Yeni Bir MİM Yazısı :)

Mim yazıları yazmayı çok seviyorum. Bu sefer de sevgili Gözdecim beni mimlemiş, hemen sorulara geçeliiiim..

Neden blog aldın?
Benim instagram ve blog alemiyle tanışmam geçen yaz temmuz ayında oldu. Aslında çok çok eskilerde yanlış hatırlamıyorsam 2007 yılında blog açmışım kendime ama hiçbir şey yazmamışım, neden açtım onu bile bilmiyorum adım soyadımdan oluşan bir blog ismi vermişim. Yazın can sıkıntısıyla o blog senin bu blog benim gezerken acaba ben de bir blog açsam nasıl olur, acaba yeterli zaman ayırabilir miyim, birileri yazdıklarımı okur mu diye biraz çekinsem de 28 temmuz günü blogumu faaliyete geçirmiştim :) Blog ismine gelince..Aslında çok fazla düşünmedim isim olayını, belki düşünsem daha yaratıcı güzel isimler de ortaya çıkabilirdi ama özlemle kelebeketkisi oldu işte. Kelebeketkisi filminden de etkilenmiş olabilirim belki isim konusuda :)

Hayat felsefeni belirleyen söz?
Sanırım hayat felsefem olan bir söz yok benim..Ama "You say it best, when you say nothing at all" sözünü oldum olası severim. Bu ronan keating'in çok sevdiğim bir şarkısının sözü, belki hatırlayanlar vardır aranızda ;)

Kendinle ilgili 3 doğru 1 yanlış?
Doğrular: İyi niyetli, yardımsever ve cömert olmak
Yanlışlar: İnsanlara fazla güvenmek ve karamsar olmak 

İlk anılarınız nedir? En çok hangi yaşa kadar inebiliyoruz?
İlk anılarım sanırım 5-6 yaşıma filan dayanıyor. Komşumuzun oğlu vardı onunla evcilik oynardık ahah. Ben onlara giderdim, o bize gelirdi. Anne baba olurduk vs. Ne sevimliydik ya :)

En sevdiğin şarkı?
Ya aslında bu çok zor bir soru. Çünkü o kadar çok şarkı var ki severek dinlediğim ve dönem dönem de değişiyor bu sevdiğim şarkılar. En sevdiklerimden bir kaçını söylemem gerekirse de Coldplay Yellow ve Minnie Ripperton Lovin' You diyebilirim.

En sevdiğin roman?
Pek kitap okuduğum söylenemez, ortaokul lise yıllarımda çok okurdum resmen kitap kurduydum. Şimdilerde kitap alıyorum ama nedense bitiremeden sıkılıp bırakıyorum. En sevdiğim nedir diye düşündüğümde aklıma ilk olarak Stephen King kitapları geliyor. Ruhlar Dükkanı beni çok etkilemişti.

En sevdiğin çizgi film karakteri?
Jetgiller ve hayalet casper'ı severdim çocukken :)

Çocukluğunda en sevdiğin oyuncağın?
En sevdiğim diye bir şey yoktu, sindy bebekleri çok severdim ama hiç olmamıştı malesef..belki olsaydı en sevdiğim oyuncağım o olabilirdi:)

Şimdiye kadar aldığın en sevdiğin hediye?
Böyle bir hediye yok, umarım ilerleyen zamanlarda olur..

Odanda sana ait olan en sevdiğin nesne?
Yatağım, çünkü uyumayı çok seviyorum :)

En sevdiğin hayvan?
Hayvanlarla aram pek iyi değildir, uzaktan severim dokunamam filan.Sanırım en sevdiğim hayvan dokunmamı gerektirmicek olan balıklar :)

Ailen dışında onsuz yapamam dediğin en sevdiğin kişi?
Öyle biri yok, herkes herkessiz yapabilir bence. Şu ana kadar yaşadığım tecrübelere göre böyle düşünüyorum. 8 yıl önce annemi kaybettim, onsuz bile yapabildiğime göre hiç kimse için onsuz yapamıyorum diyemicem..


Gözde'yi kırmayarak soruları cevapladım, benim için biraz olumsuz bir mim oldu ama yine de hayat olumlu ya da olumsuz taraflarıyla devam ediyor, önemli olan bunları kabullenip, en önemlisi de şükrederek yaşayabilmek. Herkesi öpüyorum. Soruları dileyen herkes blogunda cevaplayabilir, hepinizi mimledim ehe ;)

Sevgilerimle



Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Keyifle okudum mimi. :)
    Casper'ı ve Jetgilleri bende çok severdim.Casper'ın minicik oyuncağı vardı hatta bende hala durur. :)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bır mım olmuş yakından tanıdık senı*-*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder