Biten Ürünlerim #4 (Eylül-Ekim-Kasım)

Merhaba blogcanlar:) En son yazdığım bitenler yazımdan beri 3 ay geçmiş. Bu süreçte bitirdiğim ürünlerim daha da fazlalaşmadan artık yeni bir bitenler yazısı gelsin istedim.


Her zamanki gibi Gratis poşetinde biriktirdiğim ürünlerim toplamda 25 adet, kimileri daha önceden de bitenler yazılarımda bahsettiğim veya blogumda yorumladığım ürünlerden oluşuyor. Çok ürün var hadi başlayalım o zaman:)

1Bebak Acı Badem Makyaj Temizleme Sütü: Göz makyajımı temizlemede severek kullandığım bir makyaj temizleme sütü bu. Paraben de içermediği için bittikçe tekrar tekrar alıyorum. Daha önceden Avon'un sütünü kullanmıştım gözlerimde bıraktığı hissi hiç sevmemiştim, buğulu buğulu görmeye başlamıştım etrafımı. Bebak'ta o sorunu yaşamadım, fiyatı da çok uygun, uzun süre de gidiyor. 

2- Urban Care Kolay Kırılan Saçlar İçin Argan Oil Sıvı Saç Kremi: Durulanmayan bir saç kremi bu. Ama ben durulamadığım zaman bıraktığı hissi sevmedim, saç yapış yapış gibi oluyor o yüzden uyguladıktan sonra saçımı mutlaka duruluyorum. İçindeki argan yağı nedeniyle saça verdiği yumuşaklık hissine bayılıyorum. Yalnız 2 sefer aldım ikisinde de pompasında sorun vardı, bir kaç kullanımdan sonra pompa içeri kaçıyor sıkışıp kalıyor, başka pompa takarak kullanmak zorunda kaldım. Verdiği yumuşaklık harika ama pompası açısından kullanımda zorluk çekiyorum, bir daha alır mıyım kararsızım.

3- Yves Rocher Karma/Yağlı Ciltler için Sebo Vegetal Temizleme Jeli: Yaz döneminde ve eylül ayı da dahil olmak üzere uzun süre kullandığım bir temizleme jeliydi bu. Hatta elimde 2 tane daha yedeği var :) Paraben, silikon, petrol vs zararlı içerikler yok içinde o yüzden severek kullandım. Ama bir süreliğine ara verdim, başka ürünler de denemek istedim. Şu an Moshos Garden'ın yüz temizleyicisiyle yoluma devam ediyorum, yakında blogumda da bahsedicem o üründen:)

4- Johson's Baby Şampuan: Bebek şampuanını makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum, marka farketmiyor benim için, uygun fiyatlı bulduğum her hangi bir ürünü alıyorum işte:)

5- Elidor Yağlı Saçlar için Canlandırıcı Kuru Şampuan: Ülkedeki bütün Elidor stoklarını ben tüketiyorum galiba:))  Çok severek kullanıyorum daha önce de blogumda yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. Saçınızın yağlandığı zamanlarda ve yıkamaya üşendiğinizde imdadınıza koşuyor. Saçım temizken de hacim versin diye birazcık sıkıyorum. Saçlarım çok düz olduğu için çabuk sönüyor, yağlı saçlar için olan bu ürünle sönmeyi önlemiş oluyorum. Keşke küçük boyunu da üretseler çantada taşımalık olurdu süper olurdu, Elidor'a bu isteğimi ileticem en kısa zamanda:)

6- Cala Makyaj Temizleme Mendili: Göz makyajımı temizledikten sonra, yüz temizliğine geçmeden önce makyajın kabasını almak için kullanıyorum bunu. Merve Özkaynak'ın videolarında görmüştüm ve merak edip almıştım ben de. Başarılı bir ürün. Bu kolajenlinin dışında salatalık özlüsünü de bitirmiştim. İndirim zamanlarında alıyorum genelde Gratis'ten.

7- Farmasi Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi: Çift fazlı temizleyicileri göz makyajı temizliğinde daha başarılı buluyorum. Farmasi'nin bu ürününü de severek kullandım. Hatta blogumda daha önce de yazmıştım yazısını buradan okuyabilirsiniz. Paraben, parafin içermiyor, salatalık ve aloe vera özleri içeriyor. Fiyatı biraz yüksekti diye hatırlıyorum. Çevrenizde farmasi satışı yapan tanıdıklarınız varsa ve indirimde yakalarsanız bu ürüne şans verebilirsiniz.

8- Moshos Garden Sıcak Havlu Yüz Temizleyicisi: Bu sıralar Moshos Garden ürünlerine takmış durumdayım, yüz temizleyicisi, maskeleri, kremleri vs çok güzeller. %100 doğal ve organik ürünlerle hazırlandığı için insan daha bir gönül rahatlığıyla kullanabiliyor ürünleri cildinde. Bu sıcak havlu temizleyicisi de güzel bir ürün. Yağı sıcak suyla eritip yüzümüze sürüyoruz, ardından sıcak havluyla cildimize masaj yaparak temizliyoruz,  yakında daha detaylı olarak blogumda bahsedicem:) Moshos Garden internetten satış yapıyor sadece, sitesini inceleyebilirsiniz.

9- Missha Balance Love Secret El Kremi: Şu zamana kadar kullandığım en güzel el kremlerinden birisi. Şakayık özleri içeriyor, kokusu da hafif. Bu gördüğünüz Zodiac serisinden Balance, başka seçenekleri de var.  Sıvı kıvamlı gibi, hemen emiliyor ve kadifemsi bir his bırakıyor ellerde. Ürünün ambalajı küçük, keşke daha büyük boylarını da üretseler. Missha ürünleri her yerde yok malesef, internet istesinden online olarak alınabilir. 

10- Listerine Cool Mint Nane Aromalı Ağız Bakım Suyu: Ağız bakım sularını sürekli kullanan biri değilim, aklıma geldiği zaman kullanıyorum sadece:) Listerine'in bu nane aromalı olanı çok yakıyordu ağzımı o yüzden bu bittikten sonra daha hafif nane tadı veren mor renkli olanını aldım.

11- Batiste Kuru Şampuan: Batiste İngiltere'nin 1 numaralı kuru şampuan markası olup ülkemizde yalnızca Sephoralarda satılıyor sanırım. Bu bütün saç tipleri için uygunmuş, başka çeşitleri de varmış ama açıkçası Elidor'un önüne geçemedi benim için:)

12- Benri Kuru Şampuan: Gratislerde satılan Benri markasının kuru şampuanı da fena değildi, kokusu Elidor'a göre daha iyi ama performans olarak benim için yeterli olmadı.

13Yves Rocher Isırgan Otlu, Yağlı Saçlar için Arındırıcı Şampuan:  Bitkisel içerikli, silikon, paraben içermeyen yağlı saçları güzelce arındıran bir şampuan bu. Elimdeki stoklar bitene kadar kullandım. Saçlarımda dökülme sorunu yaşadığım için dökülme karşıtı şampuanlara yöneldim artık.

14Gliss Yağlı ve Yıpranmış Saçlar için Şampuan:  Gliss'in bu şampuanını Yves Rocher şampuanları kullanmadan önce kullanıyordum bundan da memnundum ama bitkisel ürünler denemek istediğim için yarım bırakmıştım, bitirme projesi yaptım kendi kendime ve yarım kalan bu şampuanımı da bitirmiş oldum bu vesileyle. 

15- Bioderma Sensibio H20 Makyaj Temizleme Suyu: Bioderma tüm dünyanın bayıla bayıla kullandığı bir solüsyon ama bende geçen sene kirpik dökülmesine neden olduğundan göz makyajımı temizlemede kullanamamıştım. Sanırım o zamanlar kirpiklerim çok hassastı ya da kullandığım mascara da sebep olmuş olabilir bilemiyorum. Son günlerde gözlerimde tekrar denediğimde dökülmeyle karşılaşmadım, yine de korkumdan sadece cilt makyajımı temizlerken kullanıp bitirdim elimdekileri.

16Yves Rocher Pur Bleuet Çift Fazlı Makyaj Temizleme Suyu: Çift fazlı ürünleri sevdiğimi söylemiştim, bu ürün de göz makyajını güzel temizliyor. Tekrar alabileceğim ürünlerden birisi.

17- Loreal 3 Etkili Makyaj Temizleme Suyu: Bioderma ile küs olduğumuz zamanlarda kirpiklerime en iyi davranan temizleme suyu buydu. O kadar çok kullandım ki bu üründen, sonraları çift fazlı olanları keşfedince daha güzel olduklarına karar verip Loreal'den vazgeçmiştim:) Bir daha almam herhalde.

18Benri Koyu Renkli Ojeler İçin Aseton: Gratislerde satılan bu ürün bence harika. Koyu renkli ojeleri çok başarılı bir şekilde çıkarmayı sağlıyor, tırnak diplerinde herhangi bir kalıntı, leke bırakmıyor. Bittikçe alıyorum:)

19- Benri Kare Pamuk: Gratislerde satılan en güzel ürünlerden birisi. İndirim zamanlarında bunlardan baya bir stok yapıyorum, evde şu an 3 tane daha var sanırım. Bir önceki indirimde bebek temizlik pamuğundan da almıştım, şu an onu kullanıyorum ama sanırım onu almam bir daha çünkü pamuk hem gereksiz yere büyük hem de ürünü çok fazla emiyor. Kare pamuk daha kullanışlı.

20- Dove Invisible Dry Deodorant: Dove Originalla kıyasladığımda Original daha güzeldi, Invisible Dry'ı pek beğenmedim, terlemeyi önleme konusunda fena değil ama kokusu biraz rahatsız edici. Şu an nivea ve rexona'yı dönüşümlü olarak kullanıyorum onlar bittiğinde yine dove original'e dönücem sanırım. 

21- NOB Asetonsuz Oje Temizleme Mendili: Nob'un oje temizleme mendilini severek kullandım. Yağlı gibi bir yapısı var, ojeyi çok iyi temizliyor. İçinde 30 adet var ve bir tanesi bütün tırnakları temizlemeye yetiyor. Ellerde yağlı bir his bıraktığından yıkamak ya da peçeteyle silmek gerekiyor. 4-6tl arası bir fiyatı var, biraz fazla gibi.

22- Serotis Kulak Temizleme Köpüğü: Geçen sene Lila Kutu aralık kutusunda gönderilen ürünlerden biriydi bu. Bir çok kişi kutudan çıkan bu ürünü çok gereksiz bulsa da ben çok çok severek kullandım, 1 senedir kullanmıyorum tabii ki yoksa çoktan biterdi :) Çok sonradan kullanmaya başlamıştım. Serotis köpük kulak temizliğini çok güzel yapıyor, paraben ve alerjen içermiyor, köpük formunda olduğu için kulağın içine sıkıp bekliyorsunuz bir süre ve ulaşılamayan yerleri güzelce temizlemiş oluyorsunuz. Gramajına göre fiyatı biraz fazla gibi ama değiyor bence. 45 ml ve 25tl'ye satılıyor internet sitelerinde.

23- Neutrogena Visibly Clear Sivilce Kurutucu Jel: Bu ürünü 4-5 aydır kullanıyorum. Yeni çıkan sivilceler üzerinde oldukça etkili, kurutucu özelliği var. İndirim zamanlarında sürekli alıp yedekliyorum. 

24- Maybelline Affinimat Fondöten Rose Beige : Karma ve yağlı ciltler için olan bu fondötene de rengine de herşeyine de bayıldım ben. Bayram indirimi sırasında denemek için almıştım ve ciddi anlamda beğendiğimi söyleyebilirim. Hatta şu sıralar bitti ve almamak için zor tutuyorum kendimi, evdeki diğer ürünlerle idare etmeye çalışıyorum. İmdirimlerde yarı fiyatına düşeceği için beklemek en mantıklısı 1 tane fiyatına 2 tane alabilirim eheh:)) Gün içinde hafif parlama yapıyor T bölgesinde ama çok az olduğu için göz ardı ediyorum. Ben asıl rengine vuruldum, Rose Beige rengi tam benim rengim, sürümü çok kolay, Real Techniques expert face brush ya da Stippling brushla sürüyorum. Biraz akışkan ve sürerken hemen değil de sonradan matlaşıyor, maske gibi durmuyor doğal bir duruşu var. Şans verebilirsiniz bu ürüne:)

24- Maybelline Black Intense Jel Eyeliner : Keçe uçlu eyelinerlar bir zamanlar en sevdiklerimken bu jel eyelinerla tanışınca fikrim değişmişti. Yazdan beri kullanıyorum ve yapısını, rengini çok seviyorum. Kalıcılığı da güzel. Biraz dikkatli kullanmak gerekiyor, su bazlı olduğu için kapağı açık kalınca kuruyor. Benimki tamamen bitmedi dibinde çok az kaldı ama indirim zamanına kadar bitmiş olur, yenisini alıcam hemen :) 


3 aylık süreçte biten ürünlerim böyleydi, başka bitenler yazılarında görüşmek üzere :)

Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar

  1. Kuru şampuanlar neden kalmıyor dıyordum bende hepicini özlem alıyormuş meerse :) maşallah şekerim bunegüzel bir bitiş olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. özlemmm urban sıvı saç kremi hakkında ben de aynı şeyi sölicektim pompalarını üretemiyorlar sanırım :) aldıklarımın hepsi bi kaç kullanmadan sonra bozuldu ben de artık almamaya karar verdim diğer markalarla devam

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne kadar cok sey bitirmişsin maşallah. Ben de eyeliner bitirsem bayram edicem artık:))

    YanıtlaSil
  4. Özlemcim harika performans gelsin yeniler :-))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder