REVOX At Kuyruğu Şampuanı

Herkese merhaba.
Saç bakımına dikkat edenler at kuyruğu şampuanlarını mutlaka duymuştur. Yalnız söylemeden edemicem ben atların kuyruğundan elde edilen maddelerden yapılmış bir şampuan olduğunu zannediyordum bunların ehe:))
Ümmühan'ın #güzelliğimizannemizden etkinliğinde Revox At Kuyruğu Şampuanıyla tanışınca gerçeğin hiç de benim düşündüğüm gibi olmadığını anlamış oldum:)

Seyisler atların kuyruklarını temizlerken horse tail extract gibi özel maddeler içeren şampuanlar kullanıyorlarmış. Atların kuyrukları capcanlı, sağlıklı olunca yav insan saçına da iyi gelir belki bu diye düşünmüşler. Sonuç ise tam da bekledikleri gibi olmuş. Daha sonra yapılan çalışmalarla bu şampuanlar insanlar için de formüle edilmiş ve bizlerin beğenisine sunulmuş.

Revox bu konuda yerli markalardan bir tanesi. Üretimlerini de branşlarında uzman kişilerce  Avrupa'daki laboratuarlarında yapıyorlar. Ürün Swiss sertifikasına sahip yani AB kozmetik şartnamesine uygun hammaddelerle üretilmiş. İçerik %100 bitkisel ve üretimlerini oksijenle arıtılmış su ile yapıyorlarmış. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olması da oldukça güzel.

Revox At Kuyruğu Şampuanı 400ml'lik bir ambalajda satılıyor. Ayrıca tüm saç tiplerinin kullanımına da uygun. İçinde renklendirici olmadığından rengini bitkilerden alan şeffaf kahverengimsi bir şampuan bu.

Ürünün içinde köpürtücü olarak SLS türevi madde var.O da olmasaydı iyiydi:)

Şampuanın vaatleri oldukça fazla:
-Saç dökülmesini engeller.
-Saçların hızlı uzamasına yardımcı olur.
-Saçların yağlanmasını önlemeye yardımcı olur.
-Saçların daha parlak görünmesine yardımcı olur.
-Saçların gür ve hacimli olmasına yardımcı olur.
-Saçların kepekten kurtulmasına yardımcı olur.
-Saçların kırılmasını ve yıpranmasını önler, azaltır.
-Anti-Allergen'dir.

Tabii bu etkilerin görülebilmesi ve iyi sonuç alınabilmesi için sürekli ve düzenli kullanım gerekiyor. Yani 1-2 yıkama sonucunda bir sonuç beklemek yanlış olur bence.

Ben kendi deneyimlerime gelecek olursam, Revox şampuanı genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Yalnız saç uçlarımı oldukça sertleştiriyor ve dolaşık hale getiriyor. Saç uçlarım boyalı olduğu için mi böyle oluyor bilemiyorum ama mutlaka saç kremi, maske gibi bakım ürünleri uygulamamı gerektiriyor.
Saçlarımdaki uzama oranı her zaman hızlı olduğu için ürünün bu konuda bir etkisinin olup olmadığını anlayamadım ama dökülme oranını azalttığını söyleyebilirim. 

Benim saçlarım çabuk yağlanıyor. Hatta sabah yıkamışsam akşama yağlanıyor o derece:) Yağlanmayı geciktirdi gibi geldi bana. Ayrıca Revox yeni bebek saçlar da çıkartıyormuş, onları henüz göremiyorum ama ürünüm tamamen bitene kadar gözlemlemeye devam edicem.

Saçlarım uzamıyor, çok geç uızuyor, çok sağlıksız, çok dökülüyor diyenlerdenseniz bu bitkisel içerikli ürüne şans vermenizi öneririm. Gratis ve Watsıons raflarında Revox At Kuyruğu şampuanını görebilir, inceleyebilirsiniz.

Belinize kadar uzanan sağlıklı saçlar diliyorum sizlere, sevgiler:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Sls ve turevleri yuzunden sac uclari i kuruttu muhtemelen bende bitirip farkli sampuana gecis yapinca epey fark yasadim bol bol nemlendir kuzum sac uclarini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım..aslında sls li şampuanlar daha önce de kullanmıştım ama dediğin gibi nemlendirme maske vs bakım şart:)

      Sil

Yorum Gönder