Elidor Kuru Şampuan Deneyimim

Herkese merhabaaa :) Saçınız kirlendiğinde ve yıkamaya da vaktiniz olmadığında, saçlarınızdaki yağı kiri gizleyen bir ürünle tanışmak ister misiniiiizzz, işte karşınızda kuru şampuan:) Kuru şampuanlar son günlerde çok popüler olmaya başladılar. Ve ben de keşfettiğimden beri hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri olduğunu anladım. 

Kuru şampuan yağlanan saç diplerini, yağlı görüntüden uzaklaştırıp mat görünmesini sağlayan sprey şeklinde bir ürün. Yani saçınızı yıkamaya vaktiniz yoksa ya da her gün sabah saç yıkamaktan bunalıyorsanız, ya da bir arkadaşınıza kalmaya gittiniz ertesi gün saçınız kirlendi bu ürün hemen imdadınıza yetişir :) Aşağıda instagram için hazırladığım videoyu izleyebilirsiniz. s3 telefonuma android 4.3 güncellemesi geldiğinden beri video ekleyemediğimden ben de boşa gitmesin buraya ekliyim dedim :)

Kuru şampuanlarda bir çok marka var ben ilk olarak Elidor'u deneyimlemek istedim. Kadınlar günü indiriminde gratisten 12tlye almıştım sanırım. Watsons ve Gratislerin kendi markaları olarak sattıkları kuru şampuanlar da var. Sephoralarda satılan Batiste marka olanlar var. 

Benim saçlarım ince telli ve yağlı olduğu için her sabah işe giderken yıkıyorum. O sırada çok yağlı değilse bile gün içinde mahvoluyor, bu durum da haliyle rahatsız ediyor beni. Bi de saçlarım düz olduğu için daha çok belli ediyor kiri. Dün sabah hastaneye gidip tekrar eve dönücektim o yüzden yıkamiyim saçlarımı Elidor kuru şampuanı deniyim dedim ve sonuçtan çok memnun kaldım. Saç diplerini matlaştırdı.

Kullanımı ise şu şekilde:
1.Adım: Kutu iyice çalkalanır, saçlar parça parça ayrılır ve şampuan 20-30cm uzaktan saç diplerine sıkılır.
2.Adım: Şampuan saç diplerine masaj yapılarak yedirilir ve 1dk beklenir.
3.Adım: Saçlar taranır ve şekil verilir :)

Bu bittikten sonra diğer markaları da denerim herhalde en iyisini bulabilmek için.Şu an batistelerin çok iyi olduğu söylenir ama sephora mağazası yok yaşadığım yerde, internette satışı da olmadığından alamıyorum. 
Ben en son perşembe sabahı yıkadım saçlarımı, cuma sabahı kuru şampuanı uyguladım o günü kurtardım, cumartesi sabah uyandığımda da yine yağlanma yoktu, saç diplerim mattı biraz. Kısacası ben bu kuru şampuan denen şeyi çok sevdim, bi yerlere gittiğimde bile yanımda taşıyacağım bir ürün, yağlanma oldu mu hemen fıs fıs :))

Herkese sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar

  1. Benim de çantamdan eksik etmediğim ve etmeyi düşünmediğim bir ürün :) ama kokusunun yoğunluğunu azaltsalar on numara beş yıldız olur bence :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder