem farlardan On and On Bronze ve Pink Gold da favorilerimden. Bu farlar adından da anlaşılacağı üzere dövme gibi göz kapaklarına yapışıyor ve gün boyu gram kıpırdaman yerinde kalıyor. Benim severek kullandığım iki renk bunlar. Ülkemize yeni gelen Creme de Nude'a gözümü dikmiş durumdayım. Göz kapaklarını nötrleme işlemi yapmak için uygun bir renk gibi görünüyor. Bulursanız ona da bir bakın derim ;)
Pink Gold                     
Watsons ve Rossmann'larda Note Cosmetics ürünleri satılıyor. Hatta %50'ye varan indirimler oluyor.  BB concealer ve Mattemoist Lipgloss Likit rujlarını tavsiye edebilirim. BB concealer da son zamanlarda sık sık kullandığım ürünler arasında. Özellikle aplikatörü hoşuma gidiyor. Metal olduğu için soğuk bir etki yapıyor göz altlarına. Yapısı güzel,  kapatıcılığı da orta seviyede. Ben 03 rengini kullanıyorum. Note markasına ait önereceğim son ürün ise Mattemoist Lipgloss rujlardan 403 Sugar Kiss. O kadar mat likit ruj denedim bunlar kadar kurutmayanını bulamadım. Diğer markalarda dudaklarım resmen çorak çöllere dönüyor ama Note'unkilerde sorun yaşamıyorum. En popüler renkleri 402 ve 403. 





Yaşadığınız şehirde Rossmann varsa bir kaç önerim var:) Rossmann'a ait markalardan Rival de Loop ürünlerini beğeniyorum. Fiyatları da oldukça uygun. Hatta bir rimel var ki, onca pahalı rimele taş çıkartır. Rival de Loop Young serisinden Super Star XXL Volume Mascara. Uzatıyor, dolgunlaştırıyor, simsiyah renk veriyor, dağılma bulaşma yapmıyor.  Onun dışında sürekli alıp kullandığım Wellness &Beauty Zucker Öl Peeling Mangolu olan şahane. İnceleme yazısını buradan okuyabilirsiniz.






Tabii Real Techniques makyaj fırçalarını es geçmek olmaz. Onlarda da %30 indirim oluyor indirim dönemlerinde.  İlk başlayanlar için çok amaçlı Expert Face Brush uygun bir seçim olacaktır. 


Real Techniques fırçalarıyla ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz. 

Herkese mutlu alışverişler diliyorum:)
Sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog


(Fotoğraflar alıntıdır.)

Yorumlar

  1. çok güzel olmuş bu yazın, eline sağlık :) ben daha tanışmadım Gosh'la :p bu indirimde yine tanışamıyorum ama bir dahaki sefere alırım bişiler aklım kaldı çünkü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ;) ben de göz altı kapatıcısını aldım bir tek Gosh'un ama pek performans alamadım :/

      Sil

Yorum Gönder