Günün Göz Makyajı #3 | Wet'n'wild Comfort Zone Far Paleti

Herkese merhabaa:) Bugün meşhur Wet'n'Wild Comfort Zone paletiyle yaptığım göz makyajını göstermek istiyorum sizlere.

Bu palet Türkiye'ye geldiği ilk zamanlarda o kadar çok paylaşıldı, yazıldı çizildi vs. bana fenalık gelmişti her yerde görmekten, hiç albenisi yoktu benim için, almam diyordum ama sonra yapılan makyajları görünce almam gerektiğine karar verdim. Şimdi iyi ki de almışım diyorum:)

Bu paleti aldığımdan beri yaklaşık 2 aydır elimden düşürmüyorum, çok severek kullanıyorum. Pigmentasyonu çok güzel, renkler çok kalıcı, hemen uçup gitmiyor. Renklerin hepsi ayrı ayrı çok güzel ve her makyajda kullanılabilir renkler.

Ülkemizde Gratis'lerde satılıyor ve indirim zamanlarında 10tl gibi çok komik fiyatlara alınabiliyor. Ben indirim zamanı dışında İstanbul'da bi avmde bulunca hemen almıştım, çünkü kolay kolay bulunan bir palet değil. İndirimsiz fiyatı da 19.75ti sanırım.

Resimde de gördüğünüz gibi Wet'n'Wild Comfort Zone far paleti 8 adet ışıltılı sedefli fardan oluşuyor ve paletteki renklerin bir çoğu m.a.c farlarla dupe olarak gösteriliyor. Bu kadar benzerlik gösterip uygun fiyatlı olması da çok güzel tabi:)

Renkler genelde kahve ve yeşil gibi doğal tonlardan oluşuyor. Farların gözün neresine sürüleceğini üzerlerine yazmışlar. Browbone kaş altına, Eyelid göz kapağına, Crease göz kapağının katlanma bölümüne ve Definer derinlik vermek için gözün dıştaki V kısmına sürülmek üzere belirlenmiş. Ben browbone renklerini eyelid bölgesinde de kullanıyorum  bazen, kafamıza göre takılmakta sorun yok bence:)

Comfort Zone paletinde en çok sol sütundan üstteki sarımsı rengi, onun 2 altındaki kahve crease rengini, sağ sütundan da en alttaki 2 rengi kullanıyorum.
Hele sağ alttaki renk duochrome denilen çift renkli, ışığa göre renk değiştiren bi renk. İçinde yeşil ve kızıl tonları var. Paletin bombası da bu zaten, hatta paleti almama sebep olan renk:) Sürüldüğünde kızıl gibi duruyor,ışığın geldiği bölümler de yeşile dönüşüyor.

Bugün işe giderken makyajımda kaş altında sarı browbone, crease bölgesinde sol sütundaki crease kahve tonu, göz kapağımda soldaki eyelid bakırımsı rengi, definer olarak da sağdaki duochrome rengi kullandım. Resimde de farkediliyor kızıl bölümler ve ışıkta yeşil görünen bölümler.



Farların yapısı o kadar yumuşak ki, çok kolaylıkla sürülüyor, çok çok hafif tozutma sorunu var özellikle alttaki koyu renklerde. Bu renkleri tozutmasın diye ıslatıp da kullanıyorum bazen. Hem ıslatılınca pigmentasyonları daha da artıyor, daha güzel görünüyor. Ambalajı iyi sayılmaz, içindeki aplikatör de çok dandik. Hiç kullanmadım. İçerik takıntısı olanlar için içeriğinde talc, paraben olması da rahatsız edici olabilir.

Bugünkü göz makyajımda bana eşlik eden diğer göz ürünleri de Essence'in severek kullandığım Lash Princess mascarası, yine Essence'in High Shine likit eyeliner'ı ve Faberlic Eye to Eye yeşil ışıltılı göz kalemi. Mascaranın yazısını daha önceden yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.

Benim bugünkü göz makyajım böyleydi. Son günlerde elimin en çok gittiği Wet'n'Wild Comfort Zone far paletini eminim bir çok blogda görmüşsünüzdür, benden de duyun istemiştim:)  Gratis indirimlerinde kesinlikle şans vermelisiniz bu palete. 
Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar