Yves Rocher "Büyük Yaz İndirimi" ve Benim Aldıklarım

Herkese merhaba ve hayırlı ramazanlar diliyorum. Geçenlerde yves rocher'den aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere, yanılmıyorsam yarın büyük yaz indiriminde son gün, belki fikir verebilirim sizlere, aslında daha önce yazmayı planlıyordum ama ancak vakit bulabildim :)
Bir çok üründe %50'ye varan indirimler var. Ben uzun zamandır merak ettiğim yağlı saçlar için ısırgan otlu arındırıcı şampuan, karma/yağlı ciltlere uygun olan yüz temizleme jeli ve yüz ferahlatıcı spreyden aldım. Şampuanı indirimde yakalamışken 2 tane aldım hatta:)


Şampuanı 10 gündür kullanıyorum arındırıcılığını beğendim, ertesi güne de hemen yağlanmıyor saçlarım. İçeriği temiz olduğundan daha bi gönül ferahlığıyla yıkıyorum saçlarımı, silikon ve paraben içermiyor..saç uçlarıma saç kremi uygulamayı da ihmal etmiyorum. 

Sebo vegetal karma/yağlı ciltler için olan temizleme jelini de beğendim, her hangi bir sivilce sorununa ya da kuruluğa yol açmadı. Paraben, silikon, renkledirici vs içermiyor. Sabah uyandığımda ve akşam yatmadan önce uyguluyorum. Sebo vegetal serisinde çok fazla ürün var. Maske, serum, krem, peeling vs. Set halinde kullanıldığında daha güzel sonuçlar elde edilebilir diye düşünüyorum.

Gün içinde uygulanabilecek cildi tazeleyen greyfurt özlü sprey de paraben, alkol içermiyor. Makyajdan önce uygulandığında makyaj bazı görevi görüyormuş ama öyle denemedim henüz. Gün içinde makyajımın üzerine sıkıyorum özellikle de sıcak havalarda iyi oluyor. 

Bu ürünlerin hepsi şu an indirimli, isterseniz bir göz atın.. hepinize kucak dolusu sevgiler;)
       

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım :) Yaz aylarında güzel temizleyen şampuan cidden çok lazım oluyor..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım benım guzel seyler almıssın bende mutiş merak edıyorum ama dıyetteyım alamam Ç:D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder