The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası

Merhaba herkeseee ;)
Fırça incelemesi yapmamıştım sanırım daha önce, vakti gelmiş demek ki :) Bugün sizlere Gratis kadınlar günü indiriminde, instagramdaki arkadaşlarımdan birinin tavsiyesiyle alıp çok memnun kaldığım The Balm Give Crease A Chance far fırçasından bahsetmek istiyorum. 

Resimde de gördüğünüz gibi bu çift taraflı sevimli mi sevimli bir fırça :)
  Geniş ve yassı olan kısmı farı uygulamak için kullanılıyor. Uygulama sırasında kesinlikle kıl dökmüyor, geniş uçlu olduğu için tek seferde farı uygulayabiliyoruz. Toz far kullanıyorum ben, o yüzden sadece toz farla denedim, krem farlarla kullanımı nasıl olur bilemiyorum. Farı eksiltmiyor, içine çekmiyor, birebir olarak aktarıyor göz kapağına. 



                         Fırçanın yuvarlak tarafı da blending denilen karıştırma, dağıtma işlemlerini yapıyor.                      Aynı zamanda  buğulu ve gölgeli görünüm elde etmek için de kullanılıyor. Uzun ve yumuşacık kılları var. En sevdiğim tarafı da burası zaten :) 



Bu fırçayla göz makyajı yapmak çok eğlenceli, sanki resim yapar gibi hissediyor insan kendini :) Üstteki resimde gördüğünüz gibi geçişli far uygulamasında kullanıyorum genelde.
 Sadece Gratislerde the balm standlarında bulabilirsiniz bu fırçayı. İndirimde 12-13tl gibi bir fiyata almıştım. Ben çok memnun kaldım, kesinlikle tavsiye ederim. 

Hepinize iyi haftasonları diliyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. :) canım benım buradan merhaba
    cok yakısmıs makyaj masası ne oldu merak edıyorum ınsallah ıcıne sıner*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım ;) makyaj masası işini birazcık ertelemek zorunda kaldım :))

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım bende alıcaktım ama uygun fiyatlı bir fırça seti buldum ,bunun yerine onu alacağım ama buda aklımdan çıkmadı halen :D

    YanıtlaSil
  3. Bende severek kullanıyorum canım bu fırçayı güle güle kullan sende ;) Özellikle kaş kemiğine geçiş rengini uygulamak için ideal!

    YanıtlaSil
  4. Bende severek kullanıyorum bu fırçayı .Hatta bu aralar hep elimde .Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder