Moshos Garden Amber & Gül Kil Maskesi

Herkese merhaba..Bugün sizlere Moshos Garden Amber&Gül Kil Maskesi'nden bahsetmek istiyorum. Moshos Garden markasıyla haziran ayında katıldığım bir blogger etkinliğinde tanışmıştım. Türk markası olması, %100 doğal ve bitkisel içerikli olması, kimyasal maddeler içermemesi, hayvan dostlarımıza zarar vermeyen cruelty free olması nedeniyle son zamanlarda öne çıkan markalardan birisi olmuş durumda. İnternet üzerinden satış yapıyorlar. Hatta geçenlerde yaptıkları Black Friday indirimleriyle daha önceden kullanıp beğendiğim ve merak ettiğim ürünlerini de %50 indirim fırsatıyla alma şansım olmuştu:)
Aldığım ürünler de şöyle; Facial Cleanser sıcak havlu yüz temizleyici, Sweetheart günlük nemlendirici krem ve Shea&Lavanta özlü el ve yüz kremi. Sıcak havlu yüz temizleyiciyi uzun zamandır beğenerek kullandığımdan indirimde yedeklemek istedim.
Şimdi geleliiiim Moshos Garden Amber & Gül kil maskesine.. Kil maskesinin kullanım amacı ciltteki ölü ve yıpranmış hücreleri ciltten uzaklaştırmaktır. Özellikle karma ve yağlı cilt tipi için uygun bir maskedir ama Moshos'un bu kil maskesi kuru ve hassas ciltlerde de güzel sonuçlar veriyormuş diye okumuştum. Ben karma ciltli olduğum için sonuçtan gayet memnun kaldım:) İçeriğindeki kil cildi temizlerken, içerdiği yağlarla da cildi yumuşatıyor ve nemlendiriyor.
Bu maskenin içeriğinde kil, gliserin, gül suyu, jojoba yağı ve amber özleri var. %100 saf Isparta gül suyu içermesi çok güzel gerçi gül suyu kokusu çok fazla hissedilmese de kilin rahatsız edici ve keskin kokusunu bir nebze olsun bastırabiliyor.
Moshos Garden Amber&Gül Kil Maskesi plastik bir ambalaja sahip, 125cc ve 250cc olmak üzere 2 farklı boyutta satılıyor. Denemek için önce küçük boyla başlayabilirsiniz. Ben bu maskeyi haftada 2 kez uyguluyorum.

Kullanımı ve hazırlanışı çok basit;
-İstediğiniz bir kapta kil ile suyu karıştırıyorsunuz. Ben kendi kapağını kullanıyorum bu iş için. 1 çay kaşığı kadar kil ve 2-3 damla su ile katı olan kili yumuşatıp sürüme hazır hale getiriyorum.
- Kullanmadığınız bir fırça yardımıyla göz çevresi hariç yüzünüze ince bir tabaka şeklinde sürüyorsunuz. Elle de sürmek mümkün ama homojenliği sağlamak zor olabilir o zaman. En iyisi fırça yani:) Siyah noktaların olduğu bölgelere daha yoğun şekilde de sürebilirsiniz.
- Minimum 10dk sonra maske kurumaya başlayıp renk değiştirdiğinde artık durulayabilirsiniz. Cildi bol suyla iyice arındırmak gerekir, ölü hücreler akıp gitsin:) Ben bazen daha uzun süre bekletiyorum maskeyi, yüzümde her hangi bir kuruluğa, tahrişe, kırmızılığa, sivilceye yol açmıyor.
Maskeyi uyguladıktan sonra cildinizin yumuşadığını ve ferahladığını hissediyorsunuz.  Ben genelde banyodan sonra uyguluyorum ve bunu rutin haline getirdim:)
Fırçayı ve kapakta kalan kili temizlemek de çok kolay, hemen suyla akıp gidiyor leke filan kalmıyor hiç biyerde.
Amber & Gül kil maskesi dışında Lavanta & Muskat ve Argan & Aloevera kil maskesi çeşitleri de var.
Moshos Garden ürünlerini incelemek ve kimyasaldan uzak ürünlere şans vermek isterseniz web sitesini www.moshosgarden.com  ziyaret edebilirsiniz.
Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bugün ben de aynı urunun yazısını yazmıştım tatlım. Hassas bir cilde sahip olmama ragmen benim cildimde de herhangi bir reaksiyona yol açmadı:))

    YanıtlaSil
  2. Maskeyi kullanmayi becerememistim kapakta yapmak hic aklima gelmedi aranip durdum neyin icinde yapsam diye firca da mantikli senin gibi denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhe ben de neyin içinde yapsam diye düşünürken kapak geldi işte aklıma..fırçayla da çok çok rahat oluyor. dene bakalım sen de:))

      Sil
  3. bayılıyorum moshos'un maskelerine ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder