#Mybkevent Blogger Buluşmamız

Herkese selamlaaar, nasılsınız iyisinizdir inşallah :)) Biz okulları kapattık seminer dönemindeyiz, 2 aylık yaz tatili için geri sayım yaptığımız haziranın bu güzel günlerinde sizlere bu yazımda 7 Haziran Cumartesi günü katıldığım, Makyaja Yeni Başlayan Kız blogunun sahibesi sevgili Ezgi'nin düzenlediği #Mybkevent blogger buluşmasından ve sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum. Öncelikle söylemeliyim ki Ezgi'nin ilk etkinliği olmasına rağmen herşey çok iyi organize edilmişti, önceden tanıştığım blogger arkadaşlarımla olmak ve tabii yeni tanışma fırsatı bulduğum bloggerlarla birlikte olmak, sohbet etmek çok güzeldi. Ezgi'ye nazik daveti için teşekkür ediyorum :)

Katılımcılar (soldan sağa)
Kardelen Blog - Kübra - kardelenkardelen2220.blogspot.com.tr 
Beautybysyln - Selin - beautybysyln.blogspot.com.tr
Makyaja Yeni Başlayan Kız - Ezgi - makyajayenibaslayankiz.blogspot.com.tr
Makyajaşktır - Özlem - buneguzellik.blogspot.com.tr
Özlemle Kelebeketkisi yani ben :) - ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com.tr
Gözde'nin Masal Adası - Gözde - www.gozdeninmasaladasi.com
Ece Güçel Kozmetik Makyaj - ecegucel.blogspot.com.tr
Audreyin Şekerleri - İrem - audreyinsekerleri.blogspot.com.tr
Beyaz Madam - Burçin - beyazmadam.blogspot.com.tr
ve resimde olmayan:(   Gontheblog - Gamze - www.gontheblog.com


























Biz Gözdeyle birlikte gittik etkinliğe, malum o çorluda ben tekirdağda.. biz de ataşehirde buluşup oradan etkinlik yerine gitmek üzere kadıköye geçmiştik. Etkinlik yerine vardığımızda Ezgi, Selin ve taaa ankaralardan gelmiş olan Kübra oradaydı ve harika hazırlanmış bir masa bizleri bekliyordu:)

























Sonrasında diğer arkadaşlar da gelmeye başladılar ve kadro tamamlandı, tabii biraz sohbetten sonra daha fazla dayanamayıp kutuları paketleri kurcalamaya başladık bile :))


























Farmasi yetkilisi Pınar Hanım da bizlerleydi, marka hakkında bilgi verip her birimize Farmasi kozmetik ürünlerinden oluşan bir paket verdi, yüzümdeki gülümsemeye de bakın:) Makyajaşktır Özlem sen de çok şirin çıkmışssıın;)

























Daha sonra blog isimlerimize özel cici kurabiyelerimiz geldiii, Cookiepoint Tuğçe ve Merve Hanım'a teşekkür ederiz, kurabiyelerin tadı çok güzeldi ellerinize sağlık :)

Daha sonra Luviyan.com'dan seçtiğimiz hediyelerimiz geldi, benimkinde bir karışıklık olmuş malesef, altın sarısı kolye seçmiştim ama gümüş renkli geldi biraz üzüldüm açıkçası ama sağlık olsun napalım:)


Daha sonra Faberlic firmasından Melisa Hanım ve Splat firmasından Boris Bey aramıza katılarak markalarla ilgili bizlere bilgi verdiler. Faberlic Rus kozmetik markası olup ürünleriyle bizleri cezbetti, ayrıca ürünlerini katalog üzerinden satıyorlar aslında kozmetik mağazalarında da satılsa hiç fena olmaz:)


















































Splat da çok yakında migroslarda yerini alacak olan bir diş macunu markası. Boris Bey bizler için  bir sürü diş macunu getirmişti ve ürünleri tek tek tanıttı. Çocuklar için zararsız içerikli olanlar, acılı olanlar, siyah renkli olanlar, altın parçacıklı olanlar vs değişik çeşitlerde diş macunları vardı. Ben kendim ve kardeşim için bunları seçtim:)

























Hediyerengi.com'un ismimize özel hazırladığı bu kırmızı defterleri çok beğendik:)
























HC Hair Care Ovex saç maskesini severek kullanıyordum zaten, bir tane daha geldi:)
 www.sacbakim.com'a teşekkürler:)

























Ben Keçici peynirlerini dikkatle incelerken :) 

























Tabii etkinliğimizde güzel çekilişler de vardı.  The Premium Organics, Elite World Hotels, Kozmospot ve Limonian firmalarından gelen ürünler çekilişle sahiplerini buldu. Ben de The Premium Organics Argan yağı kazandım, şişesine de bayıldım bu arada:)

























Etkinlik pastamız Nazlıhan Hanım'ın ellerinden çıktı, Nazzcake'e teşekkür ederiz:)


Veee Ezgi pastasını keserken ne kadar da mutlu :))

























Her şey çok güzeldi Ezgicim emeğine sağlık. Etkinliğe renk katan değerli firmalara da çok teşekkürler, diğer sponsorların ürünlerini de evde fotoğrafladım aşağıda paylaşıyorum sizlerle:)

Otacı, İxora, Ulric De Varens, Sacbakim.com ve Cyrene'ye teşekkürler..
Cosmo Home daha lansmanı bile yapılmamış taptaze Procsin ürünlerini bizlere göndermişler, ilk deneyenlerden olmak da ayrı bir güzellik, teşekkür ederiz:)

Blogger dostu Watsons'a da bu güzel paket için teşekkürler..

Farmasi ürünlerini çok beğendim diyebilirim, BB lerini kullanmaya başladım bile :) Katalog yerine kozmetik mağazalarında da yer alsalar iyi olabilir gibime geliyor. Farmasi'ye bu ciciler için teşekkürler..

 Her zaman çok şık sunumlara imza atan Pastel'e de teşekkürler. Yeni çıkan seriden bu ürünleri denemek harika olucak:)

Senelerin vazgeçilmez markası Dove'un saç bakım spreylerini kullanmamıştım daha önce, saç uçlarından çok çeken birisi olarak işime yararlar umarım:) Rozet ve çanta askısı da çok ince düşünülmüş, teşekkürler Dove..














Dermokil ürünlerinden temizleme jeli ve karma ciltler için olan maskeyi zaten kullanıyordum, arkadaşımın tavsiyesiyle alıp çokça memnun kalmıştım özellikle de temizleme jelinden. Bunlar da diğer dermokil ürünlerimin yanına eklendiler, teşekkürler:)
 Dermoeczanem ve Recete.com'a da çok teşekkürler, Nuxe yağlarımızı, biodermalarımızı hatta aynamızı bile unutmamışlar, çok incesiniz;)
 Veee tabii ki Apolena..tam bir blogger dostu. Geçtiğimiz yaz bir blog çekilişinde makyaj çantası kazanmıştım ve bayıla bayıla kullanıyorum hatta arkadaşlarım da çok beğenmişlerdi, apolenalarım iki oldu, bu netbook çantası da çok cici, el çantası olarak bile kullanılabilir, teşekkürler Apolena ;)


























Bir etkinlik yazım daha böylece sonlanmış oldu, umarım sıkılmamışsınızdır, hepinizi kocaman öpüyorum :))

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Canım benim seni tekrar görmek çok güzeldi...
    Bir diğer buluşmada o şeker çantanı çalmayı planlıyorum ona göre :P
    Öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok mutlu oldum seni tekrar gördüğüme, sanırım yarın tekrar görüşüyoruz bu sefer o çantamı takmiyim o zaman ben ehehe :)) öptüm;)

      Sil
  2. FABERLİC - Rusya' nin en büyük oksijen kozmetik firmasi artik Türkiye de... Makyaj modası, fransız parfümleri, yüksek kalite ve uygun fiyatlar... Daha fazla bilgi: http:// faberlicturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. baya geç bi yazı oldu ama ben çok yeniyim kendim de böyle sizin gibi renkli bir blog yapıp kullandığım ürünleri tanıtmak istiyorum ama nasıl yapılır hiç ama hiç bilmiyorum. Bir de mesela bu ürünler size nasıl hediye geliyo örneğin watsons ürünleri gelmiş ya neden geldi yani :))

    YanıtlaSil
  4. kozmetikçim 
    bu ürünler bayağı iyi makyaj malzemeleri çok güzel

    YanıtlaSil
  5. dolu dolu blog paylaşımlarınız gerçek deneyimleriniz gerçekten makyaj konusunda harika bilgiler içeriyor teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder