Yeni Nivea BB-Clean Güzelleştiren & Bakım Yapan Temizleme Suyu

Herkese merhaba. 
Son zamanlarda Nivea yepyeni ürünlerle çıktı karşımıza. BB-Clean Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyu da bunlardan bir tanesi. Aslında çok akıllıca olmuş böyle bir ürün çıkarmak. Yaz geldiğinde hepimiz BB kremler kullanmaya başlıyoruz ve bu kremleri temizleyen özel bir ürün de gayet ilgi çekici geldi herkese. 

Ürün 200ml'lik şeffaf ambalajda ve misel solüsyon formunda.
Hem göz hem de yüz makyajını temizlemeye elverişli.
Hassas ciltler için uygun.
Ciltle uyumu dermatolojik (deri bilimi ile ilgili) ve oftalmolojik (göz bilimi ile ilgili) olarak onaylanmış.

Yeni Nivea BB-Clean Temizleme Suyu ProVitamin B5 içeren formülüyle tek adımda 5 etkili bir temizlik sunmayı vaat ediyor.

1. Arındırır: Cildi BB krem, fondöten ve makyajdan etkili bir şekilde arındırır.
2. Temizler: Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek cildin nefes almasını sağlar.
3. Cilt kusurlarını azaltır:  Pürüz ve kızarıklık görünümü gibi cilt kusurlarını azaltmaya               yardımcı olur.
4. Nemlendirir: Cildin doğal nem dengesini destekleyerek ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.
5. Hazırlar: Cildi bir sonraki BB krem ve makyaj uygulaması için kusursuz bir şekilde hazırlar.

Gelelim benim deneyimlerime. 
Ben ürünün arındırma ve temizleme özelliklerini beğendim. Normalde göz makyajımı çıkarırken misel solüsyonları değil de çift fazlı ürünleri tercih ediyorum ama bu ürün çift fazlıları aratmadı diyebilirim. Göz makyajını temizleme konusunda onlar kadar olmasa da başarılı. 2 tane kare pamuk göz makyajını temizlik için yeterli oluyor.

Ürün cilt makyajını da iyi temizliyor. Ama ben her zaman bununla yetinmeyip, makyaj temizleme mendiliyle üzerinden geçmeyi hatta vakit bulursam sonrasında temizleme jeliyle de yıkamayı doğru buluyorum:) Biraz uzun sürüyor ama içim daha rahat ediyor.

Gözlerimde her hangi bir yanma sorunu ve kirpik dökülmesi yaşamadım. 

Temizleme sonrasında cildimde her hangi bir tahriş, gerginlik hissi oluşturmuyor, bu yüzden nemlendirici kreme de ihtiyaç duymuyorum, ürünün kendi nemlendirmesi yeterli geliyor.

Cilt kusurlarımı azalttı mı? Zaten cildimde kızarıklık, pürüz gibi sorunlar yok o yüzden bu özelliğini gözlemleyemedim.

Hazırlama özelliğini pek kullanmıyorum. Ama pompalı şişeye konup fıslatarak cilde ferahlık vermesi ve nemlendirerek cildi makyaja hazırlaması da sağlanabilir. Aynı işi kare pamukla da yapabilirsiniz tabii ki. 


BB-Clean kelimesinin reklamlar sırasında çok fazla ilgi çektiği doğru ama böyle bir ürün çok da gerekli mi orası tartışılır. 

Sonuç olarak ben Nivea BB-Clean'in etkisini sevdim. Olumsuz bir özelliğiyle karşılaşmadım, yaz tatilinde yanıma aldığım ve sürekli kullandığım temizleyicilerimden birisi olmuş durumda. Hem yüz hem de gözlerde kullanılması artı bir özellik. 

Sizlerden bu ürünü kullananlar var mı, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. benim gözlerimi yaktı ya :(

    YanıtlaSil
  2. Benim yorumum onay çıtasının altında mı kaldı? :o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimcim olur mu hic oyle sey..yorumun gelmemis ki:((

      Sil
    2. Ayda yılda bir blogta sesimiz duyulsun dedik o da beceriksizliğimize mi kurban gitti? İlahi ben! Getirin o bb cleanseri, içeceğim! :)

      Sil
    3. ehehe sen bi daha yolla :))

      Sil
  3. nedense bu ürünü almaya elim gitmiyor sebebini bilmiyorum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder