Dermalogica Daily Microfoliant + Special Cleansing Gel + Pure Light 50 Spf Nemlendirici

Herkese merhaba.
Bir süredir cilt bakımımda kullandığım Dermalogica ürünlerinden bahsetmek istiyorum sizlere. 
Dermalogica tüm dünyada cilt bakım profesyonellerinin 1 numaralı tercihi olan Amerika menşeili bir marka. #güzelliğimizannemizden etkinliğinde denememiz için seyahat boy ürünler hediye edilmişti. Minikler ama kullanmaya kıyamıyorum az az kullanıyorum o yüzden hala bitmediler:)

Öncelikle Special Cleansing Gel temizleme jelinden başlıyorum cilt temizliğime. Bu tür ürünleri korkarak kullanıyorum genelde çünkü sivilce problemi yaratmasından çekiniyorum. Ama Dermalogica'nın bu jel temizleyicisinde öyle bir sorun yaşamadım. Cildim yağlıya dönük karma ve cildimle gayet iyi anlaştı. 

Ürün tüm cilt tipleri için uygun olmasının yanı sıra sabun, suni koku ve renklendirici içermiyor. Nazikçe köpürerek cildi temizliyor. Bezelye tanesi kadar küçük bir miktarı cildi temizlemeye yetiyor.

Cildin doğal nem dengesini bozmadan ciltteki makyaj kalıntılarını ve sebum fazlasını temizliyor.
İçeriğindeki yatıştırıcı oğul otu ve lavanta özleriyle cildi sakinleştiriyor.

Bendeki 30ml'lik seyahat boy ürün. Normalde 250ml'lik ambalajda satılıyor. Kapağını bastırdıktan sonra şişeyi sıkarak ürünü çıkartıyoruz. Pompalı olsa daha kullanışlı olabilirdi aslında. İçeriğinde SLS ve paraben de olmasaydı keşke.

Cildimde kuruluk ve sivilcelenmeye yol açmadı. Sabah akşam günde 2 kez kullanılabiliyor. Eğer cildiniz yüz temizleme fırçalarıyla iyi anlaşıyorsa fırçayla birlikte de kullanabilirsiniz. Satış fiyatı 167tl.

Gelelim ürünler içinde en merak ederek kullandığım toz peeling Daily Microfoliant'a.  

Dermalogica'nın eksfoliant ürünlerinden biri olan Daily Microfoliant tüm cilt tipleri için hatta hassas ciltler için bile uygun olan toz şeklinde bir peeling. Aslında diğer peelingler gibi içinde tanecikleri yok. Normal peelinglerin haftada 1-2 kez uygulanması tavsiye edilirken bu peeling günlük kullanıma uygun olduğu için çok cezbedici geliyor bana.

Ürün pirinç bazlı toz formülü ile ölü deri hücrelerini gideriyor, daha aydınlık ve yumuşak yapıyor cildi. Uzun süreli kullanımda da cilt tonunu düzenleyici etkisi olduğu söyleniyor. Suni koku ve renklendirici içermiyor. Talc ve paraben içeriyor malesef. İçerik konusunda takıntılı olanlar rahatsız olabilir.

Kullanımı oldukça basit yarım çay kaşığı kadar toz ürünü nemli ellerimle krem kıvamına getirip göz altlarıma getirmeden masaj yaparak cildime uyguluyorum. 

Ben normalde peeling kullanamıyorum hemen sivilce yapıyor ama bunda öyle bir sorun yaşamadım. Neredeyse her gün kullanmama rağmen ne bir sivilce ne kızarıklık ne tahriş hiçbir şey olmadı. 

Ürün 75grlık ambalajda satılıyor. Satış fiyatı da 277tl.

Dermalogica ürünleriyle uyguladığım cilt bakımımın son aşamasında da nemlendirici olarak 50 spf korumalı Pure Light kullanıyorum.

Dermalogica Pure Light nemlendirici içeriğindeki 50spf güneş korumasıyla cildi güneş lekelerinden koruyor, aynı zamanda cildi nemlendiren bir gündüz kremi. Uzun süreli kullanımda da cilt tonunu eşitlemeyi vaat ediyor. 

Benim nemlendiricilere karşı hemen sivilceyle reaksiyon veren cildimde sivilceye neden olmadığı için bu nemlendiriciyi sevdiğimi söyleyebilirim. Makyajımın altında da kullanıyorum. Hemen emiliyor, yapış yapış bir his bırakmıyor, cildi güzelce nemlendirip yumuşatıyor.

Güneşe çıkmadan yarım saat önce sürmek yeterli. Suni koku ve renklendirici içermiyor.

Ürün 50ml'lik ambalajda satılıyor ve fiyatı da 321tl. 

Dermalogica ürünleri normal ürünlere göre pahalı gibi görünse de cilt sorunlarına çözüm bulan, her cilde uyum sağlayan profesyonel bakım ürünleri olduğu için bu paralara değer diye düşünüyorum.  Bir çok ilde düzenledikleri Face Mapping uygulamasıyla cildinizi analiz ettirip ona uygun ürünler seçebilirsiniz. Aşağıdaki linkten hangi illerde uygulama yaptıklarını görebilirsiniz.

Etkinliğimize destek verip bu ürünlere tanışmamızı sağladıkları için teşekkür ediyorum.
Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar