ROSSMANN -Rival de Loop- Ürün Deneyimlerim

Herkese merhabalar
Rossmann kozmetik mağazasını duymuşsunuzdur eminim. Bazı şanslı şehirlerde şubeleri bulunuyor, Tekirdağ'da ne yazık ki yok ama Ankara'ya gittiğim zamanlarda uğramadan edemiyorum. Hem her yerde bulabileceğimiz kozmetik markaları hem de sadece kendi bünyesinde satılan markalarıyla bir çok kişinin beğenisini kazanmış durumda. Özellikle son zamanlarda ünlü marka Catrice'i de bünyesine katmış ve bizleri mutlu etmiştir:)

Rossmann'ın kendi bünyesinde satılan Almanya'dan ithal ve temiz içerikli, vegan, hayvanlar üzerinde deneyen yapmayan markaları var. Rival de loop da bunlardan birisi. Fiyatları çok çok uygun, hatta indirim dönemlerinde 3-5tl'ye bile ürün bulabilmek mümkün:) Severek kullandığım Rival de loop ürünlerini de sizlerle paylaşmak istedim. 

İlk ürün çok çok severek kullandığım, cılız kirpiklerime hacim veren ve kıvıran Super Star XXL Volume Mascara.

Kendisi gibi tombik bir kıl fırçası var. Başlarda kıvamı sıvı olduğu için sürerken göz kapağıma bulaştırıyordum ama sonradan kıvamı yerine geldi. Sıfır bulaşma, uzun ve hacimli kirpiklere merhaba:) Artık günlük makyajımın vazgeçilmezlerinden oldu. 

Uygulanmış hali de böyle. 8-10tl arası fiyatı var. Fiyatına göre performansı çok çok iyi. Kesinlikle göz atmanızı tavsiye ederim.


Diğer bir Rival de loop ürünüm de Automatic Eyeliner, rengi de 09 Black. 

Kalemin asansörlü olması onu kullanışlı hale getiriyor. Kalemtraş derdi yok. Kalemin siyahlığını sevdim. Mat bir duruşu var. Alt kirpik diplerime pek siyah kalem uygulamasam da üst kirpik diplerime ve göz kapağımın iç tarafına uygulamayı seviyorum. Akma yapmıyor, gözlerimde de herhangi bir irritasyona neden olmadı. Eyeliner gibi sürüp dağıtarak dumanlı bir görüntü oluşturmak da mümkün. Siyah kalem arayışında olanlar değerlendirebilir bu ürünü.

Rival de loop'un bir diğer ürünü de Aloe vera ve papatya özleri içeren soyulabilir Peel-Off Maskesi. Silikon, paraben, renklendirici içermeyen vegan bir ürün. O yüzden gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Maske 2li ama 4 seferde de kullanılabilir yarısında bile oldukça fazla ürün var. 

Ben elimle uyguluyorum ama yapısı oldukça yapışkan olduğu için fırçayla uygulamak daha mantıklı gibi.  Cildimi temizledikten sonra tabaka halinde cildime sürüyorum. Göz ve dudak çevresine getirmemekte fayda var. 10-15dk bekletin diyor açıklamalar kısmında ama ben biraz daha fazla tuttum cildimde. Çünkü soyulabilen maskelerin soyulma aşamasına geçebilmesi için iyice kuruması gerekiyor. 

Daha sonra işin en eğlenceli kısmına geçiliyor. Dikkatli bir şekilde çekerek maskeyi soyuyoruz. Kalıntıları ise ılık suyla yıkıyoruz. İşte bu kadar. Cilde güzel bir parlaklık veriyor, gözenekleri temizliyor ve nemlendiriyor. Cildimde tahriş, kızarıklık, yanma gibi bir sorun yaratmadı. Kokıusunu da beğendim. 

Son ürünüm ise Rival de loop'un genç markası Rival de loop Young'a ait Sand Effect ojelerinden 01 Chicchi.. Harika bir bahar-yaz rengi. Tırnaklarında kum efektini sevenler için güzel bir alternatif olabilir.

Bu ojelerin tek dezavantajı tırtıklı yüzeyi insanı biraz huylandırabiliyor. O yüzden ben üzerinden bazen top coat ojeyle geçiyorum. Çıkartması da biraz meşakkatli, şu yöntemi izleyebilirsiniz. Pamuğa aseton döküp minik parçalara ayırıp tırnakların üzerinde 1dk bekletmek. Sonrasında oje kolayca çıkıyor.

Tırnaklarımdaki duruşu da böyle


Rossmann mağazası görürseniz Rival de loop ürünlerini incelemeden geçmeyin bence.
Sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder