Elidor'dan "Doğanın Enerjisi" Saç Bakım Serisi

Herkese merhaba.
Güzel bir eğitim öğretim yılını geride bırakarak 2 aylık uzun bir yaz tatilinin tadını çıkarıyorum şu günlerde. Bütün bir sene dersler, öğrenciler, sınavlar, iş stresi, yoğunluk derken bedenimin yorulduğunu hissedebiliyorum. Aslında sadece bedenim değil, bu süreçte saçlarım da yoruldu. 
Saçlar biz kadınların en önemli parçası. Hele ki benim gibi Aslan burcuysanız saçlar çok çok daha önemli olabiliyor:)

 Lise yıllarımdan beri nereden bakarsanız 15 yıldır kullandığım şampuan markası hep Elidor olmuştur. Araya başka markalar sokuşturmuşumdur ama dönüp dolaşıp geldiğim marka yine Elidor oluyor :) Seneler içinde ambalajları değişti ama her defasında saçlarıma iyi gelmeye devam etti.

En son Elidor'un Sağlıklı Uzayan Saçlar B7 vitaminli serisini kullanıp bitirmiştim, onun da saçlarımdaki etkisini beğenmiştim, saçlarım hızlı şekilde uzadılar hatta iş arkadaşlarım da ne çabuk uzadı saçların diyerek değişimi fark etmişlerdi. 


Hazır şampuanım bitmişken yorulan saçlarım için Elidor'un "Doğanın Enerjisi" mottosuyla yola çıktığı Ginseng ve Angelika Kökü içeren yeni serilerini uzun yaz tatilim boyunca saçlarıma bakım yapmak üzere denemeye karar verdim.


Amerikalı, doğal içerikler konusunda uzman saç stilisti Jamal Hammadi ile Elidor'un doğadan esinlenerek geliştirdikleri yeni seri oldukça iddialı görünüyor, paraben içermiyor olması da çok sevindirici.


Doğanın Enerjisi serilerinden ilki Angelika kökü içeren Güçlü Saç Uçları serisi. Bu seri şampuan, saç kremi ve express bakım spreyinden oluşuyor. Bu serideki ürünler yıpranmış, kırık ve yorgun saçlar için geliştirilmiş.  

Ürünler hep birlikte düzenli şekilde kullanıldığında kuru saç uçlarını 5 kata kadar güçlendirmeyi ve zayıf saç uçlarını sararak kırılmaları %80'e kadar azaltmayı vaat ediyor. Bunları da içeriğindeki Angelika kökü ile gerçekleştiriyor.


Angelika kökü nedir ne değildir diye sorarsanız halk arasında melek otu olarak biliniyor. 

Bu bitkinin kalın ve güçlü kökleri topraktaki vitamin ve mineralleri emerek bitkinin kökten uca sağlıklı büyümesini sağlıyor. Tabii bu serinin içerisinde Angelika köklerinin bulunması demek bu ürünlerin içinde saçımızı besleyecek ve onaracak bol bol vitamin ve mineral bulundurduğu anlamına geliyor. 

Angelika kökü;
*Saç köklerini besler.
*Saç tellerini nemlendirir.
*Saç diplerindeki fazla yağı dengeler.

*Kırık saç uçlarını onarır ve yeni kırılmaları önler.



Doğanın Enerjisi serilerinin diğer bir çeşidi de Ginseng Kökü içeren Canlı ve Dirençli Saçlar serisi. Bu seri şampuan, saç kremi, sıvı saç kremi olarak da kullanılabilen Express bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kreminden oluşuyor. 


Bu serideki ürünler içeriğindeki Ginseng kökü özleri ile kuru ve zayıf saçları güçlendirip canlandırmayı, aynı zamanda saç tellerini sararak koruyucu bir kalkan oluşturup saçın direncini arttırmayı vaat ediyor.

Ginseng kökü nedir diye merak ederseniz şekli insana benzediğinden Çince'de insan bitkisi anlamına geliyormuş ve Çin tıbbının temelini oluşturan bitkiymiş Ginseng. Bu bitki de aynı Angelika kökü gibi topraktan emdiği vitamin ve mineralleri kökünde depolayarak bitkisinin büyümesini sağlıyor. 

Bir çok hastalığa iyi geldiği düşünüldüğünden olsa gerek saçlara da olumlu etki edeceği düşünülmüş.

Ginseng Kökü;
*Saç tellerini onarır, güç ve esneklik sağlar.
*Saç köklerini besler, dökülmeyi önler.
*Saçların daha dolgun ve sağlıklı görünmesini sağlar.
*Saçların sağlıklı ve hızlı uzamasını sağlar.



Elidor Ginseng Kökü içeren Canlı ve Dirençli Saçlar serisi yıpranmaya karşı 5 kat daha fazla direnç ve canlılık vaat ediyor. Bu serinin özellikle ısıl işlem gören ve kimyasallara maruz kalan saçlar için uygun olacağını düşünüyorum. 

Benim saçlarım ince telli ve yağlı. Her gün olmasa bile 2.günde mutlaka yıkama gerektiriyor. Sürekli yıkama ve kurutma işlemine maruz kaldığından kırılmalar da haliyle çok oluyor. Kırıkları önlemesi için yıkama işlemi sırasında  Angelika kökü içeren seriyi tercih ediyorum.  

 Ginseng kökü içeren seri de benim saçlarım için uygun. Her ne kadar saçımda boya olmasa da geçtiğimiz aylarda renk açıcı jelle saçlarımın uçlarını açmıştım ve sonuçta kimyasal uygulamış oldum. Bu serinin etkisini de görmek istediğimden şampuan ve saç kremlerini dönüşümlü olarak kullanıyorum. 


Saçlarımı yıkadıktan sonra Ginseng kökü içeren serinin 7/24 nemlendirici şekillendiricisini saçlarımın diplerine sürmeden boy ve uçlarına sürüyorum ve ardından saçlarımı şekillendiriyorum. Durulama gerektirmiyor, gün içerisinde istediğiniz kadar uygulayabiliyorsunuz. Bu arada kokusu muazzam:)


Saç uçlarıma da Angelika kökü içeren Güçlü ve Sağlıklı saçlar serisindeki Express bakım spreyini uygulayarak saç bakımımı tamamlanmış oluyorum.




Elidor çocukluğumdan beri bildiğim ve güvendiğim bir marka. Yazımın başında da belirtmiştim uzun yıllardır kullanıyorum. Yeni çıkan Doğanın Enerjisi serisi ürünleri de Jamal Hammadi iş birliğiyle harika sonuçlar verecek gibi görünüyor. 

Sizler de Elidor dünyasını keşfetmek için Elidor instagram sayfasını takip edebilir, Elidor'la Doğanın Enerjisi deneyimlerinizi #doganinenerjisi ve #elidor etiketleriyle sosyal medyada paylaşabilirsiniz. 

Sevgiler.

Özlemle Kelebeketkisi Blog




Yorumlar